Limon y Sal 5 #1 Публикувано 17 Декември, 2019 (Редактирано) Здравейте, група, за жалост имам проблем - ще се постарая да опиша всичко подробно - CR-V 2000 г., 147 к.с., автоматик Не бях карал колата известно време и трябваше да ми дават ток, за да запали. Дотук добре, реших да я покарам, за да позареди. Тръгнах, загря си, вървеше нормално, но не щеш ли, както си карах угасна. Таблото си светеше, но не щя да запали. Изчаках и тръгна. Добре, ама пак угасна - и така 3 пъти... Зарязах я, защото акумулатора спадна. На другия ден дойде един приятел, даде ток и запалих. Минахме през тях, взех зарядно, прибрах се, заредих... На другия ден сложих акумулатора, пак запали и тръгнах по задачи. Но... пак угасна и въпреки чакането, не щя да запали, а акумулаторът сдаде съвсем. Изтеглиха ме до в къщи, единственото, което направих, беше да почистя делкото - имаше бял окис по палеца и контактите. Два дни по-късно купих нов акумулатор, сложих го и си пална. Реших да въртя кръгчета на едно празно място, за да видя как ще реагира. Загря си до 90 °С, вървеше, и изведнъж пак угасна и вече изобщо не пали. Забелязах, че угасва при достигане на определена температура, доста след като е загряла до 90 °С. Сложих кламер за самодиагностика и записах миганията - виж клипчето. Куплунга за диагностика е на снимката. Друго не съм проверявал, напр. за искра - оказа се, че нямам дори стара свещ, пък и нямаше кой да помогне... Моля за съвети. Ще бъда благодарен за всякаква помощ! Проблемът е, че не мога да стигна и до майстор, трябва да ме теглят. Къде да търся, при кого мога да отида? Поздрави и безаварийно на всички! VID_20191211_170148.mp4 Редактирано 17 Декември, 2019 от Limon y Sal Допълнена информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 17 Декември, 2019 (Редактирано) Според мен: 1. Комутатор или бобина е проблема. 2. От втората снимка виждам 16-пиновата букса за диагностика, а не виждам 2-пиновата за самодиагностика, освен ако не е запечатаното с изолирбанд!? 3. Според мен Чека, въобще не мига, а мига лампата на АBS-a. Не е на фокус клипа... Успех! Редактирано 17 Декември, 2019 от kalintry 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #3 Отговорено 17 Декември, 2019 С 16пиновата всеки ще ти направи диагностика и разчете грешката,та може да доиде майстора до колата. Колата само на бензин ли е,кога са ригулирани клапаните. И сам може да си вдиш свещите ключа задължително магнитен накраиник с удължението на струват повече от 10 тина лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 17 Декември, 2019 (Редактирано) Смени бубината и ще запали . Всички црвета имат и двупинова ,без изключение . Компа няма да хване бубината. В краен случай ако не запали и комутатор е дал фира след бубината. П.П нямаш грешки в компа на мотора , срс свети от батерията , за абс съм писал в една моя тема как се чисти. Редактирано 17 Декември, 2019 от fenabg 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #5 Отговорено 18 Декември, 2019 Преди 19 часа, kalintry написа: Според мен: 1. Комутатор или бобина е проблема. 2. От втората снимка виждам 16-пиновата букса за диагностика, а не виждам 2-пиновата за самодиагностика, освен ако не е запечатаното с изолирбанд!? 3. Според мен Чека, въобще не мига, а мига лампата на АBS-a. Не е на фокус клипа... Успех! 2-пиновата е затъкната в синия държач под 16-пиновата, за да не се размята насам-натам. Прав си, че чека наистина не мига и това е лампата на АBS-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #6 Отговорено 18 Декември, 2019 Преди 17 часа, fenabg написа: Смени бубината и ще запали . Всички црвета имат и двупинова ,без изключение . Компа няма да хване бубината. В краен случай ако не запали и комутатор е дал фира след бубината. П.П нямаш грешки в компа на мотора , срс свети от батерията , за абс съм писал в една моя тема как се чисти. А къде да търся бобина? Прощавай, досега не съм се сблъсквал и нямам идея И още едно питане - как да завъртя двигателя така, че винта на палеца на делкото да е достъпен? Автоматик е, няма как да сложа на скорост и да я бутна леко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #7 Отговорено 18 Декември, 2019 В мрежата има милиони бобини, от 30 до 150 лв, известни и неизвестни. Каква ще препоръчате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #8 Отговорено 18 Декември, 2019 (Редактирано) Оригинален номер: 30510-PT2-006 Питай тук: http://avtobg.net/live/запалителна-бобина-honda-accord-civic-crv-crx-prelude-cr-v-30510-pt2-006-30510-p73-a01.php Ако нямат, тогава търси в гугъл по оригинален номер. За предпочитане NGK. Редактирано 18 Декември, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 18 Декември, 2019 (Редактирано) Бoбината е била на път да умре, радвай се, че е умряла в града, а не някъде на магистралата. Редактирано 18 Декември, 2019 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #10 Отговорено 18 Декември, 2019 преди 23 минути, Drone написа: Бубината е била на път да умре, радвай се, че е умряла в града, а не някъде на магистралата. Мани, бях на 300 метра от вкъщи... късмет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #11 Отговорено 19 Декември, 2019 (Редактирано) 17 hours ago, Limon y Sal said: А къде да търся бобина? Прощавай, досега не съм се сблъсквал и нямам идея И още едно питане - как да завъртя двигателя така, че винта на палеца на делкото да е достъпен? Автоматик е, няма как да сложа на скорост и да я бутна леко... От тук можеш да завъртиш за да е достъпен винта на палеца,но компресията на буталата ще ти е проблем,от което следва да са развити свищите. Редактирано 19 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #12 Отговорено 19 Декември, 2019 Ето цена за NGK бобина https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F361291390092 Но към 10 ти на дена до получаването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #13 Отговорено 19 Декември, 2019 Преди 2 часа, CARPERA написа: Ето цена за NGK бобина https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F361291390092 Но към 10 ти на дена до получаването. Евро07 имат NGK в наличност 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #14 Отговорено 6 Януари, 2020 На 17.12.2019 г. at 22:07, fenabg написа: Смени бубината и ще запали . Всички црвета имат и двупинова ,без изключение . Компа няма да хване бубината. В краен случай ако не запали и комутатор е дал фира след бубината. П.П нямаш грешки в компа на мотора , срс свети от батерията , за абс съм писал в една моя тема как се чисти. Проблемът е решен! Нова бобина и заспа 😊 Благодаря за съветите! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове