Jump to content

Kozmoz777

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Kozmoz777

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 5.07.1996

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.0 MT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Пътищата които са на всмукателния колектор и ЕГР клапана бяха почистени.. Бяха ужас , особено на всмукателния колектор такова чудо от бензинова кола не съм виждал , и след това колата започна да дава грешка P0300 + misfire на всеки цилиндър , и пали след 4-5 сек. въртене ... чудя се дали клапана забива отворен или затворен ?!
  2. Взех бобина , не е бобина ... Това са свещите , нещо май не са работили добре ?!... Смених ги , по добре е определено ... Дали от кофти реглаж клапани след 15 хил може да оказва влияние ...
  3. Поръчах една бобина и утре ще споделя , мярнах едно случайно видео със една Jazzkа US , човека точно това обясни ,че му прави misfire от проблемна бобина ,без чек , взе една ОЕ и сменяше на всеки цилиндър и заспа накрая... Надявам се да е това.. Само знам , че го закъсахме от към Иже-та...
  4. Също забелязах ,че на 2-3 паления , има едно доста продължително палене , въртии на скъсване и тогава пали..
  5. Да, и двата варианта които съм сложил за съобразени със каталога
  6. Уж да , а как са направени , божа работа..
  7. Казусът е следният , взех колата преди 7 месеца и я обслужих , масла , филтри .Колата се усещаше ,че прави misfire и реших да сменям свещите и сложих Denso IK20L иридиеви и всичко точно до онзи ден , докато пак не започна да прави misfire ,но нямам check engine. До тук добре , помислих си аз нещо свещите са дали фира, отивам взимам Denso SKJ20DR-M11 слагам и по лошо ... колата на светофара тресе, давам газ , тя иска да загасне , реагира след 3-4 секунди и то със прекъсване , като тръгне все едно няма мощност.. Слагам старите свещи , колата се връща със стария misfire които се усеща на спряло положение ,във високите е добре... Едната от старите свещи на единия цилиндър беше доста зацапана спрямо другите с черни сажди ... Чудя се дали бобината на този цилиндър не прави проблеми ,но пък няма индикации на таблото.. Всеки съвет би бил полезен Благодаря
×
×
  • Създай нов...