Kozmoz777 1 #1 Публикувано 12 Март, 2020 Казусът е следният , взех колата преди 7 месеца и я обслужих , масла , филтри .Колата се усещаше ,че прави misfire и реших да сменям свещите и сложих Denso IK20L иридиеви и всичко точно до онзи ден , докато пак не започна да прави misfire ,но нямам check engine. До тук добре , помислих си аз нещо свещите са дали фира, отивам взимам Denso SKJ20DR-M11 слагам и по лошо ... колата на светофара тресе, давам газ , тя иска да загасне , реагира след 3-4 секунди и то със прекъсване , като тръгне все едно няма мощност.. Слагам старите свещи , колата се връща със стария misfire които се усеща на спряло положение ,във високите е добре... Едната от старите свещи на единия цилиндър беше доста зацапана спрямо другите с черни сажди ... Чудя се дали бобината на този цилиндър не прави проблеми ,но пък няма индикации на таблото.. Всеки съвет би бил полезен Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2860 #2 Отговорено 12 Март, 2020 Към бобина отиват нещата, а може и да са две... Сложи иридиевите свещи, смени бобините с други (под наем, за пробата) и ще установиш със сигурност. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 12 Март, 2020 Тая кола само за протокола скоро клапани да са и правени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 13 Март, 2020 Провери първо дали си сложил правилните свещи https://www.denso-am.eu/e-catalogue/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kozmoz777 1 #5 Отговорено 13 Март, 2020 Преди 6 часа, fenabg написа: Тая кола само за протокола скоро клапани да са и правени Уж да , а как са направени , божа работа.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kozmoz777 1 #6 Отговорено 13 Март, 2020 преди 53 минути, CARPERA написа: Провери първо дали си сложил правилните свещи https://www.denso-am.eu/e-catalogue/ Да, и двата варианта които съм сложил за съобразени със каталога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kozmoz777 1 #7 Отговорено 13 Март, 2020 Също забелязах ,че на 2-3 паления , има едно доста продължително палене , въртии на скъсване и тогава пали.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #8 Отговорено 13 Март, 2020 (Редактирано) Закачи я на диагностика и да се види наистина има ли пропуски. Няма начин да не засича пропускането на цилиндри. Ако има такива, датчикът ще отчете и ще се запише грешка. Може да ти е изгоряла лампата, а може и на някой факир с два пръста чело и лаптоп да му е било по лесно да я изключи, отколкото да реши автомобилен проблем. Казвам го от собствен опит, на колата ми не и свети въпросната индикация и съм принуден да си проверявам сам за грешки. Купувал съм я от собственик в България. Редактирано 13 Март, 2020 от ivailopp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #9 Отговорено 13 Март, 2020 Грешиш, може да прави мисфайъри и да не запише грешка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kozmoz777 1 #10 Отговорено 13 Март, 2020 Поръчах една бобина и утре ще споделя , мярнах едно случайно видео със една Jazzkа US , човека точно това обясни ,че му прави misfire от проблемна бобина ,без чек , взе една ОЕ и сменяше на всеки цилиндър и заспа накрая... Надявам се да е това.. Само знам , че го закъсахме от към Иже-та... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kozmoz777 1 #11 Отговорено 16 Март, 2020 Взех бобина , не е бобина ... Това са свещите , нещо май не са работили добре ?!... Смених ги , по добре е определено ... Дали от кофти реглаж клапани след 15 хил може да оказва влияние ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kozmoz777 1 #12 Отговорено 19 Март, 2020 Пътищата които са на всмукателния колектор и ЕГР клапана бяха почистени.. Бяха ужас , особено на всмукателния колектор такова чудо от бензинова кола не съм виждал , и след това колата започна да дава грешка P0300 + misfire на всеки цилиндър , и пали след 4-5 сек. въртене ... чудя се дали клапана забива отворен или затворен ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове