tzocho 1 #1 Публикувано 17 Декември, 2019 Здравейте, Пускам темата поради факта, че делкото рядко дефектира и няма много информация по въпроса. Проблема при мен - не пали когато загрее двигателя в моя случай се дължи на някой от датчиците в него. Ако ви се намират, запоени са за кабелите с буксата (2 реда, 8 пина) може да ми пишете на лс или 0 осем 99 осем 10 три 66 Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 17 Декември, 2019 Снимка ако има ще е по лесно. Делко от автоморга защо не си вземеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #3 Отговорено 18 Декември, 2019 Снимки - датчиците са три. Делкото по моргите ми излиза скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 19 Декември, 2019 Не намирам да се продават само датчиците,сигурен ли си че не е заминал комутатор или бобина. Според мен най-евтиния е варианта втора употреба. Оригинална нова е доста парички https://www.amayama.com/en/part/honda/30105p6tt01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #5 Отговорено 19 Декември, 2019 Има ги но излизат скъпо от Щатите - 75,43 $ https://www.ebay.com/itm/Ignition-Distributor-Magnetic-Sensors-For-99-01-Honda-CRV-CR-V-2-0L-DOHC-TD-74U-/182506092756 Ако ще поръчвам по-добре цяло делко - намира се и за 100-на долара https://www.ebay.com/itm/30100-PT6-T01-Distributor-For-Honda-CR-V-CRV-2-0L-DOHC-TD-74U-1999-2001-New/113861747993?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D1%26asc%3D60709%26meid%3De0bd96353f0a46d29eb9c0d8cbc4064a%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D12%26mehot%3Dco%26sd%3D264019496428%26itm%3D113861747993%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851 Комутатора и бобината са проверени ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #6 Отговорено 28 Януари, 2020 Колега, имам подобен проблем (виж темата ми). Как да проверя комутатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #7 Отговорено 11 Март, 2020 Да напомня за датчиците! Който е сменял бобина или комутатор и старото делко му събира прах нейде да се поразрови, че съм взел на заем и трябва да ги връщам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 11 Март, 2020 Датчици от д16з6, Д15з3, д16у3, д15з6 са същите стига да е делкото хитачи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #9 Отговорено 12 Март, 2020 (Редактирано) Ванка, то хубуу че и други стават ама никой не чете и няма развитие?! Ако куплунга е този има ли вариант датчиците да са различни? Редактирано 12 Март, 2020 от tzocho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 12 Март, 2020 Преди 4 часа, tzocho написа: Ванка, то хубуу че и други стават ама никой не чете и няма развитие?! Ако куплунга е този има ли вариант датчиците да са различни? Един или два от тези които ти трябват ги имам със сигурност . ако стесниш малко къга със снимка на проблемния и тн мога да помогна с един подарък . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #11 Отговорено 13 Март, 2020 (Редактирано) Благодаря! Както обикновено става накрая идва Неволята. Датчиците досега не бяха в мен но снощи ги взех и тия дни ще ги боря. Като гледам няма какво да им се развали - магнити с кабели и куплунг. Мерих ги - трите датчика са малко над 350 Om. По сервизното ги дават от 350 до 700 Om. Погледнах потенциално слабите места (на снимката) - не са прекъснали но ще ги презапоя за всеки случай. При куплунга са добре. Съмнява ме ако позагреят, че съпротивлението може да им пада под 350 ома та ще ги пробвам и така. Може да мернеш твоите да сравним стойностите. Благодаря ти още веднъж за съдействието! Редактирано 13 Март, 2020 от tzocho 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #12 Отговорено 11 Юни, 2020 (Редактирано) Здравейте Колеги, Имам въпрос относно теч на масло от делкото и реших да използвам темата на колегата. Въпросния О-пръстен(ограден в червено на снимката) може ли да се смени без да се разглобява делкото? Теча на масло се вижда и е доста. Не съм го разглобявал до сега. От къде мога да си взема читав О-пръстен, който да не се разтече след 1000км? Редактирано 11 Юни, 2020 от Hanchko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #13 Отговорено 11 Юни, 2020 Само сваляш цялото делко от главата, държи се на 3 болта. Преди да свалиш делкото драсни една черта върху него и главата с нещо остро метално. Ще ти трябва при монтирането, за да не го разместиш и да изгуби центровка. п.п. Сигурен ли си, че тече от този пръстен? Да не е от семеринга вътре в делкото? Или от уплътнението на капака на клапаните? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #14 Отговорено 11 Юни, 2020 Благодаря за съдействието. Предполагам, че е от О-пристена, защото Вътре делкото е сухо, а външно под него се стича маслото. Мисля, че ако е от семерингата вътре в делкото също ще е омаслено. Гарнитурата на капака е добре не се вижда теч от там. Ще го сваля като си набавя въпросния О-пръстен и ще върна инфо с повече снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandy 23 #15 Отговорено 22 Юни, 2020 Да не отварям нова тема със същото заглавие, ще ползвам на колегата.Делкото дефектира с посочения симптом май доста често.Съдя по това, че търсих и навсякъде ми отговарят: продадох първо тази част. При мен изгасна в движение и светна една грешка с оранжевата лампа 15номер...липса на изходящ сигнал.И се почна едно охлаждане с мокри парцали през 500метра докато се прибера.Добре, че се случи в града на прибиране от дълъг път ☺ Та разглобих го и установих основния проблем, температурата в голяма степен и стареенето на материала скапват кабелите основно, семерингата и лагера ми беше пред пълно блокиране. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandy 23 #16 Отговорено 22 Юни, 2020 Италиански сервизен специалист така е усукал пружинката предаваща тока за искрата от бубината към капачката на разпределителя, колата работеше чудесно до момента.Имаше електро наслояване от метал по контактите на капачката от палеца. Това е положението при мен след около 70 000km пробег с делкото. Лагера и семеринга са със специфичен размер и продължавам да ги търся, датчици няма нови.Надявам се проблема да е бил основно в бубината...останалите поразии ще се възстановят с поялника, термисвиваем шлаух и термоустойчив отгоре. Ще пиша получило ли ми се е побългаряването. Новата капачка и палеца се намират най-лесно надявам се да дойдат с пружинката и гумената гарнитура. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #17 Отговорено 23 Юни, 2020 При мен направо се беше стопил палеца. След внимателно разглобяване установих спукан сепаратор на лагера. Смених палеца, смазване и раздвижване на лагера така изкарах още две години. Естествено в багажника имах резервно делко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandy 23 #18 Отговорено 26 Юни, 2020 Колега изкарал си късмет тогава, че не изгоряла бубина и комутатор в последствие :) Обикновено ако не им е "дошло времето" от пробег стават подобни поразии от дефдектирали свещи или кабели...което пак е свързано с редовно обслужване, ако уцелим що годе читави части. Да си завърша вметката в темата...вчера приключих "ремонта" с успешен за момента завършек колата запали и работи добре. Процедурите: Възстановяване на унищожената кабелна изолация вътре в делкото с термосвиваеми шлаухи 3,8mm и отгоре с топлоустойчиви до 2600С, смяна на дистрибуторна капачка, палец, бубина, комутатор IG-HD003 и корозирали болтчета. Сменени са лагер 6001/012 12,46х28,0х8,0mm и семеринг също 12,4х22,5х5,5mm Всички части са на стойност 177лв. времето, транспортни разходи и телефонни разговори не са калкулирани :) За съжаление не можах да открия магнитните датчици 3бр. и тънката защитна капачка под дистрибуторната вътре в делкото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор брандийски 0 #19 Отговорено 9 Юли, 2021 Здравейте , закупих си црв 147 к.с , но нямах възможност да я по карам преди това. Оказа се че колата има проблем и не върви . Мина през всякакъв вид диагностики и обслужване . Резултата е че делкото не е от тази кола и дори е поставено с някъкви планки защото неможе да се захване към главата . От няколко дни издирвам делко и звънях къде ли не , но просто няма и няма . Въпросът ми е делко от црв 128 к.с става ли за моята или от друг модел хонда . Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове