note 401 #41 Отговорено 18 Юни, 2020 Преди 1 час, Krasi-mir написа: навиваш волана наляво, или на дясно...гумата да опре в бордюра Това го знам от изпита за шофьорска книжка едно време в САЩ. Имаше такъв въпрос в листовките. Не си спомням в нашите дали го има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #42 Отговорено 18 Юни, 2020 (Редактирано) Off Topic И аз не помня, дали го е имало като въпрос в листовка, но на това ме научиха преди 35г в МеханоТехникума, където ЦЯЛА учебна година зубрехме за категория "С". От тогава, горе-долу през 10г решавам листовки. 1997-а - "D" и "E" - 6 листовки 2006-а - английска книжка кат "В" 2014-а - английски листовки, като кандидат за автобусен шофьор. Неуспешно 2017-а - същото като '14-а, ама успешно 2017-а - специални листовки за "професионална квалификация" на шофьор на камион. Очевaдно успешно Ааа, през 1990-а взех (грубо казано) книжка за машинист. Почти 3г карах строителни жп машини. Там к'ви тестове са ... майко мила. През 6 месеца. Кажи-речи от всичкото Моторни Превозни Средства нямам право и не съм карал само самолет Редактирано 18 Юни, 2020 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #43 Отговорено 18 Юни, 2020 Преди 3 часа, Krasi-mir написа: Спираш близо до бордюра Това го правя на старата кола,че й нямах доверие дали няма да тръгне въпреки,че е паркирана на скорост.А и ръчната не я биваше А и е хубаво по принцип ,понеже бях свидетел една зима паркиран джип ,както си стоя по наклона паркиран и хоопп 4те гуми се плъзнаха преди да спре в предната кола. Преди 3 часа, note написа: Даже може да пробваш т.н. hill assist Да,това си го ползвам ползвам постоянно.То е автоматично и не натискаш никви копчета,просто колата си стои на място,нищо че си по нагорнище.Много е удобно, ноот Хонда си го казват само за момент да го ползваш и да си натиснеш спирачката,понеже при по-сериозен наклон може да не успее да задържи колата.Най-удобно е за жената ,понеже на другата кола не може да балансира на полусъединител и когато трябва да тръгне по наклон нагоре от място,често докато премести крака от спирачка на газ колата мърда назад и може да стане инцидент ако няма дистанция. Не съм пробвал обаче другата опция за спускане по голям наклон.Там вече както знаете си е допълнително копче.Но и нейното време ще дойде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #44 Отговорено 18 Юни, 2020 Spoiler 24 minutes ago, AzSum said: Най-удобно е за жената ,понеже на другата кола не може да балансира на полусъединител и когато трябва да тръгне по наклон нагоре от място,често докато премести крака от спирачка на газ колата мърда назад и може да стане инцидент ако няма дистанция. Научи я да потегля от ръчна . Аз дори с автомата я дърпам при потегляне, ако е по-голям наклонът. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #45 Отговорено 18 Юни, 2020 (Редактирано) преди 41 минути, AzSum написа: но от Хонда си го казват само за момент да го ползваш и да си натиснеш спирачката,понеже при по-сериозен наклон може да не успее да задържи колата. Проблемът не е в сериозния наклон. При Сивик системата е с таймер, т.е. задържа няколко секунди, достатъчни да си преместиш кракът от спирачката на газта, и след това освобождава. Ако е повече от няколко секунди, има вероятност да потеглиш, преди системата да е освободила спирачките. Това ще натоварва автоматика и може да доведе до повреда. А на ръчна кутия най-вероятно двг ще изгасне, или ще запалиш съединителя. Редактирано 18 Юни, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #46 Отговорено 18 Юни, 2020 Да,така е. Но аз не обичам да се доверявам изцяло на електрониката. Натискане на спирачката ме кара някак си да съм по-уверен Ето какво пише за наклона: "Система за потегляне по наклон Системата за потегляне по наклон не може да задържи автомобила при много стръмен или заледен наклон и няма да работи при малки наклони. Системата за потегляне по наклон не е заместител на ръчната спирачка." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #47 Отговорено 18 Юни, 2020 Така и така разчовъркахме темата имам и още един въпрос свързан с кутията. Твърди се, че е адаптивна, т.е. реагира според историята на водача. Понеже нон-стоп возя децата и жената карам спокойно като пенсионер. Рядко се включва и витека. На база вашия опит, ще има ли осезаема промяна в пъргавината, ако няколко дни карам по-агресивно или това са само легенди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #48 Отговорено 1 Юли, 2020 Пробвай и сам ще се увериш,поне седмица карай по-агресивно. Не очаквай да стане спортна кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mykacu 18 #49 Отговорено 1 Юли, 2020 След 1-2 "кик-дауна" (с влизане във vtec) със следващото леко подаване на газ колата дръпва по-рязко. Може и да е внушение, но го забелязвам над 4-5 пъти вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове