stany681 39 #1 Публикувано 2 Май, 2020 Здравейте, колеги. Карам Акорд,сега търся за жена ми Сивик. Изгледахме де що има такива в София - голяма греда. Търсихме определено бензинови, но единствените харесващи ни са 1,4/100 к.с.,2010 г. по 10500 лв...И са бая съмнителни( особено едната - предлагат я за на 90 000 км, гаражна и на практика наистина няма забележки- интериор, екстериор, върви отлично, отдолу си е ОК....)Но и цената е...пък без есктри,като повечето бензинови с 4 врати.Голяма дилема ! Последно се загледахме по този от линка : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11584203962754223&slink=f93e47 Някой гледал ли е автомобила ? Има теглич, което ме притеснява във връзка със съединителя. Иначе е със съвсем незначителни забележки,които ще бъдат оправени( липсващи 2-3 щипки например).Има всички есктри, без навигация; двигателя работи нормално,както и всичко по колата функционира. На Акорда ни е същия двигател и вече трета година е бетон .Сивика има транзитни номера и няма проблем да се тества и закара до Юбико наример за диагностика.Цената , ако колата е ОК и я вземем, би била 7400-7500. Моля за мнения, понеже нищо не разбирам от СИВИК;струва ли си точно тази. Благодаря предварително :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #2 Отговорено 2 Май, 2020 Здравейте колега, от написаното разбирам, че търсите бензин обаче гледате дизел. Аз лично не разбрах от написаното, бензин или дизел търсите. Не виждам какво и е на цената на 1.4 ако е в много добро състояние. Дизела е по-евтин но само смяната на комплект съединител с демпфер и отивате на цената на горната. Във всеки сервиз могат да проверят основни неща но не всичко, дори в Хонда. Майстора няма как да знае дали харчи по 3 литра масло до смяна при бензина а при дизела дали турбото няма да изпуши на излизане от сервиза. Точно тази ако не я е гледал някой колега, няма кой да каже дали си струва, защото е снимка. На снимка изглежда по 1 начин, на живо по друг. Дали си заслужава преценявате единствено вие. Иначе ако се търси коментар по снимките според мен, изглежда стегната и ако човек търси дизел си заслужава да я види. Затъмнени са дори и стъклата което е добре, ще трябва да купите и едни летни гуми ако няма 2-ри комплект, зимните не се вижда колко са стари. Толкова по снимка P.S. Навигацията не е "пакет" а е допълнителна екстра. Тя се е поставяла при желание като добавка към всичко останало ако се доплати за нея. Успех и дано попаднете на читав автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #3 Отговорено 2 Май, 2020 преди 4 минути, Mkilla написа: Здравейте колега, от написаното разбирам, че търсите бензин обаче гледате дизел. Аз лично не разбрах от написаното, бензин или дизел търсите. Не виждам какво и е на цената на 1.4 ако е в много добро състояние. Дизела е по-евтин но само смяната на комплект съединител с демпфер и отивате на цената на горната. Във всеки сервиз могат да проверят основни неща но не всичко, дори в Хонда. Майстора няма как да знае дали харчи по 3 литра масло до смяна при бензина а при дизела дали турбото няма да изпуши на излизане от сервиза. Точно тази ако не я е гледал някой колега, няма кой да каже дали си струва, защото е снимка. На снимка изглежда по 1 начин, на живо по друг. Дали си заслужава преценявате единствено вие. Иначе ако се търси коментар по снимките според мен, изглежда стегната и ако човек търси дизел си заслужава да я види. Затъмнени са дори и стъклата което е добре, ще трябва да купите и едни летни гуми ако няма 2-ри комплект, зимните не се вижда колко са стари. Толкова по снимка P.S. Навигацията не е "пакет" а е допълнителна екстра. Тя се е поставяла при желание като добавка към всичко останало ако се доплати за нея. Успех и дано попаднете на читав автомобил. Благодаря.Принципно търсим бензин, но наличните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #4 Отговорено 2 Май, 2020 Благодаря. Търсим бензинова, но поради липсата на устрйващи ни като цяло, вкл. и ценово, започнахме да гледаме дизелови. В огромна дилема съм. Дали да вземем втори дизел с евнтуалните му проблеми, или да търсим бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #5 Отговорено 2 Май, 2020 Виж в раздела Продава..., там колега продава 1,8 бензин, но незнам дали ще те устрои цената, в прдевид цената на дизела която си посочил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #6 Отговорено 2 Май, 2020 преди 21 минути, goga написа: Виж в раздела Продава..., там колега продава 1,8 бензин, но незнам дали ще те устрои цената, в прдевид цената на дизела която си посочил. Благодаря, обадих му се, но колата е 2006,на исканата от колегата цена има оферти на 2 години по-нови. Но в крайна сметка, зависи от състоянието... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #7 Отговорено 2 Май, 2020 (Редактирано) Имам наблюдения върху 8 ген фейс 1.4 с по-мощния мотор 99к.с. Колата е супер особено за градско, извънграда скорости до 140 също смятам, че не се усещат, кой знае колко т.е върви си прилично. Моята е доста по-стара като година пак 1.4 90к.с в 6 ген и да ти кажа честно ако трябва да избирам, след като съм карал мотор с такава динамика бих избрал по-мощния вариант. НО... Плюсът на 1.4 в 8 ген според мен е, че е модел купуван нов от клиенти, които едва ли ще са издевавтелствали над нея като цяло т.е шансът да намериш наистина запазена кола е много голям. 10-11к за фейсов сивик 8 ген според мен са нещо нормлано без значение от двигателя. (следя обявите от над 2 години, просто интерес към модела), бензиновите винаги ще държат по-висока цена, така че това отново е плюс. Поддръжката на 1.4 8 ген е изключително поносима, да не говорим че няма никакви сериозни драми нито със скорости, нито с двг, съединителят ти е около 200лв комплект +-50лв, смяна колкото ти вземат. Друго голямо не се сещам какво може да излезе. По окачването мисля, че всички са еднакви 1.4,1.8 или 2.2 май само тайп С е с по-твърдо и ниско окачване. Амортисьорите мисля, че са към 100лв броя, има тампони на амортисьори, които трябва да се сменят само с оригинални такива иначе издават неприятни звуци и е дразнещо. Масла, филтри и тн сигурно в едни 200-300лв ще се вместиш да смениш всичко + скорости. Относно 2.2 - проблемите, които могат да излязат са нормални предвид възрастта на автомобила, определно е най-пъргаво усещащият се двг в модела, ест като изключим Тайп Р. Щом караш кола с този мотор, знаеш какво е. Но бърза сметка, ако всичко възможно "гръмне", отива на около 5000лв. Аз лично не бих поел риска ако колата струва 7к да се вкарам в приключения за още 2-3-5к лв. Това не го прави лош мотор, просто годините си казват думата. АКО намериш дизел, който има документи за смяна на едно от изброените : верига, съедините+маховик, турбо - тогава си струва да го обмислиш. Но говорим фактури, километри и тн доказани в сервиз. Дюзите и ДПФ-а също са цифра. Заключение: или си разшири периметъра на търсене т.е други градове и търси 1.8, или ако динамиката на 1.4 те устротйва, вземай него и забрави за скъпоструващи ремонти. Относно обявата: След по-задълбочено разглеждане, на мен ми изглежда прекалено "намазана". На една от снимките не виждам на фаровете да има ОЕМ лого на марката или Хонда, а оригиналните фарове винаги имат такава щампа, ако бъркам да ме поправят колегите. Ако е имало удар то може да е бил лек, но може да е бил и по-сериозен --> да се огледа внимателно. Ако продавача ти я дава за 7.5к, да кажем си слага минимум 1000 горница, 1000 автовоз и падаме на цена от ~2000 евро. Продавача съдейки по-логото вкарва коли от Италия. В сайтовете за обяви кола с тези километри започва от 4000 евро без да е екзекютив. За 2000Е са на двойно километри и със сигурност им предстоят ремонтите описани по-горе. Другото което виждам е, че с тия транзитни номера има снимани и други коли - тук не съм наясно дали е ок пред закона, но също може да се има едно на ум. Редактирано 2 Май, 2020 от PetioHonda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #8 Отговорено 3 Май, 2020 Благодаря много за полезния пост. Вече сме решили, че търсим бензин. По отн. на въпросната дизелова кола-има си забележки, които на снимка не се виждат. И цената е 8 и нещо, като я свалиха на 7500...Както и да е, няма да е тази. Търсим бензин и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #9 Отговорено 3 Май, 2020 (Редактирано) Съпругата ми имаше две Civic 9 - първата L13Z4 i-vtec, 99 коня, следващата R18Z4 i-vtec, 142 коня. Разликата в динамиката и поведението на двете коли е огромна, докато разхода на гориво при едни и същи условия е еднакъв. Моят съвет е - "Колкото повече, толкова повече". Все някога тези 40-ина коня повече ще ти потрябват. Нямам идея, дали Civic 8 е със същите двг, но предполагам, че положението с двата двигателя е подобно. п.п. Съпругата ми в момента е в положението на автора на темата - търси се Civic 8. В този ред на мисли, бих искал да ползвам темата и да задам един въпрос, предполагам и на Стани (и фемили) ще му е интересно. Какво ще кажете за автоматика? Говоря за надеждност, разхода на гориво не го коментирам. Автоматикът не ни е приоритет, просто ще се вземе колата с по-добра цена. Редактирано 3 Май, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #10 Отговорено 3 Май, 2020 Здравейте, доста неща изчетох за автоматиците на Хонда/Сивик, и нещата не са особено впечатляващи. Може би само седанът за USA, който е автомат, е изключение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #11 Отговорено 3 Май, 2020 Моля да игнорирате въпроса ми за автоматика. Изложих се като читател, за което се извинявам. То си имало тема със същия въпрос и прочетеното в нея ме устройва като информация. Ако само това са проблемите на i-shift ... ще се поинтересувам, как стои въпроса с отстраняването им в Англия и ако не е драма вероятно ще ги ползвам за драстично сваляне на цената. Това ако попаднем на кола с такива "проблеми". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #12 Отговорено 3 Май, 2020 (Редактирано) Хонда за мен е аналог за здравина на ръчните скорости и бензиновите двигатели. От там нататък според мен има по-добър избор за автоматици и дизеляци. Ако трябваше да избирам автомат който да комбинирам с дизелов агрегат то бих загледал Audi, Mercedes , BMW, Citroen а като дизел с ръчна кутия също Alfa Romeo/Fiat. Не искам да влизам в полемики за дизела но в световен мащаб той ще отпада малко по малко и не знам дали е редно въобще да се говори за покупка на автомобил с такъв двигател. Факт е обаче, че при леките автомобили, японците изостават от дизелите на европейските производители като здравина, разпространение и цена на частите. От япончетата, за мен ISUZU имаха много добър дизел но там не знам дали го ъпгрейднаха по някакъв начин в годините. Редактирано 3 Май, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #13 Отговорено 3 Май, 2020 Off Topic преди 16 минути, Mkilla написа: Хонда за мен е аналог за здравина на ръчните скорости и бензиновите двигатели. ... Ще си позволя да добавя и добрия стар хидротрансформатор. За останалото, т.е. за дизела на Хонда сигурно си прав, не съм се интересувал, що за стока е. Обаче, за Ровърския 2-литров дизел в Civic 6 и Accord 6, и за Исузуто в Civic 7 ... само суперлативи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #14 Отговорено 11 Май, 2020 Здравей, Колега, Не знам дали сте се спрели вече на конкретна кола, но не вземайте 1.4! Този двигател е прекалено малък за това купе и колата се усеща отвратително за мен. Избора ви е между 1.8 и 2.2. Карах дизел доста дълго време и двигателя е страхотен - икономичен, динамичен и т.н. Остава си обаче риска от скъпи ремонти ако не попаднете на читав двигател, а и знаем какви са ни горивата. Ако все пак се спрете на дизел, тъй като масово това вкарват, не вярвайте на някакви 100к км, които ви обявяват. Задължително закарайте колата в сервиз на хонда, преди да я вземете. Навремето пълната проверка беше 81лв. Колите са здрави като цяло и ако намерите читав 1.8 бензин би било най-добре. Гледайте да не е лепен задния спойлер, че на първите модели щипките се чупеха и почва да тече в багажника, амортисьори, съединител, климатик и дисплеи са нормални неща, които задължително трбва да проверите. Разни пушеци от дизела видите ли, бягайте и винаги гледайте при студен старт какво става, че да не я е подгрял собственика преди да отидете да я видите. Аз лично от моята останах много доволен и ми служи добре доста километри, надявам се новия собсвтвеник също да си я кара безаварийно. Поздрави и успех с покупката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #15 Отговорено 13 Май, 2020 Благодаря. Аз карам АКОРД 8-ма, дизел и знам за какво иде реч....Няма да е дизел, определено. Търсим бензин ,1.8, и това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове