dimkaraganchev 58 #1 Публикувано 6 Април, 2020 Не намерих такава тема, та затова реших да пиша в нова. Ще си монтирам модул за дневни светлини на хондата. Моделът е CarDRL5S®. В кутията на бушоните в купето намерих къде да свържа почти всички кабели. Само не знам постоянен + от къде да взема. Някой би ли подсказал на кой бушон в купето има такъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1589 #2 Отговорено 6 Април, 2020 (Редактирано) Веднага се сещам за аварийните мигачи. Релето за мигачи/аварийни е при предпазителите в купето. Имаш и няколко резервни, т.е. празни гнезда за предпазители. Провери там, дали има постоянно напрежение. Иначе, предпазител #18 на канадско CR-V 1 e точно за DRL. Виж при теб, какво има на #18. Редактирано 6 Април, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 58 #3 Отговорено 6 Април, 2020 Мерси. Ще проверя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #4 Отговорено 6 Април, 2020 В самата бушониера има няколко свободни букси за кабелна обувка. На някоя от тях има постоянен и на контакт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 58 #5 Отговорено 7 Април, 2020 Днес си монтирах платката за дневни светлини. Успях да намеря всички връзки в бушониерата в купето. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Недьо 4 #6 Отговорено 10 Април, 2020 Защо не споделиш как точно става номера , нали за това е форума . На предната кола ми бяха монтирали модул за дневни светлени , голямо удобство беше. А сега няма дори ингикатор на таблото и като забравиш хоп 20лв. . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 58 #7 Отговорено 10 Април, 2020 С удоволствие. Купих си ето тази платка: http://cardrl.eu/cardrl - s.htm. Тези ги ползвам от 2010 г. и смея да твърдя, че са едни от най-добрите на пазара. След това си взех 4 бр. държачи: http://tpetrov.com/search.php?prod=Държач+за+автомобилен+предпазител+11mm+F1124. Монтажът става много лесно. Ползвах схемата на бушоните от тази тема: И така: 1. Червения кабел - +12 V постоянен - го свързвах посредством държач към бушон № 6 - аксесоари. 2. Синия кабел - +12 V от контакт - го свързвах посредством държач към бушон № 11 - ляв преден прозорец. 3. Черния кабел - маса - го свързвах на болта, който се намира под пластмасовата кора влява на педала на съединителя. 4. Единия жълт кабел заедно със сивия - към дълги светлини - го свързвах посредством държач към бушон № 4 - дясна дълга светлина. 5. Другия жълт кабел - към дълги светлини - го свързвах директно към бушон № 5 - лява дълга светлина. Свързах го без държач, понеже няма място. 6. Белия кабел - от габарити - го свързвах посредством държач към бушон № 32 - светлини на регистрациония номер. Това е. Работа за 10-15 мин. 2 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Недьо 4 #8 Отговорено 12 Април, 2020 Стрхотно , благодаря за подробното описание , само да питам крушките са ми LED . На предната кола бяха обикновени с жичка и угасваха плавно , като сложих LED при угасване премигваха , и пак върнах обикновените . Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Недьо 4 #9 Отговорено 13 Април, 2020 Имам още едно питане , какво е управлението по + или по - .Питам защото намерих това по местните магазини DRL и пише УСТРОЙСТВОТО НЕ Е ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 58 #10 Отговорено 13 Април, 2020 (Редактирано) Твърдо по +. Досега от японските автомобили само на Мазда 323 съм виждал управление по -. Редактирано 13 Април, 2020 от dimkaraganchev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #11 Отговорено 13 Април, 2020 Този модел кола има ли ELD (Electric Load Detector) модул? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #12 Отговорено 16 Ноември, 2020 На 13.04.2020 г. at 20:24, dimkaraganchev написа: Твърдо по +. Досега от японските автомобили само на Мазда 323 съм виждал управление по -. Всички японци имат модели по + и по минус. Произведените в Япония почти всички са по минус. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pechkata 19 #13 Отговорено 8 Юли, 2021 (Редактирано) И Витарата 98г. модел... Голям го ядох да му слагам звуков сигнализатор при запалени фарове... Редактирано 8 Юли, 2021 от pechkata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Недьо 4 #14 Отговорено 25 Юли, 2021 Благодаря на "dimkaraganchev" , с помощта на един приятел разгледахме написаното от "dimkaraganchev" и сложихме DRL и на моето CR-V 1. Само , че модула е на друг производител и го закачихме на късите светлени . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове