Jump to content
Ivan B

Бучене в купето, при 1300 оборота

Recommended Posts

Когато подавам газ на място, чувам само двигателя, без никакви резонанси. В движение, на втора, трета, четвърта скорост, когато оборотите са около 1300, в купето се получава много гадно бучене, някакъв резонанс. Това става в диапазон от около 500 оборота и когато ги подмина, всичко утихва. Ако сваля едното стъкло, това явление почти не се усеща. Имал ли е някой такъв проблем и от какво може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по изпускателните тръби сигурно има изгнило, отворило дупка. Вероятно като се вдигне и огледа отдолу ще се види.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си меката връзка.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има дупка, ще се чува постоянно, а аз, като пришпоря колата, нищо не бучи. Бучи само в тесен интервал обороти. То се чува бучене в купето, но е вибрация от двигателя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от дупката. Може да се чува само под натоварен двигател, което не постигаш с форсиране на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да е тръгнало карето на кардана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, zmiata29 написа:

Да не би да е тръгнало карето на кардана?

Едва ли. Вибрацията не зависи от скоростта на колата, а единствено от оборотите на двигателя. Ако е каре, неговите обороти се менят с промяна на предавката, което изключва да е то проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво се оказа бученето колега? Оправи ли се?

Редактирано от dindin
предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, не се оправи. То по тая кола, какво можеш да оправиш, просто така.

Редактирано от dindin
предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 2-те мнения на Павката има резон.

Сложих чистак ново гърне на Сивика и между 1900-2000 об/мин колата взе да бучи.

Това се получава и от резонанс на ламелите вътре в гърнето, а не само от външна нередност. Просто моето е евтиния, ама синковеца го кефи. :)

През 1-ва се минава бързо, но при следващите предавки оборотният диапазон е по-бавен като време иии ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах едно пловдивско cr-v за жена ми, дори на място при над 2000 оборота почва да бучи и не се трае, към 3000 заглъхва и над 4000 пак бучи с осцилиращ всеки две секунди звук. Никой не можа да каже от какво е, но след доста ровене по чужди форуми се оказа, че е от тампоните на двигателя. Единият е хидравличен и струва 600лв, другите по 80-100лв.

 

Виж и тампоните на изпускателната система. Като подадеш газ всичко се движи заедно с двигателя,особено ако има скъсан ттампон. Втвърдени тампони пък предават значително повече вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...