Jump to content
CR-V II

ПОМОЩ CRV-II 2.2d 140кс. прекъсва !

Recommended Posts

Колеги имам голям проблем , като карам без газ или с малко газ  в ниския диапазон на обороти (1000-1500 -1800) забелязвам леки прекъсвания , които ме карат да се вбесявам, не се проявяват постоянно а когато си решат . Като се ядосам и почна да и раздавам газ колата върви перфектно без никакви прекъсвания никакви забивания се едно двигателя няма абсолютно никакви проблеми. На компютър не дава грешки , дюзите работят в перфектни времена без отклонения .Колата е купена преди 1 седмици , сменил съм и масла филтри. И нямам идея от къде да започна да търся проблема. Сега ще я пробвам с добавка за прочистване на цялата горивна система но не съм голям оптимист честно казано. Като цяло в оборотите между 1000-1500 с много  леко подаване на газ се едно колата леко трудно поема нещо я души попрекъсне / претрепери и тръгне да поема перфектно газта и да ръзвърта перфектно. След добавката съм планирал премахване на дпф (макарче не дава грешка) + чип, след това ако не се оправи и катализатор, след което чистене на дибитомер, агр , всмукател. АКО НЯКОИ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема. Ако го прави при определена позиция на педала на газта може би е потенциометъра за позицията на педала на газта. Колегите пишат за бензин, но същото е и при дизела и повечето сме го сменили. 

 

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал тази тема, че си е за този дизел:

 

Най- вероятно е като при мен, виж последното мнение от темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си датчика за налягането на входящия въздух и го почисти от саждите, преди да правиш, каквото и да е друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на 4:50мин. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.02.2020 г. at 8:39, Ivan B написа:

Свали си датчика за налягането на входящия въздух и го почисти от саждите, преди да правиш, каквото и да е друго.

Здрасти. Имам доста сходен проблем, но имам Акорд-а от скоро и не знам къде се намира този датчик. Би ли могъл да качиш снимка или поне напътствия за процедурата?! Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчикът е точно в началото на смукателния колектор, до дроселовата клаапа. Отгоре е и го държи един болт. Сваля се много лесно. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.02.2020 г. at 8:39, Ivan B написа:

Свали си датчика за налягането на входящия въздух и го почисти от саждите, преди да правиш, каквото и да е друго.

Здрасти. Имам доста сходен проблем, но имам Акорд-а от скоро и не знам къде се намира този датчик. Би ли могъл да качиш снимка или поне напътствия за процедурата?! Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оградения на снимката. Преди малко го свалих от любопитство и беше чист.

2.2_ctdi.jpg

 

Аз съм за датчика на педала на газта, който доказано дефектира доста често.

Редактирано от wwalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...