ogi28b 458 #1 Публикувано 31 Октомври, 2019 Здравейте, колеги, След бърза консултация с колеги от екипа на форума, реших да пусна тази тема, като идеята е в нея да се качват САМО И ЕДИНСТВЕНО СНИМКИ, придружени със съвсем кратък обяснителен текст към всяка. Впоследствие снимките може да се прилагат като линкове в други мнения. Много често за някои колеги е достатъчно само да видят нещо на снимка, за да добият представа и това да им помогне да се ориентират. Затова колкото повече снимки има, толкова по-полезни бихме могли да си бъдем един на друг, без нужда от писане на десетки и стотици редове текст с обяснения за даден проблем или къде се намира еди-кое-си и как изглежда. За да може темата хем да е полезна, хем да не натоварваме страницата в частност и сървъра на форума като цяло, моля като качвате снимки, да се придържате към следните желателни правила: - качвайте само по една снимка в мнение - защото платформата генерира 40 мнения на страница и представете си ако има по 4-5 снимки в мнение и всяка е по 1-2 мегабайта, страницата ще стане огромна - 150 - 200 мегабайта и зареждането ще става много бавно. Също така - някои хора ще отворят темата от мобилен телефон. Няма нужда да им източваме включените мегабайти само с отварянето на 3-4 поредни страници със снимки. Затова - една снимка в мнение е достатъчно. - във връзка с горното - преди да качите снимка, преоразмерете я до по-ниска резолюция (на български език - да си я ресайзнете). Защото вече дори и най-бюджетните телефони имат камери с резолюция 4000 х 3000 и снимките стават по няколко мегабайта, а практиката показва, че резолюция от 1600 х 900 или дори по-ниска - 1280 х 720 е повече от достатъчна, за да може да се види каквото е нужно, без да се изпада в супер детайлност. Преоразмеряването е лесно - за Windows -> мятате си я на компа, от там с десен бутон на мишката върху файла -> EDIT -> отваря се PAINT, от там избирате RESIZE, от там избирате новата резолюция, потвърждавате, съхранявате промените и готово. Снимката от 2-3 мегабайта оригинално ще се свие до 300-500 килобайта - 10 пъти по-малко. Така 40 снимки в страницата ще заемат 10-15 мегабайта макс, а не 80-100 - качвайте снимките в мнението, а не давайте линкове към външен сървър - защото така те ще бъдат запазени на сървъра на форума за години напред. Ако просто дадете линк към външен сървър, след време тази снимка може да не е налична и да не се вижда, а може да е единствена за нещо. - сложете няколко думи текст - например "Това е снимка на преден ляв горен носач", или "Снимка на дроселова клапа на 2.2 i-CTDi, гледана от левия фар" или "снимка на барабани за ръчна спирачка (само на комби)" - за да бъде темата само по предназначение, не коментирайте и не питайте нищо в нея. Нека има само снимки - качвайте всевъзможни снимки, защото винаги някой, някога, някъде може да има нужда точно от вашата снимка, колкото и банална да е. Е, ако има 5 едни и същи снимки на волана, може би няма нужда от 6-та. Дано да стане полезна тема! --------------------------------------------------------------------- Ето, да дам начало, прилагам снимка на ключ в разглобен вид, всички части са разделени за да се виждат хубаво. Тези две снимки оригинално са 9.4 мегабайта, 4000 х 2250; преоразмерени са до 640 х 360 и общо са 320 килобайта. Каквото трябва - се вижда. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #2 Отговорено 31 Октомври, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #3 Отговорено 31 Октомври, 2019 Врътката за включване на светлините на модел фейслифт със сензор за светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #4 Отговорено 1 Ноември, 2019 IMRC VALVE за I-cdti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #5 Отговорено 1 Ноември, 2019 Долен тампон на скоростна кутия за I-cdti 2005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #6 Отговорено 1 Ноември, 2019 Заден долен тампон на двигател I-cdti 2005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 96 #7 Отговорено 2 Ноември, 2019 Извинявам се за спама, ама не издържах! С тая компресия "(на български език - да си я ресайзнете)" на снимките направо прецака темата, има други начини за намаляване на мегабайтите на снимките и запазване на резолюцията. Сега какво да видя и каква полза има от снимката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #8 Отговорено 2 Ноември, 2019 Присъединявам се, тази снимка наистина не е особено полезна. Снимка с размер 400 х 225, вътре обект с размер 180 х 150 пиксела и с надписи.... Колега @benjamin4o, качи снимката така че да се разбира нещо, моля те! Да не съм безполезен с този коментар - качвам една снимка - общ изглед на задното окачване, кола с фабричен ксенон, снимано от позиция зад лявата гума: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #9 Отговорено 2 Ноември, 2019 На 1.11.2019 г. at 17:02, benjamin4o написа: IMRC VALVE за I-cdti 2006-2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #10 Отговорено 22 Ноември, 2019 (Редактирано) В този сезон често има въпроси за пръскалките на фаровете и спирането им. Събрах малко картинки: ========================================================= На ACCORD седан 2.2 дизел 2006-2008 (facelift) (снимка + линк): Редактирано 22 Ноември, 2019 от emod Премахната снимка и текст за Accord 2.4; по доклад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #11 Отговорено 22 Ноември, 2019 Снимка на казанчето, помпите и нивото на течност, която остава само за предното стъкло, след като вече спре да пръска на фаровете: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #12 Отговорено 22 Ноември, 2019 На ACCORD TOURER 2.4 бензин 2006-2008 (facelift) (снимка на @ceco_accord, стрелки от мен) 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #13 Отговорено 27 Януари, 2020 Изглед откъм гърба на ляв фар за мъгла на Акорд, 2006-2008, 2.2, седан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #14 Отговорено 28 Януари, 2020 Смяна на детонационен датчик P0325 - след написана грешка и смяна с китайски, ми се наложи втора смяна с оригинален втора ръка. Според някой сервизи, трябва да се свали входящия колектор. Аз я направих без смяна, за около 10 минути. Изисква търпение и надрани ръце, малко удължение, чупещо рамо,голямо удължение, динамометричен ключ (31Nm), и свалянето на вакуумно маркуче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #15 Отговорено 24 Май, 2020 Ако на някой му се наложи да свали челната кора под волана, ето къде и как е захваната: (в оранжево - винт, в жълто - щипки) (колата е фейслифт седан 2.2) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #16 Отговорено 24 Май, 2020 Позиция на инерционния изключвател на 2.2 седан фейслифт: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #17 Отговорено 24 Май, 2020 Позиция на бутоните на педала на спирачките и педала на съединителя на 2.2 седан фейслифт, ръчна ск. кутия: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #18 Отговорено 24 Май, 2020 Модула с релета и бушони под волана, вляво от педала на съединителя. 2.2 седан фейслифт. Изглед отпред. Липсват 2 бушона, посочени са със стрелки. На тях ми е включен DVR-a: ----------------------------------- Изглед отзад: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #19 Отговорено 12 Юни, 2020 При удар (или преминаване през дупка дори) може да се задейства датчик, който прекъсва подаването на гориво с цел безопасност. В маншончето, оградено със синьо, има копче, което възстановява подаването на гориво. Намира се малко над педалите на спирачката и газта и близо до кормилния прът. Чрез него се избягват репатриране и досадно висене по сервизи с неясни разходи. Все пак, ако се задейства при ПТП, не препоръчвам да се използва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове