Julian Voinov 15 #1 Публикувано 30 Юли, 2020 Здравейте отново! От няколко дни съм горд собственик на CR V 3 ген. Дотук колата определено много ми харесва Тепърва ще я вкарвам за обслужване и ще видим откъде ще изскочи заекаИмам обаче два въпроса към хората които повече разбират от мен? 1 успях да обърна интерфейса на заводската навигацията от немски на английски но не мога да и включа Bluetooth. Знам че трябва да стане с гласови команди но не приема абсолютно никакви Въпросът ми е възможно ли е микрофона който е в плафона да не работи като натисна бутона talk и кажа каквото и да е от командите които би трябвало само издава два звука и нищо повече? 2 Колата е с адаптивни къси светлини и няма регулиране от купето доколкото разбрах сами трябва да се регулират но въпреки всичко светят твърде ниско Въпросът ми е възможно ли е ръчен реглаж на този тип светлини? Благодаря предварително и се извинявам ако някъде темата си дублира въпреки че потърсих но не намерих! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #2 Отговорено 30 Юли, 2020 Честито! Добре дошъл.1. Трудна работа...има и успели, но аз се отказах. Има теми, чети ги. Голямо приказване си приказвахме и накрая ми писна...2. Ако си с адаптивни и стоят забити, вероятно имаш проблем с датчик или лоста към датчика за ниво. Често блокира и чупи биалетката. Сменя се, нищо особено. Потърси темите...2 бр са, предно и задно колело дясна страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Julian Voinov 15 #3 Отговорено 30 Юли, 2020 (Редактирано) Да разбирам че тези датчици са на десните носачи? Как са озаглавени темите? Намерих темите. Ще е заместил явно щом не може да се намери оригинала! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Редактирано 31 Юли, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #4 Отговорено 7 Август, 2020 Здравейте, как да разбера дали моите се движат, предполагам само нагоре-надолу...благодаря. Cr-v I-Dtec 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 7 Август, 2020 Спираш в тъмно срещу стена достатъчно далеч, че да е лесно да видиш малко движение (вертикално) на лъча светлина от фаровете. Двигателят трябва да е запален. Отваряш багажника и двама човка си отпускат тежестта на багажника така че лъчът на стената да се вдигне нагоре. Ако работи нивелирането, трябва след това да слезе сам до първоначалното ниво. Ако си с ксенон, трябва фабрично да имаш автоматично нивелиране. Проблеми с него може да бъдат биалетките на окачването или моторчетата да са спекли и да трябва да се почистят. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #6 Отговорено 7 Август, 2020 Има тема и съм написал как се правят аналози! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #7 Отговорено 8 Август, 2020 Преди 20 часа, Pavel_Pavlov написа: Спираш в тъмно срещу стена достатъчно далеч, че да е лесно да видиш малко движение (вертикално) на лъча светлина от фаровете. Двигателят трябва да е запален. Отваряш багажника и двама човка си отпускат тежестта на багажника така че лъчът на стената да се вдигне нагоре. Ако работи нивелирането, трябва след това да слезе сам до първоначалното ниво. Ако си с ксенон, трябва фабрично да имаш автоматично нивелиране. Проблеми с него може да бъдат биалетките на окачването или моторчетата да са спекли и да трябва да се почистят. Е по-ясно от това,....мерси. Ще пробвам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saskoto 12 #8 Отговорено 16 Септември, 2021 Да споделя и аз какво стана с моите адаптивни фарове, светеха много ниско. Вдигнах на крик предно дясно колело за да легна и видя здрава ли е поне биалетката на датчика на носача. И на преден и заден носач биалетките ми са здрави, но докато беше на крик включих фаровете и моторчета на фаровете се задействаха, защото с повдигането съм променил ъгъла. Така разбрах, че датчиците за наклона работят. С врътване на 90 градуса моторчетата се измъкват и ми се стори, че ябълката на едното не е закопчана към фара, нагласих го. Свалих крика, отново включих фаровете и моторчетата пак се раздвижиха, и вечерта чудо, перфектните фарове. Предполагам, че датчиците нещо бяха спекли и така се раздвижиха. Аз поне минах леко, дано и при вас е така. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове