Jump to content
telly

Проблем с рейка или нещо друго...

Recommended Posts

Така колеги,става въпрос за Акорд 2.4 executive автомат. Прегледал съм доста от темите във форума за въпросната рейка,но не мисля че моят проблем е същия. Чувам постоянно припукване при въртене на волана на място или когато паркирам,но с по висока скорост не се чува при влизане в дупка или неравности не се чува. Колата се кара само в Германия   но преди да отида тук на сервиз бих искал да видя дали и при други колеги го има това доста е дразнещо но не мисля че е от рейката поне така съм сравнявал с оплакванията на др колеги не е същото при мен колата е на 130К... преди седмица минах TüV без никакви забележки ако е от значение и два чифта гуми и джанти смених пак същото не е от тях явно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да го прави само шарнир или лагера на макферсона.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шарнирите са сменени наскоро а преди това от тях се чуваше похлопване при неравности и дупки след смяната проблема изчезна надявам се да е лагер щом казваш , но понеже за тази рейка съм чел какво ли не и вече и аз се филмирам от най-малкото..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кормилните накрайници припукват на място,споко големият ремонт се отлага :)

п.с не съм сигурен дали е от вътрешните им ли от външните. Имах го на моята кола и смених всичките и изчезна.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.06.2020 г. at 15:50, Митко Йотов написа:

Това може да го прави само шарнир или лагера на макферсона.

Не се научи, че тези коли не са с окачване Макферсон и нямат такъв лагер.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Това не го знаех, 'щото не съм виждал Акорд 8 наживо отдолу.

Винаги ме е било яд, че Сивик и CR-V се отказаха от двойния носач отпред и от многоточковото отзад след 2002-ра.

Рентабилността и комфорта резко спаднаха. :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата така и не каза какъв е бил проблемът...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен това изпукване (спиране/потегляне/въртене на волана на място) се появи преди около месец и го има само след по-дълъг пробег, като не знам дали скоростта е от значение - 2 пъти го забелязвам след 100тина км магистрала (130+ км/ч) - при всекидневно шофиране от около 20км го няма. Аз съм с 2.0 автомат. Последният път в сервиза(около година) ми казаха, че въпросната втулка на рейката е започнала да се разбива, но и мен ме съмнява пукането да е от нея, при положение, че не го прави постоянно, а само след по-дълго шофиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е постоянно без значение колко съм карал, до работа са ми 10 км и пак го прави.Ще я закарам в Хонда, понеже съм в Германия, да я видят, че на другите им нямам вяра... малко офф топик колеги има ли значение с какъв маслен филтър си сменям маслото,имам впредвид амсоил филтър номер ЕА15К13 ми го дава по спец. за моя акорд от сайта им, а намирам само ЕА15К12 и ЕА15К20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм много любопитен на какво може да се дължи това. При мен го прави при въртене на волана при ниска скорост (10-20 км/ч). Чува се като изпукване в предницата. При по-високи скорости не го прави. Освен това при преминаване на наревности и пак при ниска скорост се чува тракане от лявата гума. Не знам дали двата проблема са взаимносвързани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гореописаните проблем, го има и моят Акордеон!
Силно се надявам, да са вътрешните кормилна накрайници.
В допълнение, при потегляне, се чува едно пресвирване, което изчезва след три-Четери светофара.
Планово сменям в събота амортисьори, горни носачи и шарнири, което ще даде възможност да се огледа всичко с подробности.
Най-веселото предположение, в немски сервиз беше, че този звук може, да са само Биалетките.
Много ще съм благодарен, ако някой се е отървал от тази болежка и ни сподели, какъв точно е бил прблемът.
Благодаря предварително!

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз също съм много любопитен на какво може да се дължи това. При мен го прави при въртене на волана при ниска скорост (10-20 км/ч). Чува се като изпукване в предницата. При по-високи скорости не го прави. Освен това при преминаване на наревности и пак при ниска скорост се чува тракане от лявата гума. Не знам дали двата проблема са взаимносвързани.
Ако тракането в лявото колело, се усеща по високо, сменя горният носач смело!
Смени си целият носач, а старият го рециклиран, са следваща смяна.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...