Jump to content
KostadinAtanasov

Проблем с ГИ

Recommended Posts

ЧНГ,колеги ! От няколко дни имам странен проблем с ГИ, колата е сивик англичанка 95г, D16Y2 , както си карам на газ без видима причина си прехвърля на бензин за няколко секунди, след което пак си включва на газ, не е като я настъпя повече на високи обороти примерно да не ѝ стига, а произволно с равна газ , но винаги и само в движение, на празен ход-НЕ ! Смених си филтрите и обувките на кабелчетата, които са на клапана на редуктора (в интерес на истината  бяха поокислени малко), но това нямаше никакъв резултат! Ходих при газаджията, закачихме я на лаптопа и ми показа как постоянно се изменя показанието за температурата, която варираше  35-38-33-45-31-46 (не с точно тези числа, като пример го давам) и ми обясни,че температурния датчик,който е на редуктора не дава верни стойности и е за смяна и като даде стойност под 30° обръща на бензин ,понеже е настроена на над 30° да обръща на газ, а на въпроса ми тогава защо го прави винаги в движение и нито веднъж на празен ход си замълча и се направи,че не ме чу. Смени ми датчика (сложи друг видимо втора употреба), показваше на лаптопа 66-68-71° (пак с колебания нагоре и надолу, но с по 2-3° разлика) и каза "Готов си, пробвай я", но минах не повече от 100м и пак обърна на бензин и след няколко секунди пак на газ ,върнах се, казах му , закачи пак компютъра каза да направим едно кръгче в движение за да го хванем проблема ,  покарахме малко , стана това нещо поне 6-7 пъти пак и каза,че губи обороти. Намерихме кабелчето, към бобината, от където взима оборотите-бяха усукани един в друг и от горе изолирани с изолирбанд , каза че било вързано по най-аматьорския начин и че така държало 2-3г и после се окисляват, а трябвало да се запоят, след което ги запои и каза,че вече съм готов и поне 3г няма да стъпи тая кола в сервиз за ГИ, но уви след 50м проблема пак се прояви по същия начин, върнах се пак но вече станало много късно и му свършило работното време , да отида пак в сряда към обяд! Не мисля точно там да отида пак, но някой от вас има ли идея какъв може да е проблема или при кого да отида във Варна за да ми го оправи, а пропуснах да кажа, че марката е АГИС ! Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста неприятен и труден за откриване проблем. Виж как е бушона дали контактува добре изобщо да не прекъсва захранването. Дори има малка възможно да е от спойка в компютъра

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушона изглежда добре, поне на пръв поглед изглежда здрав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Варна НИКГАЗ пътя за Каменар накъде по средата   отдясно е сервиза .

Тел. Николай 0889221440

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, KostadinAtanasov написа:

закачи пак компютъра каза да направим едно кръгче в движение за да го хванем проблема ,  покарахме малко , стана това нещо поне 6-7 пъти пак и каза,че губи обороти.

Майстора е казал защо има проблем, губи обороти.Следва да се намери причината!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше предвид,че компа губи информация за оборотите, а не че самия двигател губи обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не се бях зачел. След слагане на най новия фирмуер(за всеки случай) не отива ли към нов газов компютър. Трябва да се проверят настройките евентуално ако е настроен на 12в сигнал и работи някак си може да се пробва на 5в или както го превеждат "слаб".
Добре е да намериш човек който е добре запознат с марката газов компютър. Човека който ти е гледал газовата ми се струва че е в час с материята.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друг компютър. Най-вероятно причината е точно в него.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.01.2020 г. at 16:23, KostadinAtanasov написа:

Имаше предвид,че компа губи информация за оборотите, а не че самия двигател губи обороти

Така де.Компа на газовата губи обороти.А причините може да са във лоши връзки, сигнала може да не е взет от точното място, неправилна конфигурация в програмата на газовата............................и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...