Jump to content
striking

Проблем с двигателя - Check Engine ON

Recommended Posts

Относно грешката, би трябвало да се изчисти с разкачане на акумулатора за няколко секунди. Или с евтино обд устройство за 15лв (само трябва да се избере правилното такова защото не всички работят на нашите коли). Ако не ти се купува, може да вземеш назаем от някой от форума (аз нямам против например да се видим някой уикенд).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите в какво състояние са,някой свали  ли ги да се видят.

Непрекъснато да ти горят бобини,газовото  накой прегледа ли му настройките. 

Ето ефекта от лошо  настроено газово.

IMG-74e2ec36ca441fe226b340feb86729dc-V.thumb.jpg.8b2bbac0905c2b168100350edbf186fe.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA никой не е ги е свалял да ги гледа. Кои точно настройки да се прегледат на газовото, защото ако отида при газаджията и му кажа прегледай дали всичко е ОК, не мисля, че ще откликне много позитивно. Ако му кажа нещо по-конректно, май ще бъде по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали ги и ги вижте  ,за бедна смес да гледа газаджията 

Първо виж свещите. 

Провери дали са точните  за модела намери  ги тук 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

Смени газаджията отиди при друг.

Смени  и майстора сменят ти бобина взимат  чувал пари и да не ти погледне поне свеща на тази бобина.

Обикновено NGK  издържа 40 хил.км. иридиевите тройно повече. 

Снимката  отгоре която съм постна е осрал се газаджия с настройка на газовото  и нови иридиеви свещи приключили на 3500 км.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

Обикновено NGK  издържа 40 хил.км. иридиевите тройно повече.

Или аз се презастраховам, но до колкото знам иридиеви на газ се препоръчва смяна на 50к. доста по-рано от 120к. Целта е добра работа на двигателя и също, да не прецакват бобините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се презастраховаш , имаш ли на 50 хил да ги видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би пазя в избата стария комплект, трябва да проверя. Не изглеждат въобще като тези от снимката по-горе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз свещи не съм сменял от както я имам колата. Навъртял съм 60~k км. Предната бобина я смених в сервиза на Цецо от Овча Купел. До колкото знам той се води с добро име за Хонда (японските автомобили като цяло) майстори. Защо и дали е трябвало да погледнат свещите не съм наясно. Ако имам проблем с газта, предполагам всичките свещи ще са засегнати, а не само 1-2. В такъв случай след като ги проверя ще разбера дали има нужда от посещение на газаджията, който между другото отново се води един от най-добрите в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно предполагам, че щяха да ги погледнат и кажат дали са за смяна, след като сменят бобина. Т.е. ако не са ти казали, възможно е да са били в добро състояние. Но, ако си карал 60хил. км и не знаеш в какво здраве са, със сигурност ги провери. Те сега може да са отишли първите две бобини, а след време да дойде ред и на следващите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
54 minutes ago, striking said:

Аз свещи не съм сменял от както я имам колата. Навъртял съм 60~k км. Предната бобина я смених в сервиза на Цецо от Овча Купел. До колкото знам той се води с добро име за Хонда (японските автомобили като цяло) майстори. Защо и дали е трябвало да погледнат свещите не съм наясно. Ако имам проблем с газта, предполагам всичките свещи ще са засегнати, а не само 1-2. В такъв случай след като ги проверя ще разбера дали има нужда от посещение на газаджията, който между другото отново се води един от най-добрите в София.

А казаха ли защо е заминала бобината,една от предпоставките е заминала свещ.

Свещите са консуматив и се  сменят на определени  км.

Пише го на всеки в ръководството. 

Ако  може ги снимай да видим  в какво състояние са. 

Ако не са иридиеви  60 хил км е вече много за тях при положение че незнаеш кога  ги е сменил предния собственик. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA не са ми казвали защо е заминала. Но със сигурност ще поискам да ги проверят и 4-те този път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето аз ти го казвам за да го знаеш.

Единия начин е като твоя навъртял съм 60 хил и незнам кога са сложени.

Незнам дали са ги проверили,и не са ми казали защото пак при тях ще отида .

Ето да го знаеш,виж какви свещи имаш,обикновенни 40 хил,иридиеви над 80 хил.

Разбери то си има удобен донор за пари защо да ти казват,като може непрекъснато да си им клиент.

Та смени си ги сега всичките и вече знаеш интервала им,няма какво да им проверяват като незнаеш кога са сложени.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло е неглиже, незнаейки километрите на колата, а също и кога последно са сменени свещите, да не се предприеме смяната им веднага след като е закупен автомобила.

Ако свещта ти струва оригинална 30-40лв., то бобината ти ще струва 4-5 пъти повече.

По принцип ако са ги проверили е могло да ти пратят снимка в какво състояние са, поне при мен беше така, разбира се след като изрично поисках - никой няма време да стои в сервиза и да кибичи за да види какво/как му правят по колата...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на повечето места и не те искат там докато работят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Те май вече повечето казват че нещо е сменено ,взимат ти една торба пари,ти отиваш в друг сервиз,чудо нищо не е пипано.

Прочетете за София един доста споменаван Хондаджия  какво прави пост 37

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

За Омбре от край време се говори, че не е това, което беше преди. А Мотобокс все още е сред добрите сервизи, макар и вече скъпичък. Не биха си позволили да не сменят нещо, а да вземат пари за смяна. Но тези дискусии са за други теми. Нека не скачаме бързо до изводи.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Не ми се рови в коя тема беше точно за Мотобокс които преценяват дали са за регулиране клапаните с поглед или незнаен за нас метод.

Без да отварят и да мерят хлабини.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Последно коментирам, за да няма прекалено офтопик. Колегата, който го каза това, не беше категоричен, че това са направили, а че така е разбрал. Може да не са му обяснили какво са имали предвид. Може и момичето на касата да е предала небивалици. Може много неща да са се изменили по веригата. Просто те са едни от немногото нелоши останали сервизи и не ми се иска с лека ръка да плашим хондаджиите от форума, четейки тези постове. Не са цветя и рози, и аз съм бил несъвсем доволен от тях не веднъж. Но е факт, че за 90% от нещата, за които съм ходил, съм бил доволен.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Pavel_Pavlov написа:

Колегата, който го каза това, не беше категоричен, че това са направили, а че така е разбрал. Може да не са му обяснили какво са имали предвид. Може и момичето на касата да е предала небивалици. Може много неща да са се изменили по веригата.

Може това,може онова...,но парите му ги взеха!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са за смяна. Тази е от 2ри цилиндър. Ще слагам иридиеви по 39лв бройката NGK. Ще се наложи да сменя и бобината отново. Доста съм разочарован от сервиза в Овча Купел при Слави, защото ако си бяха направили труда за 2мин да погледнат свеща под бобината тогава, щяха да видят, че трябва да се сменят и сега нямаше да дам 100лв отново за бобина. Явно, колкото и да се води с добро име един сервиз е въпрос на късмет дали няма да го домързи някой в даден момент и да те мине през пръсти.

IMG_20200302_114123.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам свещите са сменявани, вижда ми се Чемпиън да пише на нея или греша?

 

Съдя по двуграмата CH.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
7 hours ago, striking said:

Свещите са за смяна. Тази е от 2ри цилиндър. Ще слагам иридиеви по 39лв бройката NGK. Ще се наложи да сменя и бобината отново. Доста съм разочарован от сервиза в Овча Купел при Слави, защото ако си бяха направили труда за 2мин да погледнат свеща под бобината тогава, щяха да видят, че трябва да се сменят и сега нямаше да дам 100лв отново за бобина. Явно, колкото и да се води с добро име един сервиз е въпрос на късмет дали няма да го домързи някой в даден момент и да те мине през пръсти.

IMG_20200302_114123.jpg

Ето точно за това ти говоря,сменят ти бобина а не проверяват причината защо,си е заминала.

Те много добре я знаят.

Причината е тази свещ и разстоянието май вече от 1,1 предписано за Хонда може вече да е 3,5.

Да ти кажа защо,и ти го написах по напред,защото ако не се усъмниш така ще идваш и ще сменяш профилактично бобини през определено време.

Така си им клиент и постоянен донор на сметките.

Да не кажа че свещите изобщо не са за твоя автомобил.

Аз минимум щах да искам отговор от сервиза,дали някой работник не е догледал,или това е редовна практика за събиране на клиантела.

Важно е че ги провери и не се довери на  явно прехваления Хондаджия.

Та това са елементарни неща.

Незнам какво ще слагаш  за свещи но провери тук за цена Фена е качил снимки в пост 32,обади се да видиш какво има налично поне съм сигурен че ще получиш точна информация.

Сервиза му не ти е далеч ,то май само той ви остана за София като гледам какви ги вършат,всепризнатите.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...