Jump to content
Х А Р И

И аз със CRV II.

Recommended Posts

Пролетта си взех и аз едно CRV 2. От Берлин за 3.550 Евро на 206 хиляди. Вече е на 240 хиляди. Имаше два дефекта.  По дразнещия беше, че нещо тресеше отпред в дясно. Като се прибрах в БГ смених чашата на вътрешното каре и тресенето почти изчезна. Купих си цялата полуоска, но още не съм я сменил. 

Второто което не е наред и днес е досадния DPF. Мой приятел закачи една буксичка и с телефона си направи регенерация. При втората проба лампата угасна. Отзад избълва един черен пушек. Явно натрупаните сажди изгоряха или нещо подобно. След 2 месеца пак светна, но тук в Германия. Не е виновна българската нафта защото живея в Германия. Не си позволявам да наливам нафта за камиони, въпреки че може да се намери.

Сега DPF-си свети постоянно, светват и угасват разни други лампички които после сами си намират начин да не ме дразнят и угасват.

Сложих и нови гуми Мишелин Алпин 6. Стахотни са. Карам я сякаш съм със стария CRX. Газ до ламарината. Сега когато захладня и телпературата падна между 0 и 5 градуса разхода ми не се качва над 7/100 при смесен релеф. Когато пътувах към Германия бях с ремаркето което беше почти празно за сметка на колата. Валеше яко почти през целия път. Скороста рядко падаше под 120. Разхода 7,2.

По колата нищо друго не съм пипал. Само капачката на резервоара и кормилото.

Сменихме накладките на спирачките, масла и филтри и прочие. 

За сега мисля да се запася с нов комплект за съединителя, но нямам идея какво значи двумасов маховик с контрол на фрикцията. Имам възможност да избирам два модела. LUK и AISIN. Първия е 660, а втория е 770 Евро. Ако имате някакви други идеи за цени моля пишете. Тези коплекти включват маховик, съединител, притискател и аксиален лагер.

Другото е как мога да се справям сам с досадния DPF. Ако някой ми каже как да се справя с него без да го изтърбушвам ще бъда много благодарен. Тук където живея няма майстори на японки. Разбират само от Голф и Пасат. Въпреки че лампата на DPF- а ми светеше минах  преглед (TÜF). Основното което забелязах че проверяват са дискове, накладки и спирачни маркучи.

 

P.S. Иначе HRV-то не съм го продал и си го пазя. Стои си в гаража в Шумен. Предстои му проект със смяната на някои детайли за вдигане на конете. Ще става VTEC. Всичко съм взел вече. Включително и компютър. Във Фейса съм Хари Ламбев. Ако някой иска можем да се чуем.

Редактирано от Х А Р И
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах причината да се "запасяваш" с комплект за съединителя. Ако е наред си карай и ще го мислиш, като му дойде времето. За DPF-a: има фирми, които ги рециклират. Знам, че тук във Варна има такава, но ти си ги потърси в нета, за да не правя реклама, още повече, че нямам лични впечатления.

Преди 4 часа, Х А Р И написа:

Не е виновна българската нафта защото живея в Германия.

Рядко се среща някой да не обвинява българската нафта за неволите си ;) Аз лично, никога не съм имал проблем с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в горивата има. С тази нафта тук двигателя направо не се чува че работи.

За DPF-а Варна ми се пада малко далечко. Това мога да го направя и в Шумен, но и той ми е далече. Живея в Германия и съм на над 2000 километра от нашенскете сервизи. Затова търся начин да се науча тук в Германия сам да я правя тая регенерация.

Колата е на 240 хиляди и е с оригиналния съединител. Затова искам да го сменя като си взема отпуската. Ако в БГ смяната струва 1200-1500 лв., тук цифрата ще е в Евро. А ако вляза във фирмен сервиз на Хонда може да прехвърли и 2000.

Между другото това ми е първия дизелов автомобил. Ще ми е необходимо да зная каква е разликата в обслужването м/у бензиновия и дизеловия двигатели.

Мой колега си взе Civic със същия мотор като моя. Наложи се да извади едната дюза и се видя в чудо. Изстръгнаха я с големи мъки. Колата му е на над 400 хиляди и не е била бъзикана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита ти придобивка!

Аз само ще поспамя за горивата,  има разлика на всички  горива продавани след Сърбия, посока Англия. От опит го казвам, разликата е в работата на двигателя и близо два литра-минус на 100км., това за газта, бензина и дизела. С един Форд Транзит(бус дизел), заредих в Люксембург, до горе, следващото зареждане беше малко преди Бари - Италия. Тук София - Добрич, едвам се дотътрих с същия резервоар. Вярно, че това беше преди 10 години, но не вярвам да са се променили нещата при дизела, при газта не са. С Хондата, на една газостанция с пълна бутилка стигам Бургас и въртя по града още един ден, от друга едвам стигам 289тия км. на магистралата, при едни и същи условия на каране и климат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честито CRV 2.

Явно пак трябва да се прибереш както се вижда тук в Бг ще ти е по-евтино.

Има добри майстори  в Варна, а и Русе не ти е далеч .В Шумен незнам дали има такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Х А Р И написа:

Затова търся начин да се науча тук в Германия сам да я правя тая регенерация.

Сам няма нужда да се пробваш да правиш регенерация. Трябва твоя ДПФ да се почисти. Една от най-добрите фирми за почистване на ДПФ в Германия - https://www.russfilterreinigung.de/

Трябва сам да си го свалиш от колата и да им го пратиш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, DTEC написа:

Трябва сам да си го свалиш от колата и да им го пратиш.

 

Същите имат партньорска мрежа, където могат да го свалят (предполагам и изпратят за чистене) и монтират обратно.

https://www.russfilterreinigung.de/werkstaetten/

 

ПП. Честито и от мен! :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за сайта който ми пратихте. Както ми казараха колегите, най-близкия сервиз е на повече от 50 километра, а като гледам трябва и да оставя колата в сервиза. Ще прескоча след Нова година да видя какви са подробностите.

Имам чувството, че откакто ми светна лампата на DPF-а, ми умряха мялко от конете. Дали колата влиза в някакъв сервизен режим или просто затлачватето на DPF-а пречи на работата на турбото. Направи го доста рязко. Даже смятам, че повлия и на разхода, естествено в неблягоприятна посока. Засега това ми  създава дребни ядове. 

Темата е отворена за всякакви идеи и съвети относно този модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...