RAIAN 3 #1 Публикувано 9 Април, 2020 Здравейте, моля ако някой има опит или се е сблъсквал с подобен проблем да сподели. От скоро съм собственик на CR-V - 3 и разбрах, че при изключен автомобил, продължава да се черпи ток от акумолатора и ако не се кара два дни, наличния ток в колата не стига дори за алармата. Чудя се доколко е сериозен проблема и дали да се обърна към квартален електричар или към оторизиран дилър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 9 Април, 2020 (Редактирано) Блутут имаш ли? Мисля, беше HFT модул или нещо от сорта. https://www.crvownersclub.com/threads/where-is-the-hft-unit-in-a-mk3-crv.193075/post-1531191 Другата причина реле на климатика ако не се бъркам, нека ме поправят колегите. Редактирано 9 Април, 2020 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RAIAN 3 #3 Отговорено 9 Април, 2020 Ами, не! Най- вероятно е от там! Ще го погледна. Благодаря за линка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 10 Април, 2020 Колега, сложи мутицета и започни да измъква бушоните 1 по 1 и го връщаш пак! Така ще стигнеш до някой който захранва някой консуматори и ще разбереш кой е 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 11 Април, 2020 Ето как са отстранили утечката от този модул 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RAIAN 3 #6 Отговорено 11 Април, 2020 Много благодаря на всички за съдействието. Откачих буксата на блутутхендсфрито и мисля, че се оправи, но ако продължи проблема ще последвам съвета да проверя бушоните! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #7 Отговорено 11 Април, 2020 (Редактирано) Първо как разбра че имаш утечка,някой замерва ли нещо,или просто не можа да запалиш. По принцип с мислене доста работи се оправят,но в твоя случай може да се използва уред да се замери. Маже да си решил да изчакаш два дни и да видиш ефекта,но първо го задери акумулатора. Може и да е заминал акумулатора,в него сигурен ли си проверяван ли е. Редактирано 11 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RAIAN 3 #8 Отговорено 11 Април, 2020 Като я взех и ми казаха, че е с нов акумолатор. След два дни толкова нямаше ток, че не успях да отключат с алармата, а с ключа. Имах Акумолатор от старата кола на 4 месеца, сложих го и след три дни същото. Заредих го 24часа, пак го сложих същото. И вече след като го заредих, започнах да свалям клемата като го ползвам за да не харчи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 11 Април, 2020 Само че как разбра, че като си извадил буксата се е оправило? Дано да е от това, но ми е интересно как успя да прецениш. Мери ли утечка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RAIAN 3 #10 Отговорено 12 Април, 2020 Не съм, след като разкачих буксата, разкачих клемата и я сложих отново. Исках да видя дали има отново искра от консумацията на ток, но нямаше. От петък не съм свалял клемите, за сега не забелязвам проблем, като почти не я карам. Вероятно сега през работната седмица ще я засека за всеки случай с мутицет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pp1349 8 #11 Отговорено 16 Април, 2020 Само за статистика и сравнение: Моята дърпа по 55мА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #12 Отговорено 16 Април, 2020 (Редактирано) Моята дърпа по 30mA , но има и GPS tracker Редактирано 16 Април, 2020 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #13 Отговорено 17 Април, 2020 Аз съм съвсем нов и имам същия проблем.Моето CR-V започна да дърпа 0,37А след преинсталиране на нов диск на навигацията.Още търся проблема и като го открия ще споделя тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #14 Отговорено 17 Април, 2020 (Редактирано) Quote .Моето CR-V започна да дърпа .Моето CR-V започна да дърпа 0,37А Сигурен ли си в мерната единица защото това са 370 mA и е много. Редактирано 17 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #15 Отговорено 20 Април, 2020 Да,и защото акумолаторами пада за 2-3 дни и не може да запали. В събота съм вадил всички бушони 1 по 1 + всички куплонзи под таблото и навигацията и резултата беше ,че падна на 0,21 А .Не можах да открия модула на HFT-то .Имам и печка инея изключвах, но резултата беше сущия. Чудя се ако отида да я качат на компа дали ще има някакъв резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #16 Отговорено 20 Април, 2020 On 4/17/2020 at 8:30 PM, STAN57 said: Аз съм съвсем нов и имам същия проблем.Моето CR-V започна да дърпа 0,37А след преинсталиране на нов диск на навигацията.Още търся проблема и като го открия ще споделя тук Може точно тук да е проблема и защо е започнало след това. Закарай колата при някой читав еладжия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #17 Отговорено 20 Април, 2020 (Редактирано) Проблема е ,че трябва да познава ХОНДА ,а аз не познавам такъв в София.И досега карам ФОРД Мондео от1996г,който съм оправял сам или при майстори ,които не се занимават с японнски коли /или поне не софтуерно Редактирано 20 Април, 2020 от STAN57 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #18 Отговорено 20 Април, 2020 Друго ,забелязах ,че на инфо дисплея преди да пипам куплонзите и предпазителите имаше една вертикална чера ,а след това изчезна но и инфо дисплея започна да свети чак когато запаля колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #19 Отговорено 20 Април, 2020 Консумация се мери по определена "схема" ! Стартираш автомобила на място , гасиш , заключваш изчакваш контролерите да заспят и гледаш колко е консумацията. Някой возила заспиват след 2-3 минути, други са им нужни повече от 5 до 15-сет. След заспиване и на последният контролер, консумираният ток, сумарно не трябва да надхвърля 80mA , за автомобили с много електроника и по предписание на производителя -голям акумулатор (100-110Ah) e позволено максимум до 100mA но не и повече! На диагностичен скенер нищо няма да излезе в отношение къде е аджеба консумацията и кой контролер дърпа ток. 370mA са много голяма консумация при покой, сигурен ли си че мериш вярно, тоест по правилата за замерване на утечка, щото ако си оставил някой контролер, активен, тоест не е в слип режим, значи ще имаш такава консумация! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #20 Отговорено 20 Април, 2020 Забравих да те попитам, как вади предпазителите от бушониерата в купето и как наблюдава консумацията, след като изкараш някой от там, при отворена врата и незаспали някой от контролерите?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #21 Отговорено 20 Април, 2020 Колегата sttekata пост №16 се похвали че е взел читав софт,може да те насочи и за читав майстор такъв,а може и при него той да каже. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #22 Отговорено 20 Април, 2020 (Редактирано) Благодаря Ви много!!! 1. Ще спазя правилата посочени от rocкton. 2.И ще изчакам необходимото технологично време за контролерите,а после ще видм. П.П. А защо да заключвам като нали махам "-" клемата от акумолатора? Редактирано 20 Април, 2020 от STAN57 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #23 Отговорено 20 Април, 2020 (Редактирано) Колега, изгаси всички светлини в купето да не стои отворена врата и да светят плафоните. щом с вътрешните бушони не е открит проблема автоматично отиваш при главните - в двигателния отсек. Там поне са малко и веднага ще хваниш от къде е консумацията, но закрепваш здраво амперметъра, и гледаш показанията му докато вадиш (изчакваш 10-15 сек след всяко вадене, ако има кондензатори да се разредят). Редактирано 20 Април, 2020 от sttekata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #24 Отговорено 20 Април, 2020 Започнах с бушоните при двигателя,но сега не се сещам кога ми се промени от 0,37А на 0,21А защото наистина не бях затворил вратата когато вадих бушоните в купето,грешката е изцяло моя.Днес и утере съм на работа ,но в сряда ще го проверя и дано това е бил проблема.Благодаря още веднъж на всички!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #25 Отговорено 20 Април, 2020 Преди 1 час, STAN57 написа: Започнах с бушоните при двигателя,но сега не се сещам кога ми се промени от 0,37А на 0,21А защото наистина не бях затворил вратата когато вадих бушоните в купето,грешката е изцяло моя.Днес и утере съм на работа ,но в сряда ще го проверя и дано това е бил проблема.Благодаря още веднъж на всички!!! 0.37-0.21= 160mA, което си е сериозна консумация за кола в покой. като добавиш +35 / +45mA за аларма/охранителени модули => 0,045+0,160=0,205mA или закръглено от мултицета ти ще покаже 0,21mA - точно толкова си написал и в първия пост! Точно там ти е бил консуматора - в този предпазител! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #26 Отговорено 20 Април, 2020 Колеги, само да вметна - това не е Форд, че да си гаси системите 45 минути. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgi.mehana 3 #27 Отговорено 26 Април, 2020 Колега провери бушон № 16 в двигателния отсек. Там ти е вързан блутут модула. Имах подобен проблем с консумация като твоята. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #28 Отговорено 27 Април, 2020 Колеги извинете ,че се забавих,но исках да имам някакъв резултат . И сега, по закона на всеобщата гадост това което търсех го намерих последно, чак днес защото HFT модула е бил преместен и го открих когато махнах панела за управление на климатика,изключих го и всичко си дойде на мястото.Да блутут модула е бил виновен и сега ще се възползвам от темата на хахо за да го оправя.Ааа и сега вече консумацията е 0.01 А. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RAIAN 3 #29 Отговорено 28 Април, 2020 Късно видях, щях да ти кажа, че има и клип и добре си личи бялата букса. По същия начин и аз изключих HFT - модула и проблема ми се разреши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #30 Отговорено 29 Април, 2020 Хей RAIAN ,ако има и клип качи го тук ако можеш за да може тези на, които им се появи такъв проблем да се ориентират максимално бързо и ясно! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RAIAN 3 #31 Отговорено 30 Април, 2020 (Редактирано) Това е и клипа в който се вижда добре къде се намира HFT - буксата и как спада консумацията на ток след като се изключи. Редактирано 30 Април, 2020 от RAIAN 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове