Jump to content
Angelov_88

Вибрации в купето при 2.4 автомат

Recommended Posts

преди 9 минути, jungles написа:

Не би ли трябвало когато е на D или R да държи по високи оборит , тогава върти хидротрасформатора .... При мен на N и P държи ниски обороти 750 , а на D и R ги вдига на 850 ...

 

При мен е обратното, както се вижда на снимките :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето вкарай VIN номера  и дай снимката на дросела си.

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Купи ли свещите да видим как е с тях роаботата на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, CARPERA написа:

Незнам какво чакаш на 25хил но газ , че не регулираш клапаните,може би следващо твое инфо как се прави глава след като зетегнат клапаните.

Виж си и свещите обикновените се сменят на 40хил,иридиевите могат да издържат много павече.

Вече си мисля че за теб са измислили онази поговорка с меродията. Автора на темата има конкретен проблем, с конкретен автомобил за който е подал коректна информация за марка, модел и т.н. и търси мнението на хора, които експлоатират такъв. Не виждам точно ти с твоите общи приказки как помагаш на колегата.
Към автора на темата - исках да разсея тая заблуда ,че така си тресял акорда. Писах, че не съм пипал свещи и клапани не защото не трябва да се прави , а че въпреки това нямам вибрации. Дори предполагам, че точно там ти е проблема. Желая успех със задачата и бързо да я вкараш в кондиция.
 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Angelov_88 написа:

 

При мен е обратното, както се вижда на снимките :D 

Можеш да почистиш системата за празен хода и дросела ако не си ...иии ще си покаже дали е от нея.... няма как...проба-грашка е системата в някой случаи ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler
Quote

Вече си мисля че за теб са измислили онази поговорка с меродията. Автора на темата има конкретен проблем, с конкретен автомобил за който е подал коректна информация за марка, модел и т.н. и търси мнението на хора, които експлоатират такъв. Не виждам точно ти с твоите общи приказки как помагаш на колегата.
Към автора на темата - исках да разсея тая заблуда ,че така си тресял акорда. Писах, че не съм пипал свещи и клапани не защото не трябва да се прави , а че въпреки това нямам вибрации. Дори предполагам, че точно там ти е проблема. Желая успех със задачата и бързо да я вкараш в кондиция.

Ако проследиш писаното от мен в темата ще видиш че не е така както си го мислиш.

Може би се опитах на теб да помогна.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, chus написа:

Към автора на темата - исках да разсея тая заблуда ,че така си тресял акорда. Писах, че не съм пипал свещи и клапани не защото не трябва да се прави , а че въпреки това нямам вибрации. Дори предполагам, че точно там ти е проблема. Желая успех със задачата и бързо да я вкараш в кондиция.
 

 

Благодаря ти колега, няколко колеги вече писаха че при тях няма никакви вибрации, така че може и да не е от модела :) , при мен са слабо доловими но ги има, срещнахме се с колега с по нова кола от моята. Моторо верно оттихна много след реглаж, който правихме преди 5к, но не мисля че сме го направили грешно, а свещите не са за тая кола, просто беше на дневен ред карето и опресняване на маслото на автомата че още имаше малко мътилка след първото опресняване, а и исках да купя капака със лагера за скоростите, та дойдоха ми в повече разходите за тоя месец :) , свещите остават за следващия месец.

 

П.С.

Без кавги, няма нужда от тях :) на никой не помагат, аз уважавам мнението на всеки, разбира се накрая си преценям какво да направя. Съгласен съм със мнението на CARPERA за дроселът и ще го почистя като му дойде времетето, а за свещите .... сам съм си виновен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, jungles написа:

Можеш да почистиш системата за празен хода и дросела ако не си ...иии ще си покаже дали е от нея.... няма как...проба-грашка е системата в някой случаи ... 

 Системата за празен ход, мислих че дросела стои леко отворен на празен ход или има и още нещо?

Това със дросела се вързва и със факта че колата е с K&N филтър който почиствам и омаслявам редовно, но..... въздухът в София е доста мръсен :D даже и колата негодува от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Angelov_88 написа:

 Системата за празен ход, мислих че дросела стои леко отворен на празен ход или има и още нещо?

Това със дросела се вързва и със факта че колата е с K&N филтър който почиствам и омаслявам редовно, но..... въздухът в София е доста мръсен :D даже и колата негодува от това.

Имах в предвид IACV клапана които играе за празния ход ...  не за TPS  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата за празен ход е IACV клапана,не разбрахме дали имаш такъв.

K&N филтър не е за нашите пътища и малко да го изчакаш и да се замърси ще нанесе повече бели отколкото ползи,моя съвет махни го,

Това омасляване което се прави след почистването на K&N филтър и тези прохолясали пътища,ето още едно нещо да смениш това става веднага и виж каква е клапата като дръпнеш маркуча преди нея,да видиш работил ли е този фиртър.

Ето ти малко снимки  на чиста клапа и бюджетен филтър

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Angelov_88 said:

 

 

П.С.Съгласен съм със мнението на CARPERA за дроселът и ще го почистя като му дойде времетето, а за свещите .... сам съм си виновен

Виждам че си от София защо не отскочиш , при Фена поне колата ще е в добри ръце и ще получи обслужване на ниво.

Дросела се чисти най-добре като се свали и накисне в обезмаслите и после измие,това трябва да се направи от човек правил тази манипулация преди.

Както казах незнам твоя дросел какъв е,имаш  ли  IACV клапана. Хубаво е да се почистят всички пътища, болта за празен ход който е заводски настроен ,но канала на които той регулира притока на въздух често се запушва,и трабва да се отвърти почисти  и после да се върне в правилното положение,никой не пише и не се изказа от кой тип е твоя дросел,може да е електронен и да няма всички тези джунджории. 

Трябва    ти човек на ти с Хондите,може след почистването да се появи грешка която иска софтуерно да се отстрани.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Благодаря за коментарите и полезната информация.

 

Carpera кой е "Фена", имаш ли телефонен номер или нещо....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Заповядай

 

Тук има и телефон ,както и продава хубави масла и части за Хонда част от които ОЕМ

 

 

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.01.2020 г. at 16:34, CARPERA написа:
  Покажи скритото съдържание

Заповядай

 

Тук има и телефон ,както и продава хубави масла и части за Хонда част от които ОЕМ

 

 

 

 

Ще го имам в предвид за маслата и бъдещи ремонти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Понеже колата влиза в кампанията за подмяна на нагнетател за пасажерска въздушна възглавница и лайсни на предно стъкло, мисля да поискам да погледнат и проблема със вибрациите, ще пиша като има развитие по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали вече не е сменян от предния собственик. Слек като проверих в английския хонда сайт и видях, че колата подлежи на подмяна на нагнетател за пасажерския еърбег, бях пуснал запитване до Бултрако и днес ми звъннаха, да ми кажат, че през 2014 е сменян и ми казаха километрите на колата тогава.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях им днес и казаха че не е сменян при мен, вече го поръчаха. Не ми се звъни на тея в Женева, че не шпрехам френски а на английски ни беше трудно да се разберем, най-накрая помолих местен човек да се обади.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...