Jump to content
Sign in to follow this  
Mkilla

Type R FN2

Recommended Posts

Нямах много време когато качвах снимките, за да напиша малко повече инфо. Та колата беше на 140 000км когато дойде в мен. Беше за обслужване, не мога да кажа пълно но трябваше да се сменят съединител, свещи и всички течности + филтри, масло. Имахме разговор с майстора за антифриза, защото явно беше още първоначално налятият и майстора искаше да го остави но в крайна сметка го сменихме отново с оригинален. Разликата м/у 2-та е, че този от завода като, че ли е по-гъст или поне на мен така ми се стори. Според ръководството, първият антифриз се сменя на 10-тата година, после на 3 или 5 години. Свещите май си бяха на 140 000км, ОЕМ съединителят също беше на толкова, буквално на нитове излезе. ОЕМ-ският беше с щампа на притискателя "DK", т.е отново Exedy си ги правят та и с такъв го смених.
61.thumb.JPG.3d28979ad926fcb6d22eda4ac7152d3a.JPG62.thumb.JPG.47ca1749327fff2a5f3aa1d5624c0d22.JPG68.thumb.jpg.c31d2d60c3d47aec7ba6bc19a2758c92.jpg69.thumb.jpg.da09824f0c9b5c32a11e1f14f4be1a59.jpg
63.thumb.JPG.95ebc2a44d83eceb484f415d28f6d8e0.JPG70.thumb.jpg.22779ff836947b3e5eae934259f10cd2.jpg  71.thumb.jpg.dd75881145122c279ec3d41a31458292.jpg

 

 

Edited by Mkilla
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първоначално продължих с вискозитет 5/40, с какъвто беше и автомобилът. Разход не обърнах внимание да имам до към 5000км пробег и бях горе-долу доволен. Казвам горе-долу, защото не бях сигурен, дали това е най-точното масло за този автомобил. На няколко места срещах противоречиви мнения. Та 5/40-ската беше това:
43.thumb.JPG.e11a2c7b499e7a0ada0311a102248bc5.JPG44.thumb.JPG.9c2ca61a68c814c23ceb7d66bd583211.JPG
Това е малко след 4000км по щека. Карам предимно извън града, в проценти най-вероятно е 30/70 градско/извън. 
47.thumb.jpg.d960e911d5bad7f020f6a498377c72c9.jpg
На една от следващите смени, нямах възможност да отида там където принципно сервизират автомобила, отидох на друго място за смяна на масло. Майсторът смело ме върна и каза да взема 5/50, взех 1 туба Repsol , изкарах и с него 1 смяна но мисля, че и това не беше точното масло за този двигател. Беше по-муден докато загрее, разходът на гориво се покачи. С оглед на вискозитета най-вероятно е нормално. Разликата дойде от тук:
46.thumb.jpg.a7d9e5c59e003c827618a74e9b5901f0.jpg
С Amsoil-a разходът на гориво падна с около 1 литър и малко, двигателят се развърта като топъл всеки път, разход на масло също няма с него поне при моето каране. 
48.thumb.jpg.e987d32d532eb014ec0023b9c86d5f9b.jpg

Edited by Mkilla
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Докато опиша други неща в темата, днес пристигна това:
3.thumb.jpg.aa054fdf518817061a76454b209ecea1.jpg2.thumb.jpg.93c1d66b472fdf2508eace9d02dd9a6a.jpg

Преди доста години бях поръчвал пак боя но беше 1 шишенце. Тук са 2, има си описание кое как трябва да се случи "уж" с боичката. Взех го, защото винаги в зимният сезон някаде хвърчат камъчета и докато се боядиса в даден момент, то вече е избила ръждива точка/и. Не, че ще стане яма докато се боядиса но пък дразни много.
 

Edited by Mkilla
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едно от първите неща които купих за Сивика бяха калобраните. За мен тази "екстра" е задължителна за всяка кола която се кара постоянно и особено зимата. 
28.thumb.JPG.90550417c9cfda9c06f923c736855885.JPG31.thumb.JPG.058ed66f3d1b822b45042eafa2302f29.JPG32.thumb.JPG.3844f8683982c582a4449e9dafe5abf6.JPG62.thumb.jpg.b5fabc6214cc6aab0aefaffb5f6b0122.jpg
Очакванията ми бяха за японска пластмаса но и от съседна Румъния си е ок :D Наред с това, поръчах и нови гайки за зимните гуми. Всичко беше хубаво до момента в който пристигнаха "open end" гайки а бях поръчал "closed",а в същият ден трябваше да сменям гумите. 
55.thumb.JPG.8f4dc555dbafd0f8c34eee451d15be00.JPG
Хубаво, че продавача беше бърз, тези ги взе приятел и в крайна сметка "close end" гайките дойдоха.
56.thumb.JPG.5e8f22d5b2730f6013ce23cb3dfb02de.JPG
Четох, че деругите на снимката долу се оправяли лесно с полиране. Така и не съм стигнал все още до момента да прочета как точно и с какви шкурки се прави. Гледах, че я завиват на акумулаторен винтоверт и така ги полират но пък се губи този матов сив цвят.
61.thumb.jpg.83ae2c700d784e4c6b5cc46bea1bd972.jpg
В крайна сметка попаднах на изгодна сделка за тази и я купих. Не съм ги разменил все още но като го направя ще тествам и полирането на надраната.
57.thumb.jpg.6ec3a394194ea816e45540aa781fcfb1.jpg58.thumb.jpg.25dad9b6d0cebb7a26ed5cb7e11294a9.jpg



 

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Закъснях тази година с обслужването но чаках същото масло като миналата година. Взех и маслен филтър на Амс този път. Предният беше Hamp. Въздух и поленов си остават ОЕМ-ски.
72.thumb.jpg.3ab5db34a52c654fe6e01095915328ae.jpg73.thumb.jpg.69ff89648e971042dae659067408641a.jpg74.thumb.jpg.879a9bdc7ca25e1b09dc9f0349bde0db.jpg77.thumb.jpg.8462079bd8cc470bfe661261b48328e8.jpg36.thumb.JPG.60af4dd56a91adeed93c5798779604ca.JPG

Стана така, че се наложи отново да се фолира задният капак. Та докато си чаках нещата и това направих.
64.thumb.jpg.bc321a21903de443d5800aafb9a10df3.jpg65.thumb.jpg.933c8de5432b505f6b3054fd97d28597.jpg
Задният е 5%, страничните са 15%, фолиото LLumar, гаранция 7 години.
 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-накрая си намерих протектори за което благодаря на колегата told0.
1.thumb.jpg.d028bf9c8e7b5aff8229c87c16903cc6.jpg
Определено има работа по тях но да му мисли бояджията. Има разлика между 5 врати и 3 врати ако някой тръгне да търси.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

За момента нищо ново, освен едни капачки за джантите. Старите бяха много зле и бяха останали 3, даже 2 и 1/2 :D 
IMG_20191105_000550.thumb.jpg.51cd57a1787f07cfce259aba962e1dc3.jpg

IMG_20200429_122708.jpg

P.S Back to home :D 

Edited by Mkilla
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Със задна дата но е тема, която при 8-мата генерация Civic, CR-V 2-ра та може би и 3-та ген както и Accord 7е не малко срещан проблем а именно климатикът. Миналото лято работеше, мина зимата, дойдоха отново топлите дни и греда. Виновникът при мен е това:
IMG_20200510_181841.thumb.jpg.8ec69eacc0580823b80d14f5319a5c45.jpgIMG_20200510_181849.thumb.jpg.2bcb50eb2503f37fb9396acb31ea7be5.jpg
Бил доста чест проблем според майсторите при горните изброени модели и сменяли редовно. Индикацията при мен беше, че пускаш климатикът и няма никой. Нито зацепва компресора, абсолютно нищо. След смяната на релето, всичко си дойде в норми. И да не се обърка някой, че изглежда като ново, това на снимките е старото и е изгоряло.

Edited by Mkilla
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бях приготвил 2 комплекта ( предни и задни ) накладки. Вместо АТЕ, този път ще разчитам на ОЕМ-ските. Ще се проверява отново климатикът. От 10 пъти, 1 път няма да се пусне. Ще има и смяна на ремък. Старият, който хич не е стар ( на 3 години Continental ) е нацепен, все едно е на 15 години, нямам обяснение. Ще го снимам ако успея. Беше с нов ДОТ когато беше монтиран преди години но явно качеството е никакво. Този път съм поръчал ОЕМ.

IMG_20200527_113623.jpg

IMG_20200527_113937.jpg
P.S задните накладки са с 3M лепенки та не знам дали и те не са JURID, предполагам, че са.

Edited by Mkilla
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чакай, искаш да кажеш, че ОЕМ-ските са JURID?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 34 минути, dindin написа:

Чакай, искаш да кажеш, че ОЕМ-ските са JURID?

Абсолютно ;) Тези в случая са от S2000. Те са еднакви с на FN2. Имам и такива с ОЕМ номер от FN2. Те също са JURID т.е всички са такива. Преди бяха Nissin а може и още да са само, че зависи за кой пазар. И аз гледах малко странно като ги видях но "те го те".

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 28.05.2020 г. at 19:37, dindin написа:

Чакай, искаш да кажеш, че ОЕМ-ските са JURID?

Ето и задните:
101379558_258262822189236_5533297240354848768_n.thumb.jpg.9703057e4e3f6cddfdf9e3e1fa917520.jpg
Предните спирачки са със система Nissin а задните система TRW. Предполагам всички модели Сивик 8 UK са така. За американската версия Сивик, при Акорд, Джаз, и CR-V нямам идея как е от тези години. За тези които са за Европа, предполагам само, че са същите. Интересно е, че предните са JURID но задните както се вижда са TEXTAR. Аз лично преди години съм ползвал предни TEXTAR и не бях доволен. Бяха много твърди и товареха много диска ( на предни спирачки ). Ще видим тези как ще са, нали са ОЕМ-ски и трябва да са добре.
Ето го и Continental ремъка след около 3 години ползване. Напукването е външно но не ми се правеха експерименти колко още ще издържи. Замених го с ОЕМ по препоръка на майстора. 
101377959_729650701128496_3329225005933264896_n.thumb.jpg.b4335543cc532aac6c85a231b25d051d.jpg

P.S Да ме извинява fenabg, искАх да ходя при него да направя ревизия на спирачките но няма кога точно в този момент. Иначе му благодаря за съветите винаги когато му звънна! :) 

Edited by Mkilla
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега, виждам, че си мултимедия, би ли споделил фасцията като прокритие и цвят доколко се доближава до оригиналното сд и откъде си я взел, тъй като тези, които намирам ми се струва, че са доста различни? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега чак обърнах внимание, че "double din-a" се казва "fascia" 😲 ОЕМ е в случая, преди няколко години нямаше други. На снимката изглежда по-тъмна но на живо не е.

IMG_2178.JPG

Edited by Mkilla
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 56 минути, Mkilla написа:

Сега чак обърнах внимание, че "double din-a" се казва "fascia"

 

Лайсната около мултимедията е fascia.

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дойде си време за новото топче което бях купил не толкова скоро. 
IMG_20200627_163941.thumb.jpg.e1fd79474ee6c3a2f487c2636471b2ec.jpg 
Старата: 

61.thumb.jpg.83ae2c700d784e4c6b5cc46bea1bd972.jpg

Някой ден ще го полирам но става лъскаво. Естествено, че не е проблем но самият мат се губи. Колегата Rakeem спомена за зимата как било и дали е заводски с такава. Това все пак е едно обикновенно топче и нищо повече. След второто хващане вече не ти прави впечатление дали е топло или студено. Да, заводски си е с алуминиева.




 

Edited by Mkilla
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес точно се зарадвах, че си взех нов ОЕМ стоп, поради проблем с моят и стана това:
IMG_20200703_090640.thumb.jpg.960edef3d2d6abcd96424b8bc115db00.jpgIMG_20200703_090632.thumb.jpg.d84d1d9d15e7bbd86f7dac828bb5b201.jpg
Има разлика между фасунгите на "R" и останалите явно. Та в този ред на мисли, някой с 8-ма генерация да иска чисто нов ОЕМ десен стоп? :D 

Edited by Mkilla
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази година спирачките на Сивика са в чудесно здраве. Разликата на предните е 7% а на задните 1% ( при допуск до 30% ). Явно раздвижването на апаратите + новите накладки си оказа голямо влияние или по-скоро раздвижването и смазването. Ребилда на апаратите остава за по-нататък.
IMG_20200717_094443.thumb.jpg.0b5ede31f61b657b4056b14f986e7211.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При задните с педал до ламарината блокираха ли валовете? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rakeem, понеже те държаха да си направят теста, както явно вече е на повечето места, гледах какво точно правят. По 3 пъти натискаха спирачката и на предните и на задните гуми. Следях резултатите след всяко натискане на компа им. Натиска беше от по-плавно към по-рязко. Виждаше се как са блокирали гумите на валовете. Човека сподели, че спира като нова кола, особено задните спирачки което ме изненада. Миналата година не беше така и имах осезаема разлика на задните.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic
Преди 9 часа, Mkilla написа:

понеже те държаха да си направят теста, както явно вече е на повечето места

Така трябва да е навсякъде. Ти (аз, той, тя) нямаш място в колата по време на целия ГТП. Имаш право да стоиш отстрани и да гледаш. Ако много държиш, извършващият теста трябва да ти покаже, какво точно не е наред по колата. Например - "Ела да видиш, колко е зле тоя маншон на тоя ябълковиден болт".

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi-mir, написах го по този начин, защото да преди години знаеш как беше. Подканваха те сам да си стъпиш на валовете. После започнаха те да иска да си вкарат колата. Иначе ето пак разлика, миналата година ми правиха диагностика с OBD буксаха за да гледат изгорелите газове. Тази година е само с пръчките в ауспуха както по-миналата година. Важното е всичко да е наред в краят на прегледа :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това, което казах, не беше критика към теб. Разбирам, че написаното от теб не е мрънкане против системата. Просто подчертах правилния начин да се случват нещата, ако искаме да сме "бяла" държава. ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Драмата с вътрешните стопове "почти" приключи. Така, има разлика между Type R и стандартен Сивик както и при facelift и преди facelift. Разликата е във фасонгата, както и, че има 1 отвор повече от едната страна, английска му работа. На външен вид всички са еднакви!! При мен проблема беше това:

IMG_20200628_150249.thumb.jpg.10a98beab94826c75e87e595a2bbdc06.jpg

Адската мръсотия вътре, чак кал се беше събрала. Естествено, най-нормално е човек да си купи друг. Е, купих ама от обикновен Сивик и се наложи да го върна и да търся друг ( бях писал по-горе в темата ). Намерих следващ от Pep0 ( мерси човече ), сложих неговият който си е от Type R и си заспа. Е и тук има едно "но". Самият стоп при R-a от едната страна има 2-ра фасонга а от другата няма. Както се досещате при английски Type R, посоките са обърнати и там където е "запушен отвора" при ляв волан, при десен не е :) Ето за какво става въпрос, снимката е от ляв волан: 
IMG_20200722_141035.thumb.jpg.ab8c5adc2b6fa680f113254c29e9ff09.jpg

При десен волан този отвор не е запушен, защото там си има фасонга но това да е проблема. Преди да "тотализирам" стопа, реших да видя каква точно му е драмата. Прочетох разни теми по други форми за автомобили, как някои хора ги миели под мивката директно или пък с дестилирана вода. В интерес на истината и аз отивах натам ( към мивката ), но с малко повече внимание и търпение, стигнах до този резултат:

IMG_20200722_134300.thumb.jpg.3ea32c7df53a2ece751c6cefcfe3bf61.jpgIMG_20200722_134314.thumb.jpg.12028546749ad9ef196bd949c6e299c1.jpg
Отлепих стъклото от стопа. Няма счупено, няма надрано. Стъклото го измих с вода а стопа с мокри кърпи. Станаха като нови след измиването ( само външно миене и триене ). Сега идва и въпросът, какъв силикон да ползвам? Черен, безцветен? Какъв точно да търся, че има 10 вида на пазара? Трябва ли да шкуря леко по вътрешната страна на ръбчето на пластмасовото стъкло за да "хване" по-добре силикона или? 
 

Edited by Mkilla
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има си специални силикони предназначени за целта, примерно този ще ти свърши работа http://maslaigresi.com/bezcveten-silikon-za-farove-i-stopove-mannol-9916-gasket-maker-transparent.html

Според мен няма нужда да шкуриш, купи си етилов спирт и хубаво почисти свързващите повърхности.

Edited by Rakeem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rakeem, имаше някакви леки черни остатъци. Май е бил черен силикона. Не знам дали с безцветен ще стане същата работа. Ще разгледам продуктите на Манол, мерси :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Черния е малко пинизчийски и ако не го поставиш както трябва и колкото трябва рискуваш да избие навътре и да си личи. 

ПС: Сложи стъклото без нищо и го сравни с другия стоп, ако няма разлика, значи и с безцветния ще е същото, ако не търси черен. 

Edited by Rakeem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди:
IMG_20200628_150249.thumb.jpg.10a98beab94826c75e87e595a2bbdc06.jpg

След:
IMG_20200729_155246.thumb.jpg.1d149a9f420e34146a4ed5dd70855e05.jpgIMG_20200729_155928.thumb.jpg.319049de7e21f0078d6fdc460d6b28a3.jpg

Когато намеря подходящото време, мисля да направя и другият както и централният. Буквално стават като нови. Не взимам скъпо ако някой се интересува :D 

Edited by Mkilla
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво, отлично се е получило. С какво ги залепи? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искам да ти кажа, че не знам :D Взех останала опакова от приятел, който си е правил неговите фарове преди време и не са мръднали. Каза, че дори не помни какво е. Беше в опаковка като силиконите ама без надписи, черен полиуретан някакъв ( казвам беше, защото имаше малко ). Проблемът тук е отварянето по-скоро а не запечатването :) 

Edited by Mkilla
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поправих мъглявият стоп но пък ме дразнеха отдавна мигачите в страничните огледала или по-точно единият:
IMG_20200813_104126.thumb.jpg.132903bf28effa12d99a65ceaf10a73a.jpgIMG_20200813_104526.thumb.jpg.c06225cb1524d29cb44711b26fd82258.jpg
Най-накрая намерих време да поръчам нови афтърмаркет от чужбина чрез приятел и след малко чакане дойдоха. Ясно е, че ОЕМ е най-доброто което може да се сложи но пък има много точни копия на хубава цена които в крайна сметка са просто едни диоди и пластмаса.
IMG_20200813_104059.thumb.jpg.42b016f6540df67732f61fc2634bab13.jpgIMG_20200813_104042.thumb.jpg.f7cb38d43b2302d5a427f86f3a448c77.jpg
Видно на първите 2 снимки, единият беше спукан и не работише т.е работеше до едно време и си спря :) Въпросът е, че другият, който си работи и е ОЕМ-ски беше вече потъмнял с годините и не вървеше да си стои. Ако бях взел ( купил ) друг ОЕМ от някой колега ( никой никаде няма такива без дефект или ако има не ги продава ?! ), щеше да е със същия тъмен цвят и така нямаше да купувам нови но не намерих до последно.
IMG_20200813_104612.thumb.jpg.36f4f4546e3149d27fc522c001febfe4.jpgIMG_20200813_104316.thumb.jpg.f457b44e8b598813236dc1e92b040968.jpg

Не очаквах чак такава мизерийка вътре но... :D   Крайният резултат е екстра, всичко работи и е както трябва. 
IMG_20200813_104518.thumb.jpg.167501f7213738e0bab5cef2faa27da6.jpgIMG_20200813_105119.thumb.jpg.104a2b3067793bae85ac6a54dcaaf268.jpg
 
P.S Понеже моя френд не ме е разбрал и "Чукча писател не читател", имам още 1 комплект нови мигачи + ОЕМ-ският който с изключение, че е по-тъмен работи без проблеми. Тук хич не е точното място за продажби та тези неща отиват в моята тема в купува-продава. Който има интерес може да ми пише на лично съобщение а за София мога да помогна при монтажа ако някой не може и има нужда.

Новите афтърмаркет мигачи :D 
IMG_20200813_103524.thumb.jpg.1c1afee924720b6e2dddc7ad4ee3ab14.jpg
ОЕМ-ски пасажерски мигач:
IMG_20200813_114026.thumb.jpg.98e8ee4c5ad31dfe5bf9e5b150121504.jpgIMG_20200813_114020.thumb.jpg.c1789fbb7195787d2caeae1c60c4e83f.jpgIMG_20200813_114043.thumb.jpg.c7ca307cb4b961314c1459dc0aedbfe6.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Търсих такава тема от много време но не намерих подробно описана. Как се поставя UK часовник на EU Сивик? В youtube има описано как се разглобява, запоява и какво ли не но това не го намирам нито там, нито по различните форуми. Може би има някаде някой който да е писал но аз поне не стигнах до него. Не твърдя, че това е правилният но това е моят начин.

Днес отпадна ангажимент а от 2 години чакам момента в който най накрая ще оправя ето това:
IMG_20200816_154033.thumb.jpg.82636d8d83b03e9504c98e2c346baa5d.jpg
Един приятел каза, че колата е била фен на "Хищникът" и май има право :D 
PredatorSymbol_1024x1024.thumb.png.26995edd13bf908bcf6e8489d7396036.png
Преди известно време купих часовник от десняк Type R. Всичко е хубаво но частите от десните волани, не всички са просто "plug & play". Та като начало започнах с разглобяването.
IMG_20200816_154850.thumb.jpg.bc8dc076b15135acd5903cae472f424b.jpgIMG_20200816_155634.thumb.jpg.1b80aaa2ed2178ffb3e8482c0e2639ed.jpgIMG_20200816_160310.thumb.jpg.bf778bbb5ac864620b30d64c2448e3c2.jpg
Има много клипчета как се свалят пластмасите. Там няма да се спирам. Часовникът при мен един път работеше добре, друг път няма никой а трети е като символите на хищникът. Отворих го като начало с надеждата, че ще го мина с поялник и всичко ще се оправи:
IMG_20200816_170903.thumb.jpg.f5b293b6d04eedc08a0b3698fc5b4eca.jpg
Е да ама не. Не се оправи и стана още по-зле. Знам си, че не съм добър в запояването но то няма какво толкова да обърка човек тук. Явно има по-голям проблем и ще го занеса на майстор електричар да го погледне та дано го поправи. Взех английският часовник, сложих го до моят и естествено бяха с различни захвати:
IMG_20200816_183147.thumb.jpg.dd5ca3cc553e5cf8e8d2b9255641fa2e.jpgIMG_20200816_183312.thumb.jpg.e71d28e80c7aa0271672565f1f756c7e.jpg
Както се досещате, основните варианти са два. Единият е да се махне платката и да се премести в стойката на левият волан. Това обаче се оказва ( поне за мен ) почти невъзможно. Всичко е хванато по такъв начин, че да не можеш да го извадиш толкова лесно без рязане, разпояване и тн.. Отказах се от това и реших да действам по вторият за мен начин а именно това:
IMG_20200816_184706.thumb.jpg.214826e7967cd70d01a25e536fb390d9.jpgIMG_20200816_190621.thumb.jpg.47d613ebd2565f90c25c9fc7446f1e55.jpg
Срязват се крачетата, защтото видно от снимките няма как да влязат под слюдата. Трябва да се направят много ниско, за да може да се закачат нормално - на 4 места от общо 6. Става достатъчно здраво за да не мърда и да не се извади нищо. Захватите са 3 от едната страна и 1 от долната страна: 
IMG_20200816_192228.thumb.jpg.e872c573de853ddfe8e08660a6ead0b9.jpgIMG_20200816_191245.thumb.jpg.c7ad2fc8293e47352be1537ab42c6f35.jpg

Ето и крайният ефект:
IMG_20200816_193843.thumb.jpg.b220f195ae50f78464b866e1ed8d01f3.jpgIMG_20200816_194823.thumb.jpg.b5d3ab8fbb437306ce8addf9769a9659.jpg
 

Който е решил да си го прави сам, да внимава как маха пластмасите, защото са като от рециклирани кофички за кисело мляко. Щипките се чупят лесно и не бива да се действа с много сила. Ще напиша по-нататък като го занеса на майстор електричар какво му е било ако въобще се открие проблема на старият.
 

Edited by Mkilla
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хондите от тези години, особено тези които са повече "мъчени" както и тези от най-ранните години ( говоря за R-версиите ), обикновенно дават проблеми със синхротата на 3-та скорост. Казват, че проблема е отстранен 2008-ма година на дори модели 2010 се оплакват от синхрота. Аз проблеми нямам все още но се замислих за друго. Все още не съм решил дали да слагам LSD диф. От Хонда според мен са се стиснали да монтират на този модел стандартно та едни имат ( късните производства ) а повечето не. Всъщност не знам дали даже е удобно да се шофира с такъв диф в града но докато мисля започнах да събирам малко по малко части за кутията която мисля в даден момент да се отвори и да се обслужи като хората да ми е мирна главата. Синхротата макар и без проблеми до момента, ще се сменят със сигурност но първата част от нещата са тук:
20190125_204715.thumb.jpg.91fbb98bbc45845d0864a4b6adce98cf.jpg
Това са основните лагери по кутията. Иглените мисля, че не е нужно да се пипат. 

1911327141_NEWCIVIC.thumb.jpg.d2ef5ff643235c5f6f162c4f2f76d4e9.jpg

Edited by Mkilla
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Времето минава а разходът....остава :D Все пак винаги може и повече но - бензин 95, 240км магистрално каране + останалото в града. 
IMG-20200907-154842.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/18/2020 at 10:46 PM, Mkilla said:

Все още не съм решил дали да слагам LSD диф. [...] Всъщност не знам дали даже е удобно да се шофира с такъв диф в града[...]

Какво те притеснява за шофирането в града с LSD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pavel_Pavlov, те факторите са няколко. Притеснява ме, че първо не знам колко е нужно като се кара в градски условия и магистрала. После дали няма да ми пречи повече, защото при въртенето на колелата с еднаква скорост в завой, контролът на управлението става по-труден даже т.е за нормално шофиране, има ли смисъл?  Не случайно като изговорих с майстора моята идея ( като събера и синхротата за скоростите ) да се отвори и обслужи кутията и да се сложи и LSD, той каза, че идвали даже да ги махат след време та да си помисля добре. Още съм в процес на умуване, не съм се отказал напълно но и не съм решил на 100%.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Идеята на LSD-то не е ли точно да работи като отворен диф когато не си подал повече газ? Т.е. позволява въртенето на ляво/дясно колело с различна скорост.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може би не се изразявам правилно а може и да говорим за едно и също нещо. Блокировката се задейства при вече започнало превъртане ( буксуване и тн..) на едното колело, нали така? Т.е при завой с дори леко подаване на газ, едното и другото колело се завъртат еднакво а от там и това което съм написал горе. Ако не съм прав, поправете ме.
@fenabg, гледал съм ги клиповете. Чисто технически може да не го обяснявам добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...