Ivan B 120 #1 Публикувано 17 Януари, 2020 Когато подавам газ на място, чувам само двигателя, без никакви резонанси. В движение, на втора, трета, четвърта скорост, когато оборотите са около 1300, в купето се получава много гадно бучене, някакъв резонанс. Това става в диапазон от около 500 оборота и когато ги подмина, всичко утихва. Ако сваля едното стъкло, това явление почти не се усеща. Имал ли е някой такъв проблем и от какво може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 17 Януари, 2020 Някъде по изпускателните тръби сигурно има изгнило, отворило дупка. Вероятно като се вдигне и огледа отдолу ще се види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 18 Януари, 2020 Провери си меката връзка.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #4 Отговорено 18 Януари, 2020 Ако има дупка, ще се чува постоянно, а аз, като пришпоря колата, нищо не бучи. Бучи само в тесен интервал обороти. То се чува бучене в купето, но е вибрация от двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 18 Януари, 2020 Зависи от дупката. Може да се чува само под натоварен двигател, което не постигаш с форсиране на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #6 Отговорено 18 Януари, 2020 Да не би да е тръгнало карето на кардана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #7 Отговорено 18 Януари, 2020 Преди 1 час, zmiata29 написа: Да не би да е тръгнало карето на кардана? Едва ли. Вибрацията не зависи от скоростта на колата, а единствено от оборотите на двигателя. Ако е каре, неговите обороти се менят с промяна на предавката, което изключва да е то проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonstopbg 20 #8 Отговорено 4 Ноември, 2022 (Редактирано) От какво се оказа бученето колега? Оправи ли се? Редактирано 11 Декември, 2022 от dindin предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #9 Отговорено 10 Ноември, 2022 (Редактирано) Не колега, не се оправи. То по тая кола, какво можеш да оправиш, просто така. Редактирано 11 Декември, 2022 от dindin предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6132 #10 Отговорено 10 Ноември, 2022 В 2-те мнения на Павката има резон. Сложих чистак ново гърне на Сивика и между 1900-2000 об/мин колата взе да бучи. Това се получава и от резонанс на ламелите вътре в гърнето, а не само от външна нередност. Просто моето е евтиния, ама синковеца го кефи. През 1-ва се минава бързо, но при следващите предавки оборотният диапазон е по-бавен като време иии ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonstopbg 20 #11 Отговорено 12 Ноември, 2022 Гледах едно пловдивско cr-v за жена ми, дори на място при над 2000 оборота почва да бучи и не се трае, към 3000 заглъхва и над 4000 пак бучи с осцилиращ всеки две секунди звук. Никой не можа да каже от какво е, но след доста ровене по чужди форуми се оказа, че е от тампоните на двигателя. Единият е хидравличен и струва 600лв, другите по 80-100лв. Виж и тампоните на изпускателната система. Като подадеш газ всичко се движи заедно с двигателя,особено ако има скъсан ттампон. Втвърдени тампони пък предават значително повече вибрации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове