Мончо 0 #1 Публикувано 13 Януари, 2020 (Редактирано) Здравейте фенове на хонда ! Карам сивик 1.8 140коня 8 ген от 2 години. И преди два дена почна да вие нещо в двигателя. светна една лампа на компютара която не знам какво значи. Моля за помощ и съвет какво да направя Редактирано 13 Януари, 2020 от Мончо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #2 Отговорено 13 Януари, 2020 Не съм обърнал внимание при мен да има такъв знак въобще. Да не си с автоматични скорости? Ако си то търси в тази посока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мончо 0 #3 Отговорено 13 Януари, 2020 İ-Shift. Скоростна кутия е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мончо 0 #4 Отговорено 13 Януари, 2020 Възможно ли е да е веригата ? На 245000 км е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #5 Отговорено 17 Януари, 2020 (Редактирано) Този символ го има само на колите с автоматични скоростни кутии. Мисля, че както е казал колегата по-нагоре, трябва да се търси проблема в тази посока. Ако беше верига или нещо с двигателя, щеше да светне лампичка, която я има и при колите с ръчни скорости. Моя съвет е да отидеш в сервиз, в който правят хонди и да я закачат, за да ти обучат роботизираната скоростна кутия и ако имаш късмет може да минеш само с това. Редактирано 17 Януари, 2020 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мончо 0 #6 Отговорено 17 Януари, 2020 За съжеление съм питал няколко сервиза, но се ми отказвът! Аз живея в германия и не всеки може да обучи скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #7 Отговорено 17 Януари, 2020 Сменяно ли е някога маслото на тази кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мончо 0 #8 Отговорено 17 Януари, 2020 преди 58 минути, CARPERA написа: Сменяно ли е някога маслото на тази кутия. Откакто я карам аз не съм го сменял. Не знам предишния собственик дали го е сменил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #9 Отговорено 17 Януари, 2020 Според мен е време да го смениш ако вече не е късно. Там вече няма масло а нещо подобие на такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мончо 0 #10 Отговорено 17 Януари, 2020 преди 12 минути, CARPERA написа: Според мен е време да го смениш ако вече не е късно. Там вече няма масло а нещо подобие на такова. Какво трябва да се направи за да се смени маслото на скоростната кутия? Смисал като кажа да го сменят дърпат се неим се занимава. Сложно ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #11 Отговорено 17 Януари, 2020 До колкото знам I-Shift е роботизирана механична обикновена кутия. Маслото е HONDA MTF. Трябва да има две пробки за наливане и източване. Тук търси за твоята кутия трябва да са две пробки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #12 Отговорено 17 Януари, 2020 Да, това е обикновена ръчна скоростна кутия управлявана от робот. На мен ми го смениха в Юби-ко със оригинално MTF на Honda. Обучиха ми компютъра и като цяло съм доволен. Единственото, което ми се ще е да ми направят и обучение на студен мотор, защото тогава единствено понякога се получава едно придърпване, докато загрее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #13 Отговорено 17 Януари, 2020 Според мен си изтегли ръководството за твоя модел и прочети частта с периодичното обслужване. Вътре също трябва да е описано коя лампа на таблото какво индикира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #14 Отговорено 17 Януари, 2020 Преди 6 часа, Мончо написа: За съжеление съм питал няколко сервиза, но се ми отказвът! Аз живея в германия и не всеки може да обучи скоростната кутия. Намери близко дилърство на Хонда, обясни им и питай, дали ще приемат "пациента". Естествено е добра идея да вземеш под внимание горния пост, както и да провериш нивото на маслото в кутията. В клипчето по минути се виждат пробките за източване (1:18) и за проверка на нивото му (1:26). Първо обаче огледай - може да си има щека за проверка на маслото в кутията и да не трябва да лазиш под колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
squid 5 #15 Отговорено 23 Януари, 2020 най-добре е да се закачи на компютър, за да се види какви грешки дава. Колата движи ли се, превключва ли си скоростите? Погледни също и в малкото резервоарче което се намира над радиатора как е положението. Виж дали има течност там, ако няма долей спирачна течност ДОТ-4. маслото за скоростната кутия е MTF-3, задължително го смени и него. Хонда казват да се сменя на 50хил (мисля, че там някъде беше). Тоест твоето отдавна е за смяна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
squid 5 #16 Отговорено 23 Януари, 2020 On 1/17/2020 at 1:18 PM, cucy said: Да, това е обикновена ръчна скоростна кутия управлявана от робот. На мен ми го смениха в Юби-ко със оригинално MTF на Honda. Обучиха ми компютъра и като цяло съм доволен. Единственото, което ми се ще е да ми направят и обучение на студен мотор, защото тогава единствено понякога се получава едно придърпване, докато загрее. Колега, студеното обучение не винаги помага! Може и да го оправи, но може и да го влоши. За да не усещаш това придърпване сутрин, като я палиш изчакваш да падне на 1000 оборота и тогава тръгваш! 😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
squid 5 #17 Отговорено 23 Януари, 2020 On 1/17/2020 at 12:14 PM, Мончо said: Какво трябва да се направи за да се смени маслото на скоростната кутия? Смисал като кажа да го сменят дърпат се неим се занимава. Сложно ли е ? Бахти майсторите имате там 😁 Нищо сложно няма, отвива се първо горния болт (за да влезе въздух и да се източи по-лесно). След това се отвива долния, изцежда се маслото, затягаш болта. През горната дупка се налива маслото докато протече, протече ли... изчакваш да се отече това което е в повече, затягаш болта и това е! трябва обаче да имаш нещо като бутилка с помпа и маркуч, че дупката е на кофти място и няма как да се налива директно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #18 Отговорено 23 Януари, 2020 Eто ако не си я прочел още, след смяната на течността е имало подобрение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #19 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) Дори и да я изчакам да паднат оборотите, понякога си притриса. Не знам на какво се дължи, и не го прави всеки ден. Странно, но факт! Редактирано 23 Януари, 2020 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #20 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) Между другото от няколко дни и на мен започна да ми светва сутрин тази лампа със зъбно колело и удивителна! Но според мен няма нищо общо със скоростната кутия, защото при мен го прави само сутрин при първото запалване, когато не е палена 2-3 дни. Стартера върти по-бавно, предполагам ми е слаб акумулатора и пали по-трудно. Ако светне, гася, паля пак и повече не светва. Ако имаше проблем със скоростна кутия или съединител, щеше да го прави и в движение. Няма как в спряло положение на неутрална и то само при първо палене, да го показва, при положение, че в този момент не се ползва скоростната кутия. Според мен тази лампа предупреждава и за други евентуални проблеми. В моя случай съм почти сигурен, че става въпрос за слаб акумулатор. Редактирано 23 Януари, 2020 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
squid 5 #21 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) Смени акомулатора, I-shift е много чувствителен към слабия ток, може дори да “забрави” в коя позиция ти е лоста и после, няма тръгване! Ще трябва ново обучение и т.н Редактирано 23 Януари, 2020 от squid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #22 Отговорено 24 Януари, 2020 (Редактирано) Даммм, със сигурност ще трябва да сменя акумулатора. Днес сутринта при -12 едвам запали, аха да се предаде и запали, и пак светна лампата. Ще пиша като го сменя дали ще спре да светва тая лампичка. 😉 П.С. относно ръководството, в него пише да отидеш при дилъра. Не можаха да напишат какво индикира тази лампа, а директно те пращат в сервиза. Редактирано 24 Януари, 2020 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #23 Отговорено 24 Януари, 2020 Моят акумулатор също е слаб към момента, сутрин често при палене ми гаси абс-а и вса-я, тоест светкат след контакт, гасят се и при паленето отново светкат, но подобни чек лампи за трансмисият до сега не са ми светели, дори при огледа, преди закупуването, я бях оставил на фарове, не знаех, че не се гасят автоматично, и естествено акумулатора падна и не успях дори да запаля, но пак такава лампа не е светкала, така че според мен е най-добре да се направи диагностика, аз не бих игнорирал подобен чек и то за и-шифт трансмисия, където ремонта може да надхвърли ремонта на автомат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #24 Отговорено 26 Февруари, 2020 Такаааа, да кажа каква е развръзката за момента. Преди около 3 седмици акумулатора се предаде и си купих нов. От тогава тази лампичка със зъбното колело и удивителната не е светкала. Сигурен бях, че е от слабия акумулатор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове