Jump to content
tzocho

Делко CR-V RD1

Recommended Posts

Здравейте,

Пускам темата поради факта, че делкото рядко дефектира и няма много информация по въпроса. Проблема при мен - не пали когато загрее двигателя в моя случай се дължи на някой от датчиците в него. Ако ви се намират, запоени са за кабелите с буксата (2 реда, 8 пина) може да ми пишете на лс или 0 осем 99 осем 10 три 66

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка ако има ще е по лесно. 

Делко  от автоморга защо не си вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки - датчиците са три. Делкото по моргите ми излиза скъпо.

CRV Ign. Sensors 1.jpg

CRV Ign. Sensors 2.jpg

CRV Ign. Sensors 3.jpg

CRV Ign. Sensors 4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намирам да се продават само датчиците,сигурен ли си че не е заминал комутатор или бобина.

Според мен най-евтиния е варианта втора употреба.

Оригинална нова е доста парички

https://www.amayama.com/en/part/honda/30105p6tt01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам подобен проблем (виж темата ми). Как да проверя комутатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напомня за датчиците! Който е сменял бобина или комутатор и старото делко му събира прах нейде да се поразрови, че съм взел на заем и трябва да ги връщам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчици от д16з6, Д15з3, д16у3, д15з6 са същите стига да е делкото хитачи 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ванка, то хубуу че и други стават ама никой не чете и няма развитие?! Ако куплунга е този има ли вариант датчиците да са различни?

s-l1600.jpg

Редактирано от tzocho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, tzocho написа:

Ванка, то хубуу че и други стават ама никой не чете и няма развитие?! Ако куплунга е този има ли вариант датчиците да са различни?

s-l1600.jpg

Един или два от тези които ти трябват ги имам със сигурност . ако стесниш малко къга със снимка на проблемния и тн мога да помогна с един подарък .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря! Както обикновено става накрая идва Неволята. Датчиците досега не бяха в мен но снощи ги взех и тия дни ще ги боря. Като гледам няма какво да им се развали - магнити с кабели и куплунг. Мерих ги - трите датчика са малко над 350 Om. По сервизното ги дават от 350 до 700 Om. Погледнах потенциално слабите места (на снимката) - не са прекъснали но ще ги презапоя за всеки случай. При куплунга са добре. Съмнява ме ако позагреят, че съпротивлението може да им пада под 350 ома та ще ги пробвам и така. Може да мернеш твоите да сравним стойностите.  Благодаря ти още веднъж за съдействието! :)

IMG_20200313_092919.jpg

Редактирано от tzocho
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте Колеги,

Имам въпрос относно теч на масло от делкото и реших да използвам темата на колегата. Въпросния О-пръстен(ограден в червено на снимката) може ли да се смени без да се разглобява делкото? Теча на масло се вижда и е доста. Не съм го разглобявал до сега. От къде мога да си взема читав О-пръстен, който да не се разтече след 1000км? 

_20200611_182821.JPG

Редактирано от Hanchko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само сваляш цялото делко от главата, държи се на 3 болта.

 

Преди да свалиш делкото драсни една черта върху него и главата с нещо остро метално. Ще ти трябва при монтирането, за да не го разместиш и да изгуби центровка.

 

п.п. Сигурен ли си, че тече от този пръстен? Да не е от семеринга вътре в делкото? Или от уплътнението на капака на клапаните?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съдействието.

Предполагам, че е от О-пристена, защото Вътре делкото е сухо, а външно под него се стича маслото. Мисля, че ако е от семерингата вътре в делкото също ще е омаслено. Гарнитурата на капака е добре не се вижда теч от там. Ще го сваля като си набавя въпросния О-пръстен и ще върна инфо с повече снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема със същото заглавие, ще ползвам на колегата.Делкото дефектира с посочения симптом май доста често.Съдя по това, че търсих и навсякъде ми отговарят: продадох първо тази част. При мен изгасна в движение и светна една грешка с оранжевата лампа 15номер...липса на изходящ сигнал.И се почна едно охлаждане с мокри парцали през 500метра докато се прибера.Добре, че се случи в града на прибиране от дълъг път ☺ Та разглобих го и установих основния проблем, температурата в голяма степен и стареенето на материала скапват кабелите основно, семерингата и лагера ми беше пред пълно блокиране.

20200621_153259.jpg

20200621_142926.jpg

20200621_133258.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италиански сервизен специалист така е усукал пружинката предаваща тока за искрата от бубината към капачката на разпределителя, колата работеше чудесно до момента.Имаше електро наслояване от метал по контактите на капачката от палеца. Това е положението при мен след около 70 000km пробег с делкото. Лагера и семеринга са със специфичен размер и продължавам да ги търся, датчици няма нови.Надявам се проблема да е бил основно в бубината...останалите поразии ще се възстановят с поялника, термисвиваем шлаух и термоустойчив отгоре. Ще пиша получило ли ми се е побългаряването. Новата капачка и палеца се намират най-лесно надявам се да дойдат с пружинката и гумената гарнитура.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен направо се беше стопил палеца. След внимателно разглобяване установих спукан сепаратор на лагера. Смених палеца, смазване и раздвижване на лагера така изкарах още две години. Естествено в багажника имах резервно делко. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изкарал си късмет тогава, че не изгоряла бубина и комутатор в последствие :) Обикновено ако не им е "дошло времето" от пробег стават подобни поразии от дефдектирали свещи или кабели...което пак е свързано с редовно обслужване, ако уцелим що годе читави части.

 Да си завърша вметката в темата...вчера приключих "ремонта" с успешен за момента завършек колата запали и работи добре. Процедурите:

Възстановяване на унищожената кабелна изолация вътре в делкото с термосвиваеми шлаухи 3,8mm и отгоре с топлоустойчиви до 2600С, смяна на дистрибуторна капачка, палец, бубина, комутатор IG-HD003 и корозирали болтчета. Сменени са лагер 6001/012 12,46х28,0х8,0mm  и семеринг също 12,4х22,5х5,5mm Всички части са на стойност 177лв. времето, транспортни разходи и телефонни разговори не са калкулирани :) За съжаление не можах да открия магнитните датчици 3бр. и тънката защитна капачка под дистрибуторната вътре в делкото.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , закупих си црв 147 к.с , но нямах възможност да я по карам преди това. Оказа се че колата има проблем и не върви . Мина през всякакъв вид диагностики и обслужване . Резултата е че делкото не е от тази кола и дори е поставено с някъкви планки защото неможе да се захване към главата . От няколко дни издирвам делко и звънях къде ли не , но просто няма и няма . Въпросът ми е делко от црв 128 к.с става ли за моята или от друг модел хонда . Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...