CR-V II 0 #1 Публикувано 31 Януари, 2020 Колеги имам голям проблем , като карам без газ или с малко газ в ниския диапазон на обороти (1000-1500 -1800) забелязвам леки прекъсвания , които ме карат да се вбесявам, не се проявяват постоянно а когато си решат . Като се ядосам и почна да и раздавам газ колата върви перфектно без никакви прекъсвания никакви забивания се едно двигателя няма абсолютно никакви проблеми. На компютър не дава грешки , дюзите работят в перфектни времена без отклонения .Колата е купена преди 1 седмици , сменил съм и масла филтри. И нямам идея от къде да започна да търся проблема. Сега ще я пробвам с добавка за прочистване на цялата горивна система но не съм голям оптимист честно казано. Като цяло в оборотите между 1000-1500 с много леко подаване на газ се едно колата леко трудно поема нещо я души попрекъсне / претрепери и тръгне да поема перфектно газта и да ръзвърта перфектно. След добавката съм планирал премахване на дпф (макарче не дава грешка) + чип, след това ако не се оправи и катализатор, след което чистене на дибитомер, агр , всмукател. АКО НЯКОИ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2 Отговорено 31 Януари, 2020 (Редактирано) Виж тази тема. Ако го прави при определена позиция на педала на газта може би е потенциометъра за позицията на педала на газта. Колегите пишат за бензин, но същото е и при дизела и повечето сме го сменили. Редактирано 31 Януари, 2020 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #3 Отговорено 31 Януари, 2020 Бих казал тази тема, че си е за този дизел: Най- вероятно е като при мен, виж последното мнение от темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #4 Отговорено 1 Февруари, 2020 Свали си датчика за налягането на входящия въздух и го почисти от саждите, преди да правиш, каквото и да е друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #5 Отговорено 1 Февруари, 2020 Виж на 4:50мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #6 Отговорено 21 Юли, 2020 На 1.02.2020 г. at 8:39, Ivan B написа: Свали си датчика за налягането на входящия въздух и го почисти от саждите, преди да правиш, каквото и да е друго. Здрасти. Имам доста сходен проблем, но имам Акорд-а от скоро и не знам къде се намира този датчик. Би ли могъл да качиш снимка или поне напътствия за процедурата?! Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #7 Отговорено 22 Юли, 2020 Датчикът е точно в началото на смукателния колектор, до дроселовата клаапа. Отгоре е и го държи един болт. Сваля се много лесно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #8 Отговорено 22 Юли, 2020 На 1.02.2020 г. at 8:39, Ivan B написа: Свали си датчика за налягането на входящия въздух и го почисти от саждите, преди да правиш, каквото и да е друго. Здрасти. Имам доста сходен проблем, но имам Акорд-а от скоро и не знам къде се намира този датчик. Би ли могъл да качиш снимка или поне напътствия за процедурата?! Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #9 Отговорено 22 Юли, 2020 (Редактирано) Оградения на снимката. Преди малко го свалих от любопитство и беше чист. Аз съм за датчика на педала на газта, който доказано дефектира доста често. Редактирано 22 Юли, 2020 от wwalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове