MilenG 34 #1 Публикувано 23 Февруари, 2020 Здравейте, Освен, че Акордът е един прекрасен автомобил, се оказа и доста "музикален". Взех го май месец и цяло лято не съм имал никакви странни звуци по време на движение. До момента, в който външната температура започна да пада под 15-на градуса. При скорости над 70-80 започна да се чува тихичко свирукане от насрещният вятър. Колкото е по-студено навън - свири по-силно. Звукът идва някъде от шофьорската страна или централно отпред. Трудно е да се каже. С една ролка хартиено тиксо започна борбата. Имам чувството, че облепих всичко възможно отпред и от страната на шофьора, но гадния звук не се промени, нито изчезна. От какво не е свиренето (според мен): - шофьорското стъкло - при отворено се чува същия звук, засилен и примесен с грохота на вятъра. - уплътнението на вратата - открехнах я леко в движение + облепих я цялата по рамката с хартиено тиксо - няма промяна. - облепих като мумии 2-те странични лайсни на предния прозорец - няма промяна - облепих горната гума на предното стъкло + от долу също - няма промяна - облепих цялата шофьорска чистачка - няма промяна - карах за малко със затворени огледала + облепих цялото шофьорско с тиксо - пак няма промяна - залепих от фара до предното стъкло фугата м/у предния капак и калника - няма промяна Звукът не е дразнещ в купето, но се чува м/у песните и понеже ЗНАМ, че е там, и се вслушвам и се нерва. Днес примерно колата беше на слънце и навън беше около 11 градуса. Като тръгнах по магистралата нямаше просвирване първите 5-10 км, после явно съответното място се "охлади" и пак се разсвирука. Предполагам, че е пластмаса или гума някаква. При силен страничен вятър, свирукането изчезва, явно се получава само при идеален насрещен поток. Надеждата ми е, някой да е имал такъв подобен проблем и да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 23 Февруари, 2020 (Редактирано) Вместо да си играеш с това тиксо хвани се един слънчев ден ден и почисти уплътненията на врата.Напръскай ги с силикон и остави така вратите отворина поне 4-5 часа. Така може да регулираш пантите,да прилепват вратите . изпръскай един такъв по гумените уплътнения,таблата също светва с него Редактирано 23 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorodgbg 6 #3 Отговорено 23 Февруари, 2020 Здравейте, свиренето вероятно се получава от предните две лайсни, които стоят от двете страни на челното стъклото. Въпросните лайсни масово са проблемни в този модел и за тях от Хонда са предвидили сервизна акция. По VIN номера може да проверите дали и вашата кола влиза в списъка за смяна на въпросните лайсни. Поздрави! https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #4 Отговорено 23 Февруари, 2020 Точно.По всяка вероятност скоро ще загуби някоя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorodgbg 6 #5 Отговорено 23 Февруари, 2020 Точно.По всяка вероятност скоро ще загуби някоя.Да... възможно е. Обикновено свиренето е продиктувано от разхлабване на някоя от лайсните. Огъването им помага за завихряне на въздушния поток и причинява въпросното свирене. Естествено при голям поток въздух под лайсната, резултата ще бъде - без свирене и без лайсна. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #6 Отговорено 24 Февруари, 2020 Забравих да кажа - и 2-те лайсни съм ги залепил допълнително и нямат помръдване. Наистина се бяха скъсали по средата и се крепяха на краищата само. А и както написах ги облепих целите + там където прилепват към стъклото и колонката и все тая. За уплътненията на вратата - мазал съм ги със силикон есента, освен това я отварях в движение една идея и не спира да свирука. Пълна гадост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorodgbg 6 #7 Отговорено 24 Февруари, 2020 Провери колата по VIN номера в линка, който съм написал. Нищо няма да загубиш, ако лайсните са за смяна. Просто ще отделиш малко време за сервиза. Сменят ги безплатно. Ако свиренето след манипулацията остане, то поне ще си с едно неизвестно по-малко. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #8 Отговорено 24 Февруари, 2020 Проверил съм. Нямам сервизни акции. Колата е края на 2014, явно вече са били "оправени" дефектите. Но пак ще мъча нещо по тях уикенда. Евентуално ще проверя и предната пластмаса, откъдето се оттича водата. Ако открия ще споделя. Надеждата ми е някой освен от вратата и лайсните да е имал този проблем с някоя друга част от колата. Иначе ще трябва да возя жената на предния капак да слуша откъде идва ... ама се дърпа нещо ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #9 Отговорено 24 Февруари, 2020 (Редактирано) Усилвай музиката 😀 Редактирано 24 Февруари, 2020 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #10 Отговорено 28 Февруари, 2020 Намерих нещо интересно и утре мисля да тествам. Точно това не съм го облепял: https://honda.oemdtc.com/398/wind-noise-from-the-drivers-or-front-passengers-side-window-2014-2015-honda-accord Това и на отворен прозорец и врата, пак би свирило, тъй като е от самото уплътнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #11 Отговорено 1 Март, 2020 След 1 ролка хартиено тиксо, 3 часа и около 40 км тестове, успях да хвана откъде идва гадното свирене. И както обикновено става - се оказа от най-малко подозирането място. След затваряне на най-долния от 3-те отвора в предната решетка, свиренето изчезна. Трябва да се затворят и 2-та - отляво и отдясно на емблемата, иначе звукът остава, но е по-слаб. В първия момент бях на 100% сигурен, че се получава завихряне от отворите на тромбите, които са точно там. Успях да им залепя отдолу отворите, но свиренето не изчезна. Кой знае в какво завихря, но там е доста трудно да се ръчка. Сложих 2 картончета колкото да спират въздуха и на прибиране днес тествах различни скорости от 100 до 140 и нямаше и помен от проблема. Мисля да опитам да сложа една финна метална мрежа там, с идеята да наруши потока на въздуха и да не свири, че не ми се иска да го затапвам изцяло целия ред. Гледах разни клипчета и казват, че за да се свали предната решетка трябва да се сваля цялата броня. Някой дали го е правил без сваляне на бронята? Може ли от горе да се достигнат долните щипки, които държат решетката към бронята? Може и отвън да измисля нещо, но няма да е толкова естетично 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #12 Отговорено 1 Март, 2020 Коя година е Акорда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorodgbg 6 #13 Отговорено 1 Март, 2020 Колегата е написал - 2014. Явно след фейслифта проблема с предните лайсни е решен, но пък се появява нова неприятна изненада с предната решетка. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #14 Отговорено 1 Март, 2020 Да,не обърнах внимание по горе,че е писал за годината.По решетката се ориентирах,че е фейсова. Та на въпроса му : - правилно са казали,трябва да се свали бронята за да се свали решетката.Да пратя клип как се сваля, но той е за преди фейса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #15 Отговорено 2 Март, 2020 Мерси за предложението, аз намерих вече в youtube- а за преди фейсовата и исках просто да съм сигурен. Ще пробвам отвън, имам няколко идеи. Ако не стане много грознo, ще кача снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #16 Отговорено 2 Март, 2020 Аз се опитвах да сваля решетката без бронята заради лайстната но не можах на пълно,доло се държи на два болта и голямо напъване падна за да стигна до тях но без успех.взе да пука,пръщи и се отказах.При условие,че клипа показва,че става лесно що ти трябва на баир лозе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #17 Отговорено 3 Март, 2020 Без сваляне на бронята няма как да стане.Ако има и дистроник филма става цветен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #18 Отговорено 3 Март, 2020 Изобщо няма да се занимавам с откачане, отвън през решетката ще се опитам да сложа мрежичката, тя е тънка алуминиева и доста гъвкава. Ще видим какво ще се получи. Но това в събота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #19 Отговорено 3 Март, 2020 Ако нещо тънко искаш да пъхнеш,може да махнеш щипките отгоре на решетката и леко да открехнеш,ако ръката ти е тънка ще можеш да стигнеш до някъде.Мен лично ме съмнява всичко да е нормално и да свири от там,Или си в грешка колега или нещо се е пъхнало и застанало в позиция да издава от вятъра такива звуци. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #20 Отговорено 4 Март, 2020 Не свири самата решетка, а най-вероятно нещо зад нея. Може и покрай тромбите да завихря. Може някой ламел на радиатора да се е огънал от камъче... Но със сигурност затваряйки 2-та отвора, свиренето изчезва. А отзад няма къде да заседне нещо - директно се вижда радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #21 Отговорено 7 Март, 2020 Днес с цената на доста кожа от пръстите, успях да оформя решетките от металната мрежа, дето бях купил. Извивката е доста кофти и мисля, че все пак стана горе-долу прилично. Най-хубавото в цялата работа е, че успяват да разбият потока на въздуха и от свиренето няма и следа. Днес я поразходих по магистралата. На снимките не се виждат хубаво решетките, понеже останалата част от колата е по-светла. Но мисля, че ще добиете представа горе-долу. Реално трябва да се вгледаш, за да видиш че изобщо има нещо там. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6018 #22 Отговорено 7 Март, 2020 Можеш да добавиш от същото и на горните 2 реда. Няма да влоши охлаждането, но пък ще изглежда по-добре, а щом си така сръчен, дори ще придобие и "заводски" вид. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #23 Отговорено 7 Март, 2020 Ще видим, за сега не ми се занимава. А и основната цел беше да не свири. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #24 Отговорено 8 Март, 2020 Добре е станало.Цецо е прав,щом си успял да бръкнеш до долу ще ти е още по лесно на горните два реда. Това от къде го намери? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #25 Отговорено 8 Март, 2020 Не съм бъркал никъде, отвън са монтирани и лежът в/у двете вертикални перки, които свързват хоризонталните ребра. Иначе металната мрежичката от магазина си я взех 20/50 см - 7 лв. И после с една по яка ножица и клещи. Преди това обаче си направих шаблон от картон, да пасва що-годе на дупката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #26 Отговорено 12 Март, 2020 Поздравления за мрежата, но как я хвана за решетката? От напора на вятъра, ако не е хваната стабилно, мисля ще падне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #27 Отговорено 13 Март, 2020 Хванах я зад вертикалните ребра със тънки черни свински опашки - само главата им се подава отпред на решетката и не се вижда почти. Реално това е да не падне напред, иначе вятъра ги натиска към ребрата. Скицирал съм горе-долу. Черното е решетката на колата, оранжевото - моите мрежички, а зеленото - опашките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове