plamenht 3 #1 Публикувано 12 Декември, 2019 Здравейте имам следния проблем-лявата крушка на късите прекъсваше и отворих да видя да нямам изгорял или тръгнал бушон и както се вижда по снимките заварих от едната страна изгорял такъв.Купих нов 15А поставих го обаче явно като е нагоряло вътре не оплатнява добре и трябва да се натисне хубаво за да работи.Предложиха ми няколко варианта- Вариант 1 смяна на цялото табло (абсурден вариант) Вариант 2 изкарване с реле отвън да ми е бушона Вариант 3 с нещо финно вътре пластинките да се стегнат да оплатнява добре бушона или да се огъне леко на едната страна за да пасва добре и после да се напръска с контактен. Кое е най-добре да се направи в случая? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1267 #2 Отговорено 12 Декември, 2019 3 И погледни колко вата са ти крушките,дали отговарят на зададените. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M. Petrov 0 #3 Отговорено 12 Декември, 2019 След като провериш наистина крушките дали са наред, не може ли тоя бушон примерно с поялник да му одебелиш крачетата за да уплътнят добре на пластините? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenht 3 #4 Отговорено 12 Декември, 2019 Митко Йотов стандартни osram 12v 55w са хубави взехне знам защо се е получил тоя нагар вътре като и бушончето си беше нормално 15А Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1267 #5 Отговорено 13 Декември, 2019 55w ли трябва да са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 47 #6 Отговорено 13 Декември, 2019 Преди 1 час, Митко Йотов написа: 55w ли трябва да са? Не. Ето ти една много добре описана тема по въпроса, но с малката забележка, че е за американския вариант на акорд 7. https://www.v6performance.net/forums/7g-honda-accord-faq/25122-7th-gen-bulb-replacement-list.html Има разлики, но те са в късите/дългите и май долу-горе само това е. Останалото мисля, че беше същото като при нас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #7 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Не е вярно, че е "не". 55 вата е правилното. Мощността е определена в стандарта за цокъла и не може да е друга на лампа, която е одобрена за ползване по пътищата. За Европа H1, H7, H4-къси - всичките са по 55 вата. Американските стандарти и означения са различни, цоклите на лампите също са различни. Намират се лампи по 80 и повече ватове, с изрично удебелен текст, че са за извън пътя и са забранени за ползване на обществен път. Тук проблемът със сигурност е в хлабавото легло на бушона, тези разхлабените пластини. 15-амперов бушон може да издържи без проблеми над 100 вата лампи. Бушонът винаги е най-слабото звено, ако останалите неща са в изправност. Достатъчно е само веднъж някой да го вади и поставя неправилно, за да разхлаби цокъла и от това да пострадат пластините. После хлабав контакт, повишено съпротивление в мястото на лошия контакт, нагряване.... --- Забелязах и нещо притеснително, само отбелязвам: тези бушони не са оригиналните и ако не са оригинални, свалени от кола, а купени от магазинче - въпрос на време е да направят проблем и да останат цели, когато трябва да изгорят. Подмени ги в най-скоро време с оригинални. Редактирано 13 Декември, 2019 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 47 #8 Отговорено 13 Декември, 2019 Преди 1 час, ogi28b написа: Не е вярно, че е "не". 55 вата е правилното. Упс, малко се заблудих по коментарите по-горе и изтървах, че става на въпрос за късите. Да, 55W са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 254 #9 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Преди 19 часа, plamenht написа: Здравейте имам следния проблем-лявата крушка на късите прекъсваше и отворих да видя да нямам изгорял или тръгнал бушон и както се вижда по снимките заварих от едната страна изгорял такъв.Купих нов 15А поставих го обаче явно като е нагоряло вътре не оплатнява добре и трябва да се натисне хубаво за да работи.Предложиха ми няколко варианта- Вариант 1 смяна на цялото табло (абсурден вариант) Вариант 2 изкарване с реле отвън да ми е бушона Вариант 3 с нещо финно вътре пластинките да се стегнат да оплатнява добре бушона или да се огъне леко на едната страна за да пасва добре и после да се напръска с контактен. Кое е най-добре да се направи в случая? Проблемът е че вече ти е нагоряло гнездото на този предпазител, статичните пластини имат нагар и както и да сложиш следващ предпазител контакта ще е лош и следва същия резултат като досегашния. Ако изчистиш добре пластините в гнездото следващия недостатък е че от прегряването са "омекнали" и дори и почистени няма да имат достатъчно силен натиск върху пластинките на предпазителя, от което следва прегряване и същия резултат. Най-доброто решение е смяна на цялата кутия за предпазители - виждам че го отричаш и ти си знаеш защо. Следващия вариант е идеално почистване на пластинките в гнездото на предпазителя, след това бъркаш с тънки клещи и пробваш да ги приближиш максимално така че предпазителя да влиза много стегнато. Следва проба и молби към МЪРФИ (оня дето е написал гадните закони) нещата да се получат и да няма греене в гнездото. Има и трети вариант но е трудоемък и ако не се получи с втория пиши да ти подскажа как да го реализираш. ПП - добре е да послушаш колегата по-горе и да си намериш оригинални предпазители защото такива ментаци има на пазара за автърмаркет че не-ам думи, особено тези които се продават по бензиностанциите са отврат. Добрите предпазители се намират в магазините за електронни компоненти, например : tpetrov.com/search.php?prod=Автомобилен+предпазител+11mm+15A Редактирано 13 Декември, 2019 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #10 Отговорено 13 Декември, 2019 Предпазителите за къси и дълги са еднакви, а именно 10А. Кой е слагал 15А не знам, но не са за там и от снимките изглеждат на някакви адски ментаци(разбирай горят между 25-35А товар). Кутията се сменя доста лесно, защото почти всичко е на букси. Ако трябва да се ремонтира се разглобява напълно и се сменя каквото е нужно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #11 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Освен в завода да са ги сложили, гледайки картинките на капака? 1 и 6 виж. Редактирано 13 Декември, 2019 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове