KostadinAtanasov 4 #1 Публикувано 19 Януари, 2020 ЧНГ,колеги ! От няколко дни имам странен проблем с ГИ, колата е сивик англичанка 95г, D16Y2 , както си карам на газ без видима причина си прехвърля на бензин за няколко секунди, след което пак си включва на газ, не е като я настъпя повече на високи обороти примерно да не ѝ стига, а произволно с равна газ , но винаги и само в движение, на празен ход-НЕ ! Смених си филтрите и обувките на кабелчетата, които са на клапана на редуктора (в интерес на истината бяха поокислени малко), но това нямаше никакъв резултат! Ходих при газаджията, закачихме я на лаптопа и ми показа как постоянно се изменя показанието за температурата, която варираше 35-38-33-45-31-46 (не с точно тези числа, като пример го давам) и ми обясни,че температурния датчик,който е на редуктора не дава верни стойности и е за смяна и като даде стойност под 30° обръща на бензин ,понеже е настроена на над 30° да обръща на газ, а на въпроса ми тогава защо го прави винаги в движение и нито веднъж на празен ход си замълча и се направи,че не ме чу. Смени ми датчика (сложи друг видимо втора употреба), показваше на лаптопа 66-68-71° (пак с колебания нагоре и надолу, но с по 2-3° разлика) и каза "Готов си, пробвай я", но минах не повече от 100м и пак обърна на бензин и след няколко секунди пак на газ ,върнах се, казах му , закачи пак компютъра каза да направим едно кръгче в движение за да го хванем проблема , покарахме малко , стана това нещо поне 6-7 пъти пак и каза,че губи обороти. Намерихме кабелчето, към бобината, от където взима оборотите-бяха усукани един в друг и от горе изолирани с изолирбанд , каза че било вързано по най-аматьорския начин и че така държало 2-3г и после се окисляват, а трябвало да се запоят, след което ги запои и каза,че вече съм готов и поне 3г няма да стъпи тая кола в сервиз за ГИ, но уви след 50м проблема пак се прояви по същия начин, върнах се пак но вече станало много късно и му свършило работното време , да отида пак в сряда към обяд! Не мисля точно там да отида пак, но някой от вас има ли идея какъв може да е проблема или при кого да отида във Варна за да ми го оправи, а пропуснах да кажа, че марката е АГИС ! Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 19 Януари, 2020 Доста неприятен и труден за откриване проблем. Виж как е бушона дали контактува добре изобщо да не прекъсва захранването. Дори има малка възможно да е от спойка в компютъра Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KostadinAtanasov 4 #3 Отговорено 19 Януари, 2020 Бушона изглежда добре, поне на пръв поглед изглежда здрав! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) В Варна НИКГАЗ пътя за Каменар накъде по средата отдясно е сервиза . Тел. Николай 0889221440 Редактирано 19 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #5 Отговорено 19 Януари, 2020 Преди 3 часа, KostadinAtanasov написа: закачи пак компютъра каза да направим едно кръгче в движение за да го хванем проблема , покарахме малко , стана това нещо поне 6-7 пъти пак и каза,че губи обороти. Майстора е казал защо има проблем, губи обороти.Следва да се намери причината! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KostadinAtanasov 4 #6 Отговорено 19 Януари, 2020 Имаше предвид,че компа губи информация за оборотите, а не че самия двигател губи обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #7 Отговорено 20 Януари, 2020 Да, не се бях зачел. След слагане на най новия фирмуер(за всеки случай) не отива ли към нов газов компютър. Трябва да се проверят настройките евентуално ако е настроен на 12в сигнал и работи някак си може да се пробва на 5в или както го превеждат "слаб".Добре е да намериш човек който е добре запознат с марката газов компютър. Човека който ти е гледал газовата ми се струва че е в час с материята.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #8 Отговорено 20 Януари, 2020 Пробвай с друг компютър. Най-вероятно причината е точно в него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #9 Отговорено 21 Януари, 2020 На 19.01.2020 г. at 16:23, KostadinAtanasov написа: Имаше предвид,че компа губи информация за оборотите, а не че самия двигател губи обороти Така де.Компа на газовата губи обороти.А причините може да са във лоши връзки, сигнала може да не е взет от точното място, неправилна конфигурация в програмата на газовата............................и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове