Jump to content
Nikito82

Придърпване при подаване на газ

Recommended Posts

Здравейте, от известно време имам едно придърпване на колата при подаване на газ. Което след време стана още по осезаемо. Сега и при отпускане на педала на газта пак придърпва леко. Придърпване има само при първоначално натискане на газта. Ако примерно съм задържал педала на газта малко по надолу и си карам да речем с някакви постоянни обороти и натисна да ускорява, придърпването го няма. В градски условия е много неприятно. Някакви идеи от какво може да е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сложи като свещи модел марка. 

Кабелите  за свещите как са.

Нещо правил ли си  по дросела .

Колата се кара на бензин нали,горивния филтър е сменен. 

Клапаните са регулирани?

незнам кода на двигателя ти затова провери тук

https://www.ngkntk.com/bg/prilozhenie-za-namirane-na-chasti/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал ли си къде точно е това придърпване?
При мене го има само при най ниските обороти около 1000-1200 и след това изчезва и то само на първа предавка или на задна се усеща.
 

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите сложих същите като старите на нжк, такива каквито ги дават NGK IZFR6K11 6994 . Колата се кара вече 3500км на газ, но и преди това го правише. За дросела, знаеш,чистих го, аз и заради това придърпване го чистих, после купих на старо друг, изчистих и монтирах същата работа. Кабели няма колата. С 4 бобини е върху свещите. Горивен филтър не съм сменял. Но тя го прави и на газ и на бензин. Клапаните от реглажа са на около 10к км. 

Ами май не е на обороти това придърпване. Прави ми впечатление, че когато си карам и задържа педала да речем на 2к об и натисна няма проблем. Но ако си карам на 4та и пусна газта, няма значение от скоростта и оборотите и пак подам газ се получава това придърпване. Когато пусна педала пак го има. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си сменял филтър,защото при теб не е в коша на колата ,а в резервоара или има друга причина.След поставянето на другия дросел правена ли е адаптация ,накой гледал ли е стойностите на сензорите му,бутал ли си нещо болта за празния ход върху дросела

Ходил ли си при някой който разбира от Хонди и има софт да я види.

Казваш с 4 бобини си сигурно има начин да се замерят и те да не си заминава някоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е от някъде да взема повечко въздух и докато пооправи смесите да е така, но може и от други неща да е като TPS...
Ако минаваш около Първомай обади се да видим дали са еднакви забележките, че аз имам бая познати и на тях в ниски обороти им придърпва.
Даже се надявах след ремапа да изчезне, ама си остана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже с дросела си купих и тпс и той втора употреба, но пак е така. За въздух трябва да сваля маркуча да го огледам за пробиви. Понякога имам чувството че увличат оборотите. Т. Е. Например давам газ към 2к об и всякаш се застоява малко и тогава падат след като пусна педала на газта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Не си сменял филтър,защото при теб не е в коша на колата ,а в резервоара или има друга причина.След поставянето на другия дросел правена ли е адаптация ,накой гледал ли е стойностите на сензорите му,бутал ли си нещо болта за празния ход върху дросела

Ходил ли си при някой който разбира от Хонди и има софт да я види.

Казваш с 4 бобини си сигурно има начин да се замерят и те да не си заминава някоя.

Ами да понеже е в резервоара, а и не съм забелязал нещо не редно, за да реша да го сменям. Но след като я карам на газ и прави същото, тоя филтър отпада. Не съм пипал никакви болтове за празен ход. Има си един болт белязан, не знам за какво е и не съм го пипал. Моята е електронна клапа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок съгласен съм щом е електронна клапана и тя има стойности в които роботи. 

Проверяване ли е от някой дали роботи в задедените стойности на модела.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Хонда (Акорд 2.0 бензин/газ) също го има този проблем и е доста дразнещо. Ако откриеш решение моля да споделиш!

Редактирано от Borys

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би проблемите ви са сходни и проблема е от потенциометъра на педала на газта,ако имате такъв.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потенциометъра е точно това за което аз говорех и го нарекох TPS
Може и да бъркам че е TPS но от педала на газта ходи жило до него и от него до дросела са кабели.
Та въпросния потенциометър го имам купен, но не съм го монтирал още едно че при мене придърпването е почти неусетно и то само в най ниски обороти, а и е студено и не ми се занимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да снимаш какво си купил.

Ако е това е точно TPSа

TPS.thumb.png.d8ab836678ab00935412cc41b29dd74d.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това цялото купих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То смяната му трае 10минути 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че говорим за различни коли,и явно пре различните модели се намира на различно място.

Ако снимаш на CRV дросела ще разберем дали е върху него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Акорд. Тпс е точно в коша под дясната чистачки. По скоро това се нарича Apps

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това не е TPS който е датчик за позицията на дроселовата клапа а е Accelerator Pedal Sensor .

Честито сам откри какво да смениш.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не знам дали да го сменям

Аз взех втора употреба такъв с дросела заедно, когато по лек бе проблема, но поведението беше същото. Не знам как точно да го замеря с мултицет, да съм сигурен. Имам два сега и може да се пробва да се разкапсалова единия да се изчисти, само не знам после как да го капсаловам пак. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото за въздух да смуче от някъде. Не виждам скъсани по маркуча, но и да има преди сензорите няма да е проблем, няма как да влияе. Мапа е чак на колектор, а преди дросела точно има предполагам температурен датчик на въздуха. Та след него е здраво. Освен ако смуче от гарнитура на дросела или смукателните колектори. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, Nikito82 said:

Е не знам дали да го сменям

Аз взех втора употреба такъв с дросела заедно, когато по лек бе проблема, но поведението беше същото. Не знам как точно да го замеря с мултицет, да съм сигурен. Имам два сега и може да се пробва да се разкапсалова единия да се изчисти, само не знам после как да го капсаловам пак. 

Чакай взел си дросел той има ли TPS.

Взел си и APS отделно и не си го сменил.

Като разбра това са два отделни датчика и се намират на различно място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подведох се, извинявам се, дросела си е с електрониката и отделно аппс сензора който монтирах още лятото, но проблема си остана. А сега вече и при отнемане на педала на газта придърпва 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и това те питах след като го монтира APS сензора някой настрои ли го сигурно има някъкви параметри които да се съблюдават.

Има хубави сервизни ръководства за Акорд няма начин там да няма как се калибрири този сензор.

https://omanual.ru/Honda/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не никой не го е настройваш. Аппс сензора е каодуловян и отделно хванат към метална конструкция явно с определен ъгъл. Аз го монтирах с конструкцията. Дори и сега да си купя чисто нов за 200+лв си идва с конструкцията и едва ли трябва настройка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има ход  този сензор както се вижда от клипа значи се настройва.

Може тук да има някъква настройка.

https://omanual.ru/Honda/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ще си трябва софт и кабел, за да се на строй, но както и да е. Ще карам така още. Като се скапе докрай, ако е от него, ще мине в авариен режим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не всичко може да се настрои в къщи и на ръка.

Толкова като искаш сам, бележи си къде е бил и пробвай различни положения.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти смяташ че иска настройка, но дали е така, дали трябва да има отделна настройка. След като го купуваш фиксиран за твоята кола, не мисля че би искало настройка на аппс 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма настройка на Аппс. Оригинално идва занитен към корпуса с жилото. Единствено можеш да настройваш жилото механично - ако е пренатегнато все едно си натиснал леко педала и обратно. В другата тема колегата е купил от Алиекспрес само едната част, която реално се прецаква. Следва с дрелката разнитване и слагане на новата част върху стария корпус в който влиза жилото. Новата част вече е с болтове и тогава може би иска настройване, но хода е малък и не ми се вярва да има съществено значение.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно само тази част наистина се е прецакала може да питате колегата как го е сменил.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че Дизела и Бензина нямат много общо, освен табелката Хонда :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...