Nikito82 61 #1 Публикувано 29 Декември, 2019 Здравейте, от известно време имам едно придърпване на колата при подаване на газ. Което след време стана още по осезаемо. Сега и при отпускане на педала на газта пак придърпва леко. Придърпване има само при първоначално натискане на газта. Ако примерно съм задържал педала на газта малко по надолу и си карам да речем с някакви постоянни обороти и натисна да ускорява, придърпването го няма. В градски условия е много неприятно. Някакви идеи от какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #2 Отговорено 29 Декември, 2019 Свещи сменял ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #3 Отговорено 29 Декември, 2019 Да сменях ги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 29 Декември, 2019 (Редактирано) Какво сложи като свещи модел марка. Кабелите за свещите как са. Нещо правил ли си по дросела . Колата се кара на бензин нали,горивния филтър е сменен. Клапаните са регулирани? незнам кода на двигателя ти затова провери тук https://www.ngkntk.com/bg/prilozhenie-za-namirane-na-chasti/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/ Редактирано 29 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 29 Декември, 2019 (Редактирано) Забелязал ли си къде точно е това придърпване? При мене го има само при най ниските обороти около 1000-1200 и след това изчезва и то само на първа предавка или на задна се усеща. Редактирано 29 Декември, 2019 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #6 Отговорено 29 Декември, 2019 (Редактирано) Свещите сложих същите като старите на нжк, такива каквито ги дават NGK IZFR6K11 6994 . Колата се кара вече 3500км на газ, но и преди това го правише. За дросела, знаеш,чистих го, аз и заради това придърпване го чистих, после купих на старо друг, изчистих и монтирах същата работа. Кабели няма колата. С 4 бобини е върху свещите. Горивен филтър не съм сменял. Но тя го прави и на газ и на бензин. Клапаните от реглажа са на около 10к км. Ами май не е на обороти това придърпване. Прави ми впечатление, че когато си карам и задържа педала да речем на 2к об и натисна няма проблем. Но ако си карам на 4та и пусна газта, няма значение от скоростта и оборотите и пак подам газ се получава това придърпване. Когато пусна педала пак го има. Редактирано 29 Декември, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #7 Отговорено 30 Декември, 2019 Не си сменял филтър,защото при теб не е в коша на колата ,а в резервоара или има друга причина.След поставянето на другия дросел правена ли е адаптация ,накой гледал ли е стойностите на сензорите му,бутал ли си нещо болта за празния ход върху дросела Ходил ли си при някой който разбира от Хонди и има софт да я види. Казваш с 4 бобини си сигурно има начин да се замерят и те да не си заминава някоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #8 Отговорено 30 Декември, 2019 Възможно е да е от някъде да взема повечко въздух и докато пооправи смесите да е така, но може и от други неща да е като TPS... Ако минаваш около Първомай обади се да видим дали са еднакви забележките, че аз имам бая познати и на тях в ниски обороти им придърпва. Даже се надявах след ремапа да изчезне, ама си остана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #9 Отговорено 30 Декември, 2019 Даже с дросела си купих и тпс и той втора употреба, но пак е така. За въздух трябва да сваля маркуча да го огледам за пробиви. Понякога имам чувството че увличат оборотите. Т. Е. Например давам газ към 2к об и всякаш се застоява малко и тогава падат след като пусна педала на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #10 Отговорено 30 Декември, 2019 Преди 2 часа, CARPERA написа: Не си сменял филтър,защото при теб не е в коша на колата ,а в резервоара или има друга причина.След поставянето на другия дросел правена ли е адаптация ,накой гледал ли е стойностите на сензорите му,бутал ли си нещо болта за празния ход върху дросела Ходил ли си при някой който разбира от Хонди и има софт да я види. Казваш с 4 бобини си сигурно има начин да се замерят и те да не си заминава някоя. Ами да понеже е в резервоара, а и не съм забелязал нещо не редно, за да реша да го сменям. Но след като я карам на газ и прави същото, тоя филтър отпада. Не съм пипал никакви болтове за празен ход. Има си един болт белязан, не знам за какво е и не съм го пипал. Моята е електронна клапа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #11 Отговорено 30 Декември, 2019 (Редактирано) Ок съгласен съм щом е електронна клапана и тя има стойности в които роботи. Проверяване ли е от някой дали роботи в задедените стойности на модела. Редактирано 30 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borys 0 #12 Отговорено 30 Декември, 2019 (Редактирано) Моята Хонда (Акорд 2.0 бензин/газ) също го има този проблем и е доста дразнещо. Ако откриеш решение моля да споделиш! Редактирано 30 Декември, 2019 от Borys Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #13 Отговорено 30 Декември, 2019 Може би проблемите ви са сходни и проблема е от потенциометъра на педала на газта,ако имате такъв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #14 Отговорено 30 Декември, 2019 Потенциометъра е точно това за което аз говорех и го нарекох TPS Може и да бъркам че е TPS но от педала на газта ходи жило до него и от него до дросела са кабели. Та въпросния потенциометър го имам купен, но не съм го монтирал още едно че при мене придърпването е почти неусетно и то само в най ниски обороти, а и е студено и не ми се занимава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #15 Отговорено 30 Декември, 2019 (Редактирано) Можеш ли да снимаш какво си купил. Ако е това е точно TPSа Редактирано 30 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #16 Отговорено 30 Декември, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #17 Отговорено 30 Декември, 2019 Е това цялото купих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #18 Отговорено 30 Декември, 2019 То смяната му трае 10минути Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #19 Отговорено 30 Декември, 2019 Само че говорим за различни коли,и явно пре различните модели се намира на различно място. Ако снимаш на CRV дросела ще разберем дали е върху него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #20 Отговорено 30 Декември, 2019 (Редактирано) Аз съм с Акорд. Тпс е точно в коша под дясната чистачки. По скоро това се нарича Apps Редактирано 30 Декември, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #21 Отговорено 30 Декември, 2019 (Редактирано) Да това не е TPS който е датчик за позицията на дроселовата клапа а е Accelerator Pedal Sensor . Честито сам откри какво да смениш. Редактирано 30 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #22 Отговорено 30 Декември, 2019 Е не знам дали да го сменям Аз взех втора употреба такъв с дросела заедно, когато по лек бе проблема, но поведението беше същото. Не знам как точно да го замеря с мултицет, да съм сигурен. Имам два сега и може да се пробва да се разкапсалова единия да се изчисти, само не знам после как да го капсаловам пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #23 Отговорено 30 Декември, 2019 Колкото за въздух да смуче от някъде. Не виждам скъсани по маркуча, но и да има преди сензорите няма да е проблем, няма как да влияе. Мапа е чак на колектор, а преди дросела точно има предполагам температурен датчик на въздуха. Та след него е здраво. Освен ако смуче от гарнитура на дросела или смукателните колектори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #24 Отговорено 30 Декември, 2019 4 minutes ago, Nikito82 said: Е не знам дали да го сменям Аз взех втора употреба такъв с дросела заедно, когато по лек бе проблема, но поведението беше същото. Не знам как точно да го замеря с мултицет, да съм сигурен. Имам два сега и може да се пробва да се разкапсалова единия да се изчисти, само не знам после как да го капсаловам пак. Чакай взел си дросел той има ли TPS. Взел си и APS отделно и не си го сменил. Като разбра това са два отделни датчика и се намират на различно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #25 Отговорено 30 Декември, 2019 Подведох се, извинявам се, дросела си е с електрониката и отделно аппс сензора който монтирах още лятото, но проблема си остана. А сега вече и при отнемане на педала на газта придърпва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #26 Отговорено 30 Декември, 2019 (Редактирано) Точно и това те питах след като го монтира APS сензора някой настрои ли го сигурно има някъкви параметри които да се съблюдават. Има хубави сервизни ръководства за Акорд няма начин там да няма как се калибрири този сензор. https://omanual.ru/Honda/ Редактирано 30 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #27 Отговорено 30 Декември, 2019 Ами не никой не го е настройваш. Аппс сензора е каодуловян и отделно хванат към метална конструкция явно с определен ъгъл. Аз го монтирах с конструкцията. Дори и сега да си купя чисто нов за 200+лв си идва с конструкцията и едва ли трябва настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #28 Отговорено 30 Декември, 2019 Щом има ход този сензор както се вижда от клипа значи се настройва. Може тук да има някъква настройка. https://omanual.ru/Honda/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #29 Отговорено 30 Декември, 2019 То ще си трябва софт и кабел, за да се на строй, но както и да е. Ще карам така още. Като се скапе докрай, ако е от него, ще мине в авариен режим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #30 Отговорено 30 Декември, 2019 (Редактирано) За съжаление не всичко може да се настрои в къщи и на ръка. Толкова като искаш сам, бележи си къде е бил и пробвай различни положения. Редактирано 30 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #31 Отговорено 30 Декември, 2019 Е ти смяташ че иска настройка, но дали е така, дали трябва да има отделна настройка. След като го купуваш фиксиран за твоята кола, не мисля че би искало настройка на аппс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #32 Отговорено 30 Декември, 2019 Няма настройка на Аппс. Оригинално идва занитен към корпуса с жилото. Единствено можеш да настройваш жилото механично - ако е пренатегнато все едно си натиснал леко педала и обратно. В другата тема колегата е купил от Алиекспрес само едната част, която реално се прецаква. Следва с дрелката разнитване и слагане на новата част върху стария корпус в който влиза жилото. Новата част вече е с болтове и тогава може би иска настройване, но хода е малък и не ми се вярва да има съществено значение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #33 Отговорено 30 Декември, 2019 Явно само тази част наистина се е прецакала може да питате колегата как го е сменил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #34 Отговорено 31 Декември, 2019 Аз си мисля че Дизела и Бензина нямат много общо, освен табелката Хонда 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове