Jump to content
Limon y Sal

Угасна в движение и не пали :(

Recommended Posts

Здравейте, група,

за жалост имам проблем - ще се постарая да опиша всичко подробно - CR-V 2000 г., 147 к.с., автоматик

 

Не бях карал колата известно време и трябваше да ми дават ток, за да запали. Дотук добре, реших да я покарам, за да позареди. Тръгнах, загря си, вървеше нормално, но не щеш ли, както си карах угасна. Таблото си светеше, но не щя да запали. Изчаках и тръгна. Добре, ама пак угасна - и така 3 пъти... Зарязах я, защото акумулатора спадна. На другия ден дойде един приятел, даде ток и запалих. Минахме през тях, взех зарядно, прибрах се, заредих... На другия ден сложих акумулатора, пак запали и тръгнах по задачи. Но... пак угасна и въпреки чакането, не щя да запали, а акумулаторът сдаде съвсем. Изтеглиха ме до в къщи, единственото, което направих, беше да почистя делкото - имаше бял окис по палеца и контактите.

 

Два дни по-късно купих нов акумулатор, сложих го и си пална. Реших да въртя кръгчета на едно празно място, за да видя как ще реагира. Загря си до 90 °С, вървеше, и изведнъж пак угасна и вече изобщо не пали.

 

Забелязах, че угасва при достигане на определена температура, доста след като е загряла до 90 °С.

 

Сложих кламер за самодиагностика и записах миганията - виж клипчето. Куплунга за диагностика е на снимката. Друго не съм проверявал, напр. за искра - оказа се, че нямам дори стара свещ, пък и нямаше кой да помогне...

 

Моля за съвети. Ще бъда благодарен за всякаква помощ! Проблемът е, че не мога да стигна и до майстор, трябва да ме теглят.

Къде да търся, при кого мога да отида?

 

Поздрави и безаварийно на всички!

IMG_20191211_165320.jpg

Редактирано от Limon y Sal
Допълнена информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен: 1. Комутатор или бобина е проблема.

2. От втората снимка виждам 16-пиновата букса за диагностика, а не виждам 2-пиновата за самодиагностика, освен ако не е запечатаното с изолирбанд!?

3. Според мен Чека, въобще не мига, а мига лампата на АBS-a. Не е на фокус клипа...

Успех!

Редактирано от kalintry
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 16пиновата всеки ще ти направи диагностика и разчете грешката,та може да доиде майстора до колата.

Колата само на бензин ли е,кога са ригулирани клапаните.

И сам може да си вдиш свещите ключа задължително магнитен накраиник с удължението на струват повече от 10 тина лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени бубината и ще запали . Всички црвета имат и двупинова ,без изключение . Компа няма да хване бубината. В краен случай ако не запали и комутатор е дал фира след бубината.
П.П  нямаш грешки в  компа на мотора , срс свети от батерията , за абс съм писал в една моя тема как се чисти.

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, kalintry написа:

Според мен: 1. Комутатор или бобина е проблема.

2. От втората снимка виждам 16-пиновата букса за диагностика, а не виждам 2-пиновата за самодиагностика, освен ако не е запечатаното с изолирбанд!?

3. Според мен Чека, въобще не мига, а мига лампата на АBS-a. Не е на фокус клипа...

Успех!

 

2-пиновата е затъкната в синия държач под 16-пиновата, за да не се размята насам-натам.

 

Прав си, че чека наистина не мига и това е лампата на АBS-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, fenabg написа:

Смени бубината и ще запали . Всички црвета имат и двупинова ,без изключение . Компа няма да хване бубината. В краен случай ако не запали и комутатор е дал фира след бубината.
П.П  нямаш грешки в  компа на мотора , срс свети от батерията , за абс съм писал в една моя тема как се чисти.

 

А къде да търся бобина? Прощавай, досега не съм се сблъсквал и нямам идея :(

 

И още едно питане - как да завъртя двигателя така, че винта на палеца на делкото да е достъпен? Автоматик е, няма как да сложа на скорост и да я бутна леко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В мрежата има милиони бобини, от 30 до 150 лв, известни и неизвестни. Каква ще препоръчате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален номер: 30510-PT2-006

Питай тук:

http://avtobg.net/live/запалителна-бобина-honda-accord-civic-crv-crx-prelude-cr-v-30510-pt2-006-30510-p73-a01.php

 

Ако нямат, тогава търси в гугъл по оригинален номер. За предпочитане NGK.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бoбината е била на път да умре, радвай се, че е умряла в града, а не някъде на магистралата. 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Drone написа:

Бубината е била на път да умре, радвай се, че е умряла в града, а не някъде на магистралата. 

 

Мани, бях на 300 метра от вкъщи... късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 hours ago, Limon y Sal said:

 

А къде да търся бобина? Прощавай, досега не съм се сблъсквал и нямам идея :(

 

И още едно питане - как да завъртя двигателя така, че винта на палеца на делкото да е достъпен? Автоматик е, няма как да сложа на скорост и да я бутна леко...

От тук можеш да завъртиш за да е достъпен винта на палеца,но компресията на буталата ще ти е проблем,от което следва да са развити свищите.

20191218_164037.thumb.jpg.b14c7537cf6241e5dbc3ee8b3d4314d5.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето цена за NGK бобина

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F361291390092

Но към 10 ти на дена до получаването. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Ето цена за NGK бобина

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F361291390092

Но към 10 ти на дена до получаването. 

 

Евро07 имат NGK в наличност :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.12.2019 г. at 22:07, fenabg написа:

Смени бубината и ще запали . Всички црвета имат и двупинова ,без изключение . Компа няма да хване бубината. В краен случай ако не запали и комутатор е дал фира след бубината.
П.П  нямаш грешки в  компа на мотора , срс свети от батерията , за абс съм писал в една моя тема как се чисти.

Проблемът е решен! Нова бобина и заспа 😊

 

Благодаря за съветите!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...