CR-V21 26 #1 Публикувано 15 Юни, 2020 Добър ден на всики,вчера при годишно обслужване на Хондата(масла и филтри) видях,че рейката ми е протекла. Колата е Honda CR-V трета генерация 2009 година и е с рейка с електро усилвател. Питането ми е къде да я закарам за качествено рециклиране в София. Изчетох доста информация в нета,но навсякъде само негативни отзиви ! Успешен ден на всички ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #2 Отговорено 18 Юни, 2020 Колата дизел или бензин е.Щото от заглавието не разбирам как електрическа рейка ще протече като няма хидравлично масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V21 26 #3 Отговорено 20 Юни, 2020 На 18.06.2020 г. at 17:36, todor88 написа: Колата дизел или бензин е.Щото от заглавието не разбирам как електрическа рейка ще протече като няма хидравлично масло. Само бензиновите са с ел.рейка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #4 Отговорено 20 Юни, 2020 Хидравлично може да няма ама има някакво масло в движещите се части. Колега пробвай с търсачката, сигурен съм, че имаше се същата тема и е обсъждано вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V21 26 #5 Отговорено 22 Юни, 2020 Търсих колега, но намерих само за хидравлични рейки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #6 Отговорено 9 Август, 2023 Колеги, да не отварям нова тема - автомобила е същия с ел. рейка. Проблема е, че като карам извън града волана се втвърдява и някак си работи на накъсване, не е така плавно като предната хонда с хидравлична рейка. Какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #7 Отговорено 8 Септември, 2023 Разбита втулка на Рейката откъм десния накрайник. Подлежи на рециклиране. За момента съм чул добри думи за Auto Меchanic София. Погледни в групата във фейсбук, има координати на сервиза, специализиран е в ремонт на рейки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #8 Отговорено 4 Октомври, 2023 На 8.09.2023 г. at 23:28, tanas4o_ написа: Разбита втулка на Рейката откъм десния накрайник. Подлежи на рециклиране. За момента съм чул добри думи за Auto Меchanic София. Погледни в групата във фейсбук, има координати на сервиза, специализиран е в ремонт на рейки. Извинявай, Това към автора на темата ли е или към мен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #9 Отговорено 5 Октомври, 2023 @Петър Киров Към теб, нали ти пита за странно поведение на Рейката? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel4y 5 #10 Отговорено 7 Ноември, 2023 Смени модула на електрическата рейка. Намира се отстраната на пасажера ,долу в краката в дясно зад пластмасата. Този модул дефектира много често и не само при CR-v , просто платката вътре корозира от конденз и първите признаци са насичане на волана, после след време въобще няма да тръгва ел. рейката. Сваляш модула , гледаш оригиналния номер ,който има и търси по моргите/ 150- 300 лв/. Като го слагаш новия модул първо махни клемата на акомулатора. После не ти трябва никакво обучение . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #11 Отговорено 7 Ноември, 2023 Смени модула на електрическата рейка. Намира се отстраната на пасажера ,долу в краката в дясно зад пластмасата. Този модул дефектира много често и не само при CR-v , просто платката вътре корозира от конденз и първите признаци са насичане на волана, после след време въобще няма да тръгва ел. рейката. Сваляш модула , гледаш оригиналния номер ,който има и търси по моргите/ 150- 300 лв/. Като го слагаш новия модул първо махни клемата на акомулатора. После не ти трябва никакво обучение . При мен излезе грешка 32 0C( Battery current Detector Malfunction) и EPS спря да работи (на таблото светна жълтата лампа с волана). Преди това не съм забелязал да има и наченки за проблем. Винаги ли е проблема в този модул или може да е нещо различно - прекъсната верига или друго? Колата е 2013 ЦРВ 2.0 бензин.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel4y 5 #12 Отговорено 8 Ноември, 2023 (Редактирано) Този типаж ел . рейки използват доста голямо количество ел.енергия, и привидно при неизправен акомулатор или заминаващ си започва да дава такава грешка. Така че най-вероятно проблемът в твоя случай е само акомулаторът. Редактирано 8 Ноември, 2023 от angel4y 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel4y 5 #13 Отговорено 8 Ноември, 2023 В случай на напълно неработеща Ел.рейка , може да я активирате като по време на запалване на двигателя дърпате волана наляво или надясно. Пробвайте няколко пъти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #14 Отговорено 8 Ноември, 2023 Пробвах и с друг акумулатор и няма промяна. Ще пробвам и с въртенето на волана. Имам запазен час в Бултрако за диагностика, да видим какво ще кажат.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #15 Отговорено 15 Ноември, 2023 Пробвах и с друг акумулатор и няма промяна. Ще пробвам и с въртенето на волана. Имам запазен час в Бултрако за диагностика, да видим какво ще кажат. Sent from my iPhone using TapatalkКазаха, че е изгорял модула на EPS. Трябва да се смени. Ще търся втора употреба. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #16 Отговорено 17 Ноември, 2023 (Редактирано) На 5.10.2023 г. at 13:33, tanas4o_ написа: @Петър Киров Към теб, нали ти пита за странно поведение на Рейката? Ще те помоля ако имаш време изпрати ми някоя снимка от нета какво точно представлява тази втулка, че на едно място пластмасова, на друго метална....Иначе не ми чука, понеже ходя на вилата и карам малко по черно...там би трябвало да се усеща чукане нали? Възможно ли е нещо от електрониката, примерно модула? Редактирано 17 Ноември, 2023 от Петър Киров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #17 Отговорено 17 Ноември, 2023 (Редактирано) Ще погледна и пусна снимка на тая втулка. Чукането ще го усетиш и при въртене на волана на място, много е отчетливо. Не мисля, че при подобна ситуация електрониката би могла да е проблем, по-скоро една друга втулка, но на кормилния прът се разбива и тя. Редактирано 17 Ноември, 2023 от tanas4o_ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel4y 5 #18 Отговорено 19 Ноември, 2023 (Редактирано) @Петър Киров Нали по -рано написах че първи признаци на повреда на модула на EPS са насичане на волана, и подобни аномалии. Просто купи си друг или вземи назаем друг модул и пробвай, какви втулки как ви 5 лева ????? Редактирано 19 Ноември, 2023 от angel4y 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #19 Отговорено 20 Ноември, 2023 @angel4y И като си го написал , и всички трябва да четем и благовеем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel4y 5 #20 Отговорено 21 Ноември, 2023 @tanas4o_ С тези твои техн. познания клонящи към 0 заблуждаваш хората....Като не си сигурен в нещо не го препоръчвай (безплатен съвет) ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове