Mironch0 23 #1 Публикувано 24 Април, 2020 Колеги, имам проблем с паленето на колата след един малък инцидент... проблема ми в момента е, че имобилайзера не познава ключа, имам два ключа, но и двата не гасят лампата на имобилайзера. Та има ли начин да прескоча имобилайзера или да го премахна? Искам сам да го направя, без да минавам през фирми, че цената от 230 лева ми идва в повече - та знаещи нека да помогнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #2 Отговорено 24 Април, 2020 Писах ти на лично относно проблема с ключовете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #3 Отговорено 24 Април, 2020 (Редактирано) След малък инцидент, принципно може да изключи шоковият и от това да е. Какво значи не гасят? Даваш контакт и лампата: 1. Свети постоянно. 2. Започва да мига бързо. 3. Не светва. Чека свтва ли? 230 лв как ли са го изчислили точно ми е чудно също. Редактирано 24 Април, 2020 от docev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #4 Отговорено 27 Април, 2020 еййй как се радвам като имам право на отговори значи така погледната (нищо, че на клипа не се вижда добре) е отговор "2" - "Започва да мига бързо" Като извадя "мейн-релето" колата върти, но не пали (вадих свещите и всяка една си подава искра, отвих и маркуча за бензина, бензин има... но като "мейн-релето" си е свързано нищо не става) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 27 Април, 2020 Закачи я на диагностика и си виж сондите какви стойности показват да не си ги изпържил при късното... Щом има искра ако горивната смес не се възпламенява значи нещо и куца... Аз бих направил проверка в тази насока... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #6 Отговорено 28 Април, 2020 Пробвах със "смодиагностика" с кабелчето, но нищо не се получи (нищо не светва и не премигва), а диагностика в Перник не е ясно къде и дали ще успеят въобще, че с това obd 1 не всички са в час ... затова ме интересува къде точно е имобилайзера и дали мога да го премахна физически без много драми, иначе колата я свалям от движение и отива за части, че и без това не им разбират много на точно тези хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #7 Отговорено 28 Април, 2020 Намери схемите и провери какво точно блокира имобилайзера - трябва да спира реле , което захранва двигателя с ток, за да не запали!. Ако заобиколиш въпросното реле ще ти свети лампата но ще пали. Без ел. схеми за колата ти няма да се оправиш, търси ги. С каквото мога ще помогна само споделяй инфо Така се премахва имначе физически имото: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 28 Април, 2020 Колега, имобилайзера вероятно блокира и горивната помпа, т.е. ако тя работи и имаш искра липсва ти горивото. Виж от къде се командва помпата (релето) и го шунтирай и него и ще запали! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #9 Отговорено 28 Април, 2020 Главното реле (main relay) пуска ток към помпата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #10 Отговорено 28 Април, 2020 Значи да извади маркуча и да види дали е здрава помпата - ако хвърля гориво значи е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #11 Отговорено 28 Април, 2020 Нека първо направят това: ЦЪК За да са сигурни,че идва ток до бензиновата помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #12 Отговорено 28 Април, 2020 преди 35 минути, aleksandur написа: Нека първо направят това: ЦЪК За да са сигурни,че идва ток до бензиновата помпа. Това с мейн релето го е направил и така докарва искра, но не е ясно дали горивната помпа подава гориво или поне не ми е споделил колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #13 Отговорено 28 Април, 2020 Да, това с релето го правих (дори взех още едно за всеки случай)... бях и развил маркуча за горивото и ме оплиска целия с бензин, но не се сетих да го пусна в едно шише и да се уверя, че при контакт "помпи" гориво, а не само че има .... По празниците ще имам достатъчно време и ще го пробвам и ще пиша! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #14 Отговорено 28 Април, 2020 Преди 6 часа, sttekata написа: Намери схемите и провери какво точно блокира имобилайзера - трябва да спира реле , което захранва двигателя с ток, за да не запали!. Ако заобиколиш въпросното реле ще ти свети лампата но ще пали. Без ел. схеми за колата ти няма да се оправиш, търси ги. С каквото мога ще помогна само споделяй инфо Така се премахва имначе физически имото: а това е интересно, явно все пак ще махам целия комп ... ако не стане с помпата ще пробвам да видя къде в пета серия е това "нещо" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #15 Отговорено 2 Май, 2020 Това, което направих днеска: - махнах маркуча за бензина и с махнато "мей реле" отново се пробвах да запаля, оказа се, че бензин не идва... - махнах буксата, която отива до резервоара и там на контакт идва някакъв ток и при подаване на контакт се получава някакъв спад... но нищо не ми говори това, затова пращам снимки с тока, който отива при контакт (без опит за заплаване, само на контакт) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 3 Май, 2020 Колко и да ровиш и заобикаляш няма да запали докато не прочете ключа . Какво ще му каже" на компа да пусне релето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #17 Отговорено 4 Май, 2020 Откровенно казано - незнам ... но АКО няма "прескачане", как да му се незнае ПРИМЕРНО ще се сложи една такава аларма http://www.autofamily.bg/bg/catalog/id/1357.html и самата аларма ще запали колата без да е ключа в нея (алармата имала такава опция)? Така погледнато според мен трябва да има лесен начин за "заобикаляне" на имобилайзера ... не че имам представа как се слага такава аларма де :-) Затова ми е и темата - как да "прескоча" имобилайзера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 645 #18 Отговорено 4 Май, 2020 Колега, не знам колко са сходни Акорд 5 и Сивик 6, поне воланите са им еднакви 😃, но при сивика проблема с неразпознаването на ключа и светенето му на таблото е свързано с презапояване на една малка платка. От кръглата антената около ключалката за палене отиват кабели до една малко кутия, захваната на кората отдясно под волана, в която е въпросната платка. Тя разчита сигнала, че антената е разпознала ключа и подава сигнал на компютъра. Оправя се с презапояване и лак. При мен това става може на 1-2 год., може и в един ден 3 пъти да го направи, ключа мига, помпа не се чува и не върти стартера. Дано е полезно, провери при теб. Иначе в Перник има ел.спец, даже кара Тесла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #19 Отговорено 4 Май, 2020 ... да има две "валео"-та под волана-> ще ги погледна тях да видя какво има в кутийките и остава после да видя в самия комп платката, за която каза sttekata и ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #20 Отговорено 9 Май, 2020 (Редактирано) И днеска ударих на камък нещо 😞 Значи погледнах под волана VALEO-то, но никакви видими следи от нещо изгоряло Редактирано 9 Май, 2020 от Mironch0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #21 Отговорено 9 Май, 2020 успях и да достигна до компа, но там за моя изннада нямаше такава допълнителна платка, която да може да се махне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #22 Отговорено 9 Май, 2020 очаквам съвети какво да допроверя и как евентуално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #23 Отговорено 9 Май, 2020 (Редактирано) С 3 или 5 пинова букса е? Намери някой с Лънч или ХДС да ти направи синхронизация на компютъра с имобилайзера ..... ама след това товене .... може и да е у гъбите вече. И направи един кадърен клип да се вижда , за да видим зелената лампа как точно се държи Редактирано 9 Май, 2020 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #24 Отговорено 9 Май, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #25 Отговорено 11 Май, 2020 Някъде намерих една картинка с този комп и отчупена частта с УЖ имобилайзера... Запознатите да кажат това ли е ИМОБИЛАЙЗЕРА и ако го махна ще ми реши ли проблема.... а ако не, за какво точно да гледам, че на "първо четене" няма нищо изгоряло .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #26 Отговорено 11 Май, 2020 (Редактирано) Твоят не е такъв. Нали видя на твоите снимки. Само с махане не става. По горе ти дадоха пример че на негово място ако имаш такова се слага емулатор. Редактирано 11 Май, 2020 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #27 Отговорено 12 Май, 2020 На 9.05.2020 г. at 17:51, docev написа: С 3 или 5 пинова букса е? Намери някой с Лънч или ХДС да ти направи синхронизация на компютъра с имобилайзера ..... ама след това товене .... може и да е у гъбите вече. И направи един кадърен клип да се вижда , за да видим зелената лампа как точно се държи Оки, ще направя едно по-голямо клипче с проблема. Иначе диганостичните букси под жапката са две, едната е с три пина, а другата с два Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове