telly 5 #1 Публикувано 23 Юни, 2020 Така колеги,става въпрос за Акорд 2.4 executive автомат. Прегледал съм доста от темите във форума за въпросната рейка,но не мисля че моят проблем е същия. Чувам постоянно припукване при въртене на волана на място или когато паркирам,но с по висока скорост не се чува при влизане в дупка или неравности не се чува. Колата се кара само в Германия но преди да отида тук на сервиз бих искал да видя дали и при други колеги го има това доста е дразнещо но не мисля че е от рейката поне така съм сравнявал с оплакванията на др колеги не е същото при мен колата е на 130К... преди седмица минах TüV без никакви забележки ако е от значение и два чифта гуми и джанти смених пак същото не е от тях явно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #2 Отговорено 23 Юни, 2020 Това може да го прави само шарнир или лагера на макферсона. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
telly 5 #3 Отговорено 23 Юни, 2020 шарнирите са сменени наскоро а преди това от тях се чуваше похлопване при неравности и дупки след смяната проблема изчезна надявам се да е лагер щом казваш , но понеже за тази рейка съм чел какво ли не и вече и аз се филмирам от най-малкото.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #4 Отговорено 24 Юни, 2020 (Редактирано) Кормилните накрайници припукват на място,споко големият ремонт се отлага п.с не съм сигурен дали е от вътрешните им ли от външните. Имах го на моята кола и смених всичките и изчезна. Редактирано 24 Юни, 2020 от ivailopp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #5 Отговорено 24 Юли, 2020 На 23.06.2020 г. at 15:50, Митко Йотов написа: Това може да го прави само шарнир или лагера на макферсона. Не се научи, че тези коли не са с окачване Макферсон и нямат такъв лагер. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #6 Отговорено 25 Юли, 2020 Off Topic Това не го знаех, 'щото не съм виждал Акорд 8 наживо отдолу. Винаги ме е било яд, че Сивик и CR-V се отказаха от двойния носач отпред и от многоточковото отзад след 2002-ра. Рентабилността и комфорта резко спаднаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #7 Отговорено 25 Юли, 2020 Колегата така и не каза какъв е бил проблемът... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boev 4 #8 Отговорено 27 Юли, 2020 При мен това изпукване (спиране/потегляне/въртене на волана на място) се появи преди около месец и го има само след по-дълъг пробег, като не знам дали скоростта е от значение - 2 пъти го забелязвам след 100тина км магистрала (130+ км/ч) - при всекидневно шофиране от около 20км го няма. Аз съм с 2.0 автомат. Последният път в сервиза(около година) ми казаха, че въпросната втулка на рейката е започнала да се разбива, но и мен ме съмнява пукането да е от нея, при положение, че не го прави постоянно, а само след по-дълго шофиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
telly 5 #9 Отговорено 29 Юли, 2020 При мен е постоянно без значение колко съм карал, до работа са ми 10 км и пак го прави.Ще я закарам в Хонда, понеже съм в Германия, да я видят, че на другите им нямам вяра... малко офф топик колеги има ли значение с какъв маслен филтър си сменям маслото,имам впредвид амсоил филтър номер ЕА15К13 ми го дава по спец. за моя акорд от сайта им, а намирам само ЕА15К12 и ЕА15К20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #10 Отговорено 29 Юли, 2020 Аз също съм много любопитен на какво може да се дължи това. При мен го прави при въртене на волана при ниска скорост (10-20 км/ч). Чува се като изпукване в предницата. При по-високи скорости не го прави. Освен това при преминаване на наревности и пак при ниска скорост се чува тракане от лявата гума. Не знам дали двата проблема са взаимносвързани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ageorev1 23 #11 Отговорено 3 Август, 2020 Гореописаните проблем, го има и моят Акордеон!Силно се надявам, да са вътрешните кормилна накрайници.В допълнение, при потегляне, се чува едно пресвирване, което изчезва след три-Четери светофара.Планово сменям в събота амортисьори, горни носачи и шарнири, което ще даде възможност да се огледа всичко с подробности.Най-веселото предположение, в немски сервиз беше, че този звук може, да са само Биалетките.Много ще съм благодарен, ако някой се е отървал от тази болежка и ни сподели, какъв точно е бил прблемът.Благодаря предварително!Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ageorev1 23 #12 Отговорено 3 Август, 2020 Аз също съм много любопитен на какво може да се дължи това. При мен го прави при въртене на волана при ниска скорост (10-20 км/ч). Чува се като изпукване в предницата. При по-високи скорости не го прави. Освен това при преминаване на наревности и пак при ниска скорост се чува тракане от лявата гума. Не знам дали двата проблема са взаимносвързани.Ако тракането в лявото колело, се усеща по високо, сменя горният носач смело!Смени си целият носач, а старият го рециклиран, са следваща смяна. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове