Jump to content
milkov87

Honda Cr-v 3 автоматик. Въпроси.

Recommended Posts

Преди 1 час, Krasi-mir написа:

навиваш волана наляво, или на дясно...гумата да опре в бордюра

 

Това го знам от изпита за шофьорска книжка едно време в САЩ. Имаше такъв въпрос в листовките. Не си спомням в нашите дали го има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

И аз не помня, дали го е имало като въпрос в листовка, но на това ме научиха преди 35г в МеханоТехникума, където ЦЯЛА учебна година зубрехме за категория "С".

От тогава, горе-долу през 10г решавам листовки.

1997-а - "D" и "E" - 6 листовки

2006-а - английска книжка кат "В"

2014-а - английски листовки, като кандидат за автобусен шофьор. Неуспешно :D

2017-а - същото като '14-а, ама успешно

2017-а - специални листовки за "професионална квалификация" на шофьор на камион. Очевaдно успешно ;)

 

Ааа, през 1990-а взех (грубо казано) книжка за машинист. Почти 3г карах строителни жп машини. Там к'ви тестове са ... майко мила. През 6 месеца.

Кажи-речи от всичкото Моторни Превозни Средства нямам право и не съм карал само самолет :D

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Krasi-mir написа:

Спираш близо до бордюра

Това го правя на старата кола,че й нямах доверие дали няма да тръгне въпреки,че е паркирана на скорост.А и ръчната не я биваше :) А и е хубаво по принцип ,понеже бях свидетел една зима паркиран джип ,както си стоя по наклона паркиран и хоопп 4те гуми се плъзнаха преди да спре в предната кола.

Преди 3 часа, note написа:

Даже може да пробваш т.н. hill assist

Да,това си го ползвам ползвам постоянно.То е автоматично и не натискаш никви копчета,просто колата си стои на място,нищо че си по нагорнище.Много е удобно, ноот Хонда си го казват само за момент да го ползваш и да си натиснеш спирачката,понеже при по-сериозен наклон може да не успее да задържи колата.Най-удобно е за жената ,понеже на другата кола не може да балансира на полусъединител и когато трябва да тръгне по наклон нагоре от място,често докато премести крака от спирачка на газ колата мърда назад и може да стане инцидент ако няма дистанция.

Не съм пробвал обаче другата опция за спускане по голям наклон.Там вече както знаете си е допълнително копче.Но и нейното време ще дойде.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

 

24 minutes ago, AzSum said:

Най-удобно е за жената ,понеже на другата кола не може да балансира на полусъединител и когато трябва да тръгне по наклон нагоре от място,често докато премести крака от спирачка на газ колата мърда назад и може да стане инцидент ако няма дистанция.

 

Научи я да потегля от ръчна :D. Аз дори с автомата я дърпам при потегляне, ако е по-голям наклонът.

 

 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 41 минути, AzSum написа:

но от Хонда си го казват само за момент да го ползваш и да си натиснеш спирачката,понеже при по-сериозен наклон може да не успее да задържи колата.

Проблемът не е в сериозния наклон.

При Сивик системата е с таймер, т.е. задържа няколко секунди, достатъчни да си преместиш кракът от спирачката на газта, и след това освобождава.

Ако е повече от няколко секунди, има вероятност да потеглиш, преди системата да е освободила спирачките. Това ще натоварва автоматика и може да доведе до повреда. А на ръчна кутия най-вероятно двг ще изгасне, или ще запалиш съединителя.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,така е. Но аз не обичам да се доверявам изцяло на електрониката. Натискане на спирачката ме кара някак си да съм по-уверен :)

Ето какво пише за наклона:

"Система за потегляне по наклон
Системата за потегляне по наклон не може да задържи
автомобила при много стръмен или заледен наклон и няма
да работи при малки наклони.
Системата за потегляне по наклон не е заместител на
ръчната спирачка."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така разчовъркахме темата имам и още един въпрос свързан с кутията.

Твърди се, че е адаптивна, т.е. реагира според историята на водача. Понеже нон-стоп возя децата и жената карам спокойно като пенсионер. Рядко се включва и витека.

На база вашия опит, ще има ли осезаема промяна в пъргавината, ако няколко дни карам по-агресивно или това са само легенди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай и сам  ще се увериш,поне  седмица  карай по-агресивно.

Не очаквай да стане спортна кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 1-2 "кик-дауна" (с влизане във vtec) със следващото леко подаване на газ колата дръпва по-рязко. Може и да е внушение, но го забелязвам над 4-5 пъти вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...