stosto 17 #1 Публикувано 30 Юни, 2020 Здравейте. Дойде време да сменя спирачните дискове на Акорда. Знам, че е писано много във форума, но бих желал да споделите мнение дали съм се ориентирал правилно. Желая да закупя нещо качествено и здраво, което да ми служи максимално дълго. Спрял съм се на този модел дискове и накладки след много четене и препоръки. http://ebcbrakes.bg/products.php?pid=82667 http://ebcbrakes.bg/products.php?pid=109866 Ще бъда благодарен, ако хората, които ползват тази марка споделят мнение дали са доволни и дали това е правилният размер на дисковете. Карам Honda Accord 2.2 cdti седан от 2004та година. Всички мнения или критики са добре дошли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1533 #2 Отговорено 30 Юни, 2020 Тъй като си дал и накладки,мнението ми за марката аз съм с този модел от скоро много добре спират,не свирят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2821 #3 Отговорено 30 Юни, 2020 @stosto Колега, а защо си избрал дискове точно USR-серията? Те са за спортно каране по принцип... За USR-серията дискове, аз бих избрал накладки Yellowstuff. Иначе, за нормално каране, пре - пре достатъчни са OE-Replacement серията дискове, в комплект с накладки Greenstuff. Двойно по-евтино и напълно достатъчно. Но... Всичко зависи от целите ти и стилът на каране... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreddyGunner 24 #4 Отговорено 1 Юли, 2020 Здравей, колега! Преди 3-4 хил км сложиш отпред и отзад АТЕ дискове+накладки. Доволен съм от спирането в момента, като единственият проблем е, че предна дясна се разсвири на умиране. Не съм намерил време да сваля накладките и да гресирам пак с медна грес. Предполагам, че не съм я направил като хората, защото ми беше последен диск с накладки и вече бях се напрегнал доста с болтовете, които нямаха развиване... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #5 Отговорено 21 Юли, 2020 (Редактирано) Реших да пиша каква е промяната след смяната на дисковете. Колата спира в пъти по-добре според моите разбирания. Няма вибрации, шумове, свирене и т. н. Дават гаранция, че са оригинални(на кутията пише, че всичко е правено в UK. Изключително съм доволен от представителството на EBC. Хората ми направиха пакетна отстъпка и общо платих 580 лв за дисковете и накладките(реалната им цена беше около 700 лв) . Пристигнаха за една седмица от Англия. Ще пиша ъпдейт след няколко месеца като навъртя повече километри. Надявам се да няма проблеми. Дано съм бил полезен на хората, които са се ориентирали към тази марка защото сме играли филми с дисковете на колата на баща ми(Nissan X-trail 2.2 dci 2004 година) и бяхме попаднали на ментета, които доведоха до разваляне на едната главина и след всичко това цената пак излез на същата. https://prikachi.net/image/w9Syh Редактирано 21 Юли, 2020 от stosto 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #6 Отговорено 21 Юли, 2020 Не съм наясно, може ли повече информация как се е развалила главината от менте диск? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #7 Отговорено 21 Юли, 2020 Преди 1 час, Mkilla написа: Не съм наясно, може ли повече информация как се е развалила главината от менте диск? Дисковете се бяха изкривили толкова много за 1000 км и поради силните вибрации бяха развалили лагерите на главината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 21 Юли, 2020 Преди 2 часа, stosto написа: Реших да пиша каква е промяната след смяната на дисковете. Колата спира в пъти по-добре според моите разбирания. Няма вибрации, шумове, свирене и т. н. Дават гаранция, че са оригинални(на кутията пише, че всичко е правено в UK. Изключително съм доволен от представителството на EBC. Хората ми направиха пакетна отстъпка и общо платих 580 лв за дисковете и накладките(реалната им цена беше около 700 лв) . Пристигнаха за една седмица от Англия. Ще пиша ъпдейт след няколко месеца като навъртя повече километри. Надявам се да няма проблеми. Дано съм бил полезен на хората, които са се ориентирали към тази марка защото сме играли филми с дисковете на колата на баща ми(Nissan X-trail 2.2 dci 2004 година) и бяхме попаднали на ментета, които доведоха до разваляне на едната главина и след всичко това цената пак излез на същата. https://prikachi.net/image/w9Syh За тази цена остава и да няма отстъпка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #9 Отговорено 21 Юли, 2020 @stosto, мерси за отговора. Помислих си го но не вярвах, че може да се кара така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #10 Отговорено 21 Юли, 2020 (Редактирано) Конкретно този модел на Нисан има хроничен проблем с главните и дисковете, но няма да навлизам в подробности, защото не е за този форум. Казах го в контекста до какви главоболия може да се стигне от некачествени дискове Редактирано 22 Юли, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 22 Юли, 2020 Колега на Нисана, както и на Хонда блокират водачите, и от там се износва накладката накриво, а това води и до криви дискове. Разбитите лагери на главината са или от "дошло им е времето" или от криви джанти (аксиално или тангенциално) Ако не е добър гумаджия и джантата е удряна странично гумата не подскача влиза/излиза по оста. Както и да е не искам да спорим. Аз съм имал два такива х-трейла и докато не се се почистят водачите добре и да се сменят маншоните няма оправия. Дори за да се извадят водачите се нагрява апарата до червено за да се раздвижи водача..... Ако не излезе се пробива дупка странично 6мм и се избива водача. После се нарязва резба и се затапва с болтче. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове