Троянов 0 #1 Публикувано 20 Април, 2020 Здравей колеги наскоро си купих CR-V2 когато се включи 4х4 колко процента е от пред и отзад.И когато несе включва 4х4 как е разпределениет на колелетата при нормално каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 20 Април, 2020 4Х4.pdf Тук е обяснено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Троянов 0 #3 Отговорено 21 Април, 2020 мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 21 Април, 2020 (Редактирано) На 20.04.2020 г. at 20:41, Троянов написа: когато се включи 4х4 колко процента е от пред и отзад https://m.awdwiki.com/en/honda/ Виж първата картинка. Прикачвам и тук да не изчезне линка. И не гледай, че е HRV. А на втората част от въпроса мисля, че можеш и сам да си отговориш даже без да гледаш картинката. Редактирано 21 Април, 2020 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 21 Април, 2020 От файла се разбира че C-RV 3 при движение назад е само на предно вярно ли е това ?Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #6 Отговорено 21 Април, 2020 Не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Троянов 0 #7 Отговорено 22 Април, 2020 Off Topic А за разкрачено дясно колело отзад имаш ли идея какво да направя.Да сменя тампони или да повдигна със 1,2 или 3 см. отзад. Защото дясно колело от стенд казаха че леко се е разкрачено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #8 Отговорено 22 Април, 2020 (Редактирано) Off Topic Троянов, земи прОчети малко де. Емича си е направил труда да обясни, какво точно се прави за разчекната задница. Това в оная първата тема, където те прати Змията. С две думи - не става. Само с повдигане, смяна на тампони и каквото-и-да-е друго по окачването с нови оригинални части НЕ СТАВА. Трябва да замениш някои части с модифицирани афтърмаркет такива, ако искаш да оправиш разчекването. Преди 8 часа, Emicha написа: Не. Емич, пак ми падна на мушката, да те питам нещо! Ама така е, като имаш и 2-ра, и 3-та ген. CR-V! Ако си погледнал PDF-а от поста на Карпера, не мислиш ли, че "има нещо гнило в Дания"?! Аз се усъмних леко, погледнах тук-там в нета, и май верно има гнило. Тоя пич, автора на PDF-а, вика, че на 3-та генерация ол уил драйва вече е с електроника, грубо казано. Аз не видях такова нещо и в трите източника в нета. До 3-та генерация системата си е доброто старо RT-AWD със DPS. Вече в 4-та се появява ел.помпа и друга електроника. Тоя същия твърди, че RT-AWD и DPS са две различни системи, а всъщност мисля, че не е така. Таааа, какво ще кажеш ти, като човек виждал на живо заден диференциал на CR-V III, за разлика от мен? п.п. От отговора ти зависи, дали да похваля, или да нахокам (отново) Карпера за това, какво публикува. Редактирано 22 Април, 2020 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 22 Април, 2020 Мислех да си остана само с картинката, ама я взех от тука: https://www.awdwiki.com/en/honda/ Според това в сайта чак след 2012 е електронно превключването (electronically-controlled multiplate clutch). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #10 Отговорено 22 Април, 2020 Off Topic Диндин, благодаря за редактирането. Трябваше сам да се сетя да го скрия това. 😜 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #11 Отговорено 22 Април, 2020 Преди 4 часа, Krasi-mir написа: .....Емич, пак ми падна на мушката, да те питам нещо! Ама така е, като имаш и 2-ра, и 3-та ген. CR-V!.... .....Таааа, какво ще кажеш ти, като човек виждал на живо заден диференциал на CR-V III, за разлика от мен?.... Пак ти ли бе..... Еми слушай тогава: При мен и при 2-ра (фейс-2006г.) и при 3-та (фейс-2011) няма разлика в изпълнението на 4х4 то. Видимо задния диф и при двете е еднакъв, като при 3-та, визуално изглежда една идея по-малък и оребрението му е леко променено, но като действие няма разлика. Сега този файл го имам от доста гони и съм го чел.Там на стр.43 пише за някакво ел. подобрение, има и схемата/снимката но при мен това го няма. За да ти дам тема за размисъл -точно такъв заден диф (с някакъв ел.усилвател - като от картинката от стр.43, ) на 3-та ген. (но изпълнение преди 2009 г.) съм виждал на живо. Въпросното СРВ беше бензиново и беше внесено от не знам къде, обаче го видях лично. Та има и такива изпълнения, но сигурно са много редки, а защо нямам идея . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #12 Отговорено 22 Април, 2020 Преди 19 часа, Emicha написа: Не. Ама май да. Едва ли ще го открия , но имаше един клип в който тестваха 2-а и 3-а на пясък. Задните гуми бяха подпряни на бордюр и трябваше да тръгне назад. Не се получи при 3-а. Предните започнаха да превъртат и окопават а задните не се включиха да потеглят и изкачат бордюра. При 2-та го нямаше това. Задните зацепиха и задницата се качи на бордюра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 22 Април, 2020 (Редактирано) Бре, тва е интересно. Ако намериш клипа качи го. Той колегата питаше май за движение напред (ако това е имал предвид под нормално каране, че моето каране назад не е нормално ) , ама е добре да се знаят повече неща. Редактирано 22 Април, 2020 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #14 Отговорено 22 Април, 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, docev написа: Ама май да. Едва ли ще го открия , но имаше един клип в който тестваха 2-а и 3-а на пясък. Задните гуми бяха подпряни на бордюр и трябваше да тръгне назад. Не се получи при 3-а. Предните започнаха да превъртат и окопават а задните не се включиха да потеглят и изкачат бордюра. При 2-та го нямаше това. Задните зацепиха и задницата се качи на бордюра. Аз на някакво видео ли да вярвам , или на очите си, като съм пробвам и двете на сняг - на задна естествено ? п.п. Относно това за бордюра - в някоя от темите (преди години) и за него съм писал, а по-точно как на задна, 2-та. се оправя по-лесно от 3-та , но това не значи, че въпросното 4х4 не се включва. Редактирано 22 Април, 2020 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове