Fen8 25 #1 Публикувано 7 Ноември, 2019 Здравейте , преди малко забелязах че колата като я разклатя странично се тресе доста дълго и лесно без много сила. Не съм забелязал преди това как е било, колата си е лека, но чак пък толкова лесно и да се клати 3-4сек че и повечe и предницата е така. Няма разлика във движение да тресе или да е като люлка във завой не се усеща проблем. Амортисьорите са добре, скоро имах завъртане и малко във канафката, чудно ми е какво ли може да съм разбил, първото което ми дойде на акъла e заден мост. Но дали не е нещо друго според вас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #2 Отговорено 7 Ноември, 2019 @Fen8, Преместих вече две твои теми в раздела за Civic 6-та. Мисля, че това е достатъчна индикация, за да спреш да пускаш темите си в Общите дискусии и да ги пускаш в правилния раздел. Надявам се, че след този мой пост повече няма да ми се налага да местя други нови твои теми. Моля те да прочетеш Правила на Форума, в т.ч. т. 2.1, изречение второ - ТУК 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #3 Отговорено 7 Ноември, 2019 Прегледай си големите тампони, да не си ги накъсал а след това и всички малки тампончета по задното окачване. В общи линии прегледай си обстойно окачването, и сподели как тъй си се озовал в канавката!? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #4 Отговорено 7 Ноември, 2019 И как разбра,че амортисьорите са добре,преди или след канавката.Щото ако си мноу бърз и още по-яростен те амортисьорите не ти трябват много-много.Хората са изкопали канавки,сложили са мантинели и са засели дървета,които достатъчно изправят траекторията на колата независимо от посоката и на движение. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #5 Отговорено 8 Ноември, 2019 (Редактирано) А тампота нe трябва ли да се чува едно пукане като удрям гумата или катo го мърдам да препуква ? Разминах се доста ,нито кола,дървo или знак удариx.Във завой засичам изпреварваш или той мене засича , вече незнам кое е правилното, свивам към банкета и преди да излезна от пътя явно по рязко се връщам, oт там колата занася , наляво , надясно, нялово и във канафката като се разминах cъc супер малко да ударя първата кола. Но и аз имам вина защото карах малко по бързо явно. Редактирано 8 Ноември, 2019 от Fen8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #6 Отговорено 8 Ноември, 2019 Аз залагам, че си видял сметката на някой тампон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 8 Ноември, 2019 Най лесно ритни гумата отзад,ако мърда много си за големи тампони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #8 Отговорено 8 Ноември, 2019 (Редактирано) Като ритам/бутам гумата не мърдат но еднатa звука при ритане е малко по различен, глухо се чува като чукане. Явно единия тампон е за смяна, но като разклатя купето се клати лесно и 3-4сек не спира, явно и моста е прецакан, това поне го знам че е от там 99% освен ако няма още нещо. Редактирано 8 Ноември, 2019 от Fen8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 9 Ноември, 2019 Какъв мост? Коя година е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #10 Отговорено 9 Ноември, 2019 99г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #11 Отговорено 9 Ноември, 2019 Няма заден мост. Задното окачване е многоточково (multilink) и имаш една торба тампони,и още толкова щанги. Тампоните към купето са хванати директно за него, няма мост. Е, има усилени греди, ама те са неразделна част от купето. Въпросния голям тампон е набит в долния надлъжен носач. При късане колата започва да се клати настрани, както казваш ти, ама да се клати чак 3-4 сек и повече ми идва множко. Като риташ гумата едва ли ще се чува пукане. Освен ако не е изпаднала цялата гумена част на тампона,което е слабо вероятно. Ама тогава ще има и чукане като метал в метал. Казваш и предницата се клати настрани 3-4 сек, и повече. Нещо ми звучи невероятно. Предното окачване е двоен носач, или двойна ключица (double wishbone). Към купето са още една торба тампони, към главината - ябълковидни болтове. За да се клати предницата настрани, трябва нещо бая да се е разхлопало. По принцип, това окачване (и предно, и задно) е изключително надеждно, и добро като пътно поведение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #12 Отговорено 9 Ноември, 2019 Hе се усеща да има нещо разбито във движение, a не е като да не съм карал коли със разбити я тампони , амортисьори или заден мост. Наистина явно е доста добре окачването , не се е променила возията. Скоро ще ходя на майстор да видим какво ще излезне, колко излиза г/д смяна на тия тампони ориентировъчна цена ? Благодаря за отговорите ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове