Jump to content
Мончо

Шум в двигателя

Recommended Posts

Здравейте фенове на хонда !  Карам сивик 1.8 140коня 8 ген от 2 години. И  преди два дена почна да вие нещо в двигателя. светна една лампа на компютара  която не знам какво значи. Моля за помощ и съвет какво да направя

CD4095F9-6B1D-4310-81D7-7486D05824BA.jpeg

Редактирано от Мончо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм обърнал внимание при мен да има такъв знак въобще. Да не си с автоматични скорости? Ако си то търси в тази посока. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този символ го има само на колите с автоматични скоростни кутии. Мисля, че както е казал колегата по-нагоре, трябва да се търси проблема в тази посока. Ако беше верига или нещо с двигателя, щеше да светне лампичка, която я има и при колите с ръчни скорости.

Моя съвет е да отидеш в сервиз, в който правят хонди и да я закачат, за да ти обучат роботизираната скоростна кутия и ако имаш късмет може да минеш само с това.

 

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжеление  съм питал няколко сервиза,  но се ми отказвът! Аз живея в германия и не всеки може да обучи скоростната кутия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяно ли е някога маслото на тази кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, CARPERA написа:

Сменяно ли е някога маслото на тази кутия.

Откакто я карам аз не съм го сменял. Не знам предишния собственик дали го е сменил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е време да го смениш ако вече не е късно.

Там вече няма масло  а нещо подобие на такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, CARPERA написа:

Според мен е време да го смениш ако вече не е късно.

Там вече няма масло  а нещо подобие на такова.

Какво трябва да се направи за да се смени маслото на скоростната кутия? Смисал като кажа да го сменят дърпат се неим се занимава. Сложно ли е ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам  I-Shift  е роботизирана механична  обикновена кутия.

Маслото е HONDA  MTF.

Трябва да има две пробки за наливане и източване.

Тук търси за твоята кутия трябва да са две пробки

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е обикновена ръчна скоростна кутия управлявана от робот. На мен ми го смениха в Юби-ко със оригинално MTF на Honda. Обучиха ми компютъра и като цяло съм доволен. Единственото, което ми се ще е да ми направят и обучение на студен мотор, защото тогава единствено понякога се получава едно придърпване, докато загрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си изтегли ръководството за твоя модел и прочети частта с периодичното обслужване. Вътре също трябва да е описано коя лампа на таблото какво индикира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Мончо написа:

За съжеление  съм питал няколко сервиза,  но се ми отказвът! Аз живея в германия и не всеки може да обучи скоростната кутия. 

Намери близко дилърство на Хонда, обясни им и питай, дали ще приемат "пациента".

Естествено е добра идея да вземеш под внимание горния пост, както и да провериш нивото на маслото в кутията. В клипчето по минути се виждат пробките за източване (1:18) и за проверка на нивото му (1:26). Първо обаче огледай - може да си има щека за проверка на маслото в кутията и да не трябва да лазиш под колата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре е да се закачи на компютър, за да се види какви грешки дава. Колата движи ли се, превключва ли си скоростите? Погледни също и в малкото резервоарче което се намира над радиатора как е положението. Виж дали има течност там, ако няма долей спирачна течност ДОТ-4.

маслото за скоростната кутия е MTF-3, задължително го смени и него. Хонда казват да се сменя на 50хил (мисля, че там някъде беше). Тоест твоето отдавна е за смяна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/17/2020 at 1:18 PM, cucy said:

Да, това е обикновена ръчна скоростна кутия управлявана от робот. На мен ми го смениха в Юби-ко със оригинално MTF на Honda. Обучиха ми компютъра и като цяло съм доволен. Единственото, което ми се ще е да ми направят и обучение на студен мотор, защото тогава единствено понякога се получава едно придърпване, докато загрее.

Колега, студеното обучение не винаги помага! Може и да го оправи, но може и да го влоши. За да не усещаш това придърпване сутрин, като я палиш изчакваш да падне на 1000 оборота и тогава тръгваш! 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/17/2020 at 12:14 PM, Мончо said:

Какво трябва да се направи за да се смени маслото на скоростната кутия? Смисал като кажа да го сменят дърпат се неим се занимава. Сложно ли е ? 

Бахти майсторите имате там 😁

Нищо сложно няма, отвива се първо горния болт (за да влезе въздух и да се източи по-лесно). 
След това се отвива долния, изцежда се маслото, затягаш болта. 
През горната дупка се налива маслото  докато протече, протече ли... изчакваш да се отече това което е в повече, затягаш болта и това е!

трябва обаче да имаш нещо като бутилка с помпа и маркуч, че дупката е на кофти място и няма как да се налива директно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто ако не си я прочел още, след смяната на течността е имало подобрение

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да я изчакам да паднат оборотите, понякога си притриса. Не знам на какво се дължи, и не го прави всеки ден. Странно, но факт!

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото от няколко дни и на мен започна да ми светва сутрин тази лампа със зъбно колело и удивителна! Но според мен няма нищо общо със скоростната кутия, защото при мен го прави само сутрин при първото запалване, когато не е палена 2-3 дни. Стартера върти по-бавно, предполагам ми е слаб акумулатора и пали по-трудно. Ако светне, гася, паля пак и повече не светва. Ако имаше проблем със скоростна кутия или съединител, щеше да го прави и в движение. Няма как в спряло положение на неутрална и то само при първо палене, да го показва, при положение, че в този момент не се ползва скоростната кутия. Според мен тази лампа предупреждава и за други евентуални проблеми. В моя случай съм почти сигурен, че става въпрос за слаб акумулатор.

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени акомулатора, I-shift е много чувствителен към слабия ток, може дори да “забрави” в коя позиция ти е лоста и после, няма тръгване! Ще трябва ново обучение и т.н 

Редактирано от squid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даммм, със сигурност ще трябва да сменя акумулатора. Днес сутринта при -12 едвам запали, аха да се предаде и запали, и пак светна лампата. Ще пиша като го сменя дали ще спре да светва тая лампичка. 😉

 

П.С. относно ръководството, в него пише да отидеш при дилъра. Не можаха да напишат какво индикира тази лампа, а директно те пращат в сервиза.

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят акумулатор също е слаб към момента, сутрин често при палене ми гаси абс-а и вса-я, тоест светкат след контакт, гасят се и при паленето отново светкат, но подобни чек лампи за трансмисият до сега не са ми светели, дори при огледа, преди закупуването, я бях оставил на фарове, не знаех, че не се гасят автоматично, и естествено акумулатора падна и не успях дори да запаля, но пак такава лампа не е светкала, така че според мен е най-добре да се направи диагностика, аз не бих игнорирал подобен чек и то за и-шифт трансмисия, където ремонта може да надхвърли ремонта на автомат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, да кажа каква е развръзката за момента. Преди около 3 седмици акумулатора се предаде и си купих нов. От тогава тази лампичка със зъбното колело и удивителната не е светкала. Сигурен бях, че е от слабия акумулатор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...