Bizzito 472 #1 Публикувано 9 Август, 2020 Здравейте, не е точно теч, но забелязах някакво омасляване на помпата на хидравликата. Само на това място е. Всичко друго е сухо. Дали ще се оправи със смяна на о-пръстена и има ли нещо специфично. Изглежда просто, отвиваш-завиваш, но все пак ако някой го е сменял вече. Този маркуч отива към казанчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 337 #2 Отговорено 9 Август, 2020 Както си писал колега най-вероятната причина за теча е от "О" пръстена. По-малко вероятно, но не и невъзможно е да е от свръзката между шланга и пласмасовия щуцер. Също така както предполагаш смяната е: развиваш, сменяш, завиваш. Няма нищо сложно, просто трябва да имаш под ръка съответния размер "О" ринг. Разбира се ще протече и малко масло при разглобяването и по мое мнение точно сега е момента да подмениш хидравличната течност ако не си го направи до сега. Налива се само оригинална течност и нищо друго, за да не шурне после цялата система като лейка. Също така имай предвид, че мястото което си посочил като омазнено е входа на помпата и когато теча се увеличи при работа там се образува вакуум и започва да смуче въздух който кара маслото да се запенва. Следствие на което обема му се увеличава и започва да "ври" и да излиза през отдушника на казанчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1517 #3 Отговорено 9 Август, 2020 Според мен първо го измий там и се увери на 100% че теча е от там. Оригинален о пръстен,мисля че не правиш компромиси. Ако не си сменял хидравлична течност сега е момента,виждам че и колегата е казал същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 472 #4 Отговорено 9 Август, 2020 Той не е скъп о-пръстена, така, че ще го сменя, пък ако се окаже от скобата ще я оправя и нея. Иначе за течноста да, само оригинална, един път съм я опреснявал вече, завъртях един литър за 1 месец, сега пак ми беше влязло в главата да я опреснявам и ей го на, то си го иска 😂 Не знам дали на течността се дължи, но ето че има и друг, който мисли така. Като взех колата беше с омаслена рейка. Скоро я гледах пак на канал, гледам, а рейката суха, свети. Вярно, че сменях накрайници и сигурно е забърсана, но това беше преди повече от половин година, тя ако си тече си тече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 13 Август, 2020 Аз мога да я сервизирам ако си от София. Хубаво е като се сваля да се смени и лагера , който е вътре. Хидравликата оперира само с 1 лагер , който носи цялото натоварване и за някакви 15лв не си заслужава да се пропусне. Иначе О пръстените се купуват само от Хонда поради специфичния размер. Ако не си разглобявал и нямаш инфо как става препоръчвам да не я разглобяваш, защото като се разглобят всичките малки детайли после има голяма специфика при начина на сглобяване/подредба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 472 #6 Отговорено 13 Август, 2020 (Редактирано) А ми че аз няма да я свалям. Мисля само това уплътнение да сменя и като гледам е едно болтче. Трябва ли да се разглобява помпата? Не е ли под или на щуцера о-пръстена? От Варна съм. Благодаря все пак за заинтересоваността и предложението Редактирано 13 Август, 2020 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 179 #7 Отговорено 13 Август, 2020 http://www.micromaxtrade.com/prod.php?lng=bg&cat=3 Ето за О-пръстените,ако се знае размера почти съм сигурен,че ще го имат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 472 #8 Отговорено 13 Август, 2020 Да, и аз от там вземам, но на пръв поглед не го видях. То оригиналното е 3 лв. Друго ще е 1 лв. Не си заслужава. Трябва са спонсорираме и Хондата от време на време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #9 Отговорено 14 Август, 2020 Преди 15 часа, Bizzito написа: А ми че аз няма да я свалям. Мисля само това уплътнение да сменя и като гледам е едно болтче. Трябва ли да се разглобява помпата? Не е ли под или на щуцера о-пръстена? От Варна съм. Благодаря все пак за заинтересоваността и предложението Не се разглобява помпата. Аз го написах ако тече от друго място, а не от О пръстена Ако ти трябва инфо пиши ще ти съдействам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #10 Отговорено 14 Август, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 472 #11 Отговорено 22 Септември, 2020 Смених о пръстена. Втори ден няма вече изгледи на омасляване. Стария се беше деформирал и спечен. Опресних течноста. Както казах, преди една година бях завъртял един литър. Някъде из темите има какъв червен мъзгоч беше сложен. Тогава усетих разлика във волана, сега не. Разбира се новата става тъмна, но определено след една година не е червена, каквото беше, а тъмно кафява. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юли 76 1 #12 Отговорено 25 Септември (Редактирано) На 22.09.2020 г. at 18:00, Bizzito написа: Братле къде се намира този о пръстен,че и на мен ми тече а ми сложили и на друга марка масло Редактирано 25 Септември от kvd74 Не цитирай предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #13 Отговорено 26 Септември Преди 15 часа, Юли 76 написа: Братле къде се намира този о пръстен,че и на мен ми тече а ми сложили и на друга марка масло В първия пост има диаграма. Отбелязано е с червена стрелка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 472 #14 Отговорено 28 Септември На 25.09.2024 г. at 17:51, Юли 76 написа: Братле къде се намира този о пръстен,че и на мен ми тече а ми сложили и на друга марка масло Да, и от диарамата и от снимката може да се ориентираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове