Jump to content
inspektora

Въпрос за прахозащитни маншони за шарнири на CR-V 3 ген.

Recommended Posts

Или да си монтираш гресьорка от долната страна на шарнира така оригиналният става вечен. Моите оригиналните са над 300хкм и са в добро здраве. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, vespa написа:

Моите оригиналните са над 300хкм и са в добро здраве

Здрави ли са маншоните? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не са здрави, но като вкараш грес отдолу тя избутва мръсотията навън и не позволява влизането на вода. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че оргиналният шарнир е сумата, която споменавате, но х 2. Ако някой е слагал шарнир за 65лв и е изкарал повече от 50к км. да каже каква марка е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 555 съм чувал добри отзиви. Някой ако има опит да сподели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, emonai написа:

Само да вметна, че оргиналният шарнир е сумата, която споменавате, но х 2. Ако някой е слагал шарнир за 65лв и е изкарал повече от 50к км. да каже каква марка е?

 

Че то 50 хил за 65 си е направо джакпот :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес ми смениха маншоните на шарнирните болтове. Отне по-малко от час. На място е трудна работа, затова майстора ги свали за смяната. Самите болтове бяха в добро състояние и греста им си стоеше. Както Фена писа, новите маншони се набиват леко с тръбен дорник.  Ето как изглежда болта с новия маншон:

IMG_20200317_09195.thumb.jpg.7842a6e3e635627ad4e5a989e59d1851.jpg

Благодаря на frizzante за маншоните!

За съжаление, при монтажа на болтовете, левият маншон се сгъна навътре и въпреки, че отново го премонтираха - пак така:

IMG_20200317.thumb.jpg.0273fb78378e96e3eae6fd262309b01e.jpg

Вероятно защото затягат болта при завъртян волан и като се изправи, маншона леко се посуква и се получава така. Може да се пробвам сам да го оправя, но не знам дали има смисъл. Как мислите?

 

Редактирано от inspektora
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А оригинални ли са ти шарнирите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, frizzante написа:

А оригинални ли са ти шарнирите?

Да, според информацията, която имам за колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отново освободих левия шарнир, но колкото и да го намествам, когато се стегне, маншонът се сгъва. Явно гумата е много твърда. Майната му :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, tzocho написа:

Днес отново освободих левия шарнир, но колкото и да го намествам, когато се стегне, маншонът се сгъва. Явно гумата е много твърда. Майната му 

 

inspektora, как стоят нещата и здрави ли са още маншоните година и половина по-късно?

Редактирано от tzocho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално проверих и мога да потвърдя, че маншоните са здрави. Единият продължава да е сгънат. Пробегът е 18000 км.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите изкараха 2 години и малко и сега пак ги сменях, че единия вече се беше скъсал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...