Jump to content
Mkilla

Type R FN2 + Aerodeck

Recommended Posts

Да беше взел едни JURID, та да са като оригиналните. ;) :)

С TRW имам лош спомен. Изкопаха ми дисковете на канали. Дано да си случил с по-качествени. :thumbs1:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov, исках но не открих никъде. Само задни можеше да намеря. Предни нямаше от къде и затова тези. Ще видим, те дисковете са стари вече така или иначе но се надявам да няма проблеми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти своевременно си ги сменил. Накладка се кара докато феродото изтънее до дебелината на металната част. Причината не е само в материала и греенето, а и че буталата излизат вече доста навън от апарата и имат склонност към заклинване.

А за маншончето на водача е любопитно че съвпада с толкова стар модел, но не ме учудва. Хонда не импровизират - щом 1 нещо работи, ползват го с десетилетия в моделите. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla На оригиналните сякаш пише JUPID не JURID :blink: така ли е или не довиждам вече :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JURID си е. Кликни на снимката. Дай "+" с лупичката и се отваря голяма.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, не знаех за лупичката :D Е значи наистина си е европейска тази R-ка.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ceco_accord, малко по-тясно е самото маншонче и 1 идея по-късо но като окръжност която влиза в супорта и във водача е 1:1. Когато сложиш супорта и стегнеш апарата, маншончето се сплесква така или иначе и почти не можеш да познаеш, че е различно. Прибира се и се разпъва както трябва с водача в него. Друго ми беше интересно вчера и днес ходих да видя до 1 магазин за части. При предните апарати пише "PIN A" и "PIN B", съответно за горен и долен водач. Единият е леко сплескан а другият е объл.
1071012897_.thumb.gif.9334b4250624ad227ed758ed7982da49.gif
Номера 17 и 11 на снимката.

Вчера не писах допълнително в темата, защото не бях сигурен но нарочно обърнах 2-та водача. Долният сложих горе и горният долу. Никаква разлика. Днес сутринта ги върнах на местата им въпреки всичко. Отидох до магазин за части и купих ремонтен комплект водачи от чист интерес. Няма да ги монтирам, ще ги държа за резерва. Продавача ми даде такъв на autofren и 2-та водача вътре са...еднавки! Някой знае ли значението на 2-та ОЕ водача, защо се различават? Афтърмаркет при рециклиране/подменяне на водачите, идват еднакви така или иначе?

P.S маншона от D14 си го оставих за късмет на апарата :D 

@ceco_accord, иначе е точно така, както казваш. Маншона на буталото беше вече взел да се "гъне" като макарон леко, защото беше започнал да излиза повече. Трябваше да прибутам маншона навътре от едната страна, че да може да е всичко наред. Друг е въпроса, че и предните апарати са за рециклиране вече ама първо задните. 

@galin_k, снимам с висока резолюция и трябва да се увеличават снимките, самият форум не дава да се качват снимки с големи мегабайти обаче и може да реже качеството малко. Всичко му е европейско на този Сивик. По-различен е от стандартните 1.4, 1.8 и 2.2, подсилен е, по-дебела задна греда и други неща но си е европейска работа което не го прави лош, просто US модела е с по-добро окачване и някак си по...по...по.. Лош Type R няма все пак :) Той и предният е европейски, 7ма генерация. Даже са го изнасяли за Япония :) От една страна е добре заради частите а от друга, ми макферсона си е леко дървен. При 7ма окачването поне беше по-добро. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Взех и новите задни апарати за Type R. Относно старите които са на колата, цената им за рециклиране + чакането, боядисване и демонтаж/монтаж, надхвърля цената на нови. Ще си ги рециклирам сам някой ден, че са ОЕ но все пак новото си е ново.

IMG_6391.thumb.jpeg.28f31cc4a5fc08eb0511b7d093d2f4d8.jpegIMG_6392.thumb.jpeg.d24d1c1079c36d742442faeb1e980149.jpeg
 

Чакам да пристигнат няколко специфични ключове и инструменти и после остава само да имам свободно време за да ги монтирам. Идват без супорти та още обмислям дали да ползвам старите или да взема нови. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не са Nissin а немска марка, така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@galin_k, взех немска марка, иначе са TRW. Nissin са предните. На хондите проблема повечето пъти е в задните апарати/супорти. Поне при мен това е опита с последните 3.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е само при Хондите (то други не употребявам), но задните винаги са по-разтоварени и зацапващи се от влага и гняс.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, при Ситроен да кажем, до към 2012-2014 година, заводски на водачите дори маншони не слагат. Сметни как клеясват там и какво влиза в супорта :D Иначе днес ми дойдоха и инструментите и когато имам свободно време ще направя смяната с моите. Тук е момента да благодаря и на @tsonev.autofix, че достави частите които исках от него. Надявам се да продължава да работи с този хъс и да е полезен на хората. Апаратите са от него както и други неща които ще опиша по-нататък. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих технически преглед на Type R. Всичко наред, газове, спирачки и така вече 6 години.  
IMG_7096.thumb.jpg.7092eb2a048b4442d95a89b717017974.jpg

На Aerodeck-a раздвижих всички спирачни апарати с пастата на Тойотата. Движеха се трудно и явно си трябва всяка година едно и също. Смених и пълначката на газ, че изпускаше при зареждане.
IMG_7101.thumb.jpg.23bbcb653c4f57bdd621349db0e05b54.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има още живот в старият акукулатор но реших да го заменя с нов, не искам посред зима да мисля и затова. Сложих на Type R серия 5000 на Yuasa. 
IMG_7138.thumb.jpeg.83b0f13e819ae23cb4310168716beed8.jpegIMG_7139.thumb.jpeg.7ba46e1a4b9971afaa3481abdd5fc361.jpegIMG_7141.thumb.jpeg.58e3fdfe75e5e9d23d1b7f326ac6a11c.jpeg

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Докато Type R-a се подготвя и боядисва, трябваше да обърна и малко внимание най-накрая на Aerodeck-a, че ще започне да се сърди. Там общо взето само сипвам газ и карам а не е много ок. Захванах се да оправя цепнатината в гумената тръба към дросела. Намерих и нова такава обаче ми досвидяха 100-тина лева нещо точно за това...Та си оправих моята по следният начин : 

1. Бишоп лента
2. Празна бутилка от кола, че е по-дебела пластмасата
3. Пистолет за горещ въздух

1.thumb.jpg.80f4caba446e71e8577bec46cefca955.jpg2.thumb.jpg.e4582e6b6d9a12d478d10a0f48e191e7.jpg

Намотах почти цялата лента в оребрението. Тази лента се разтяга доста но аз не съм я разтягал а направо 1:1 я монтирах. После срязах бутилката от кола, парчето което приготвих го нанизах и "смалих" с пистолета за въздух. Стана идеално и бая здраво.

4.thumb.jpg.fefbc54efef607277227876f0dc224db.jpg5.thumb.jpg.700f0b600077502294bab89af511810d.jpg6.thumb.jpg.f6176718003569a5b6740f3e1d195e1e.jpg7.thumb.jpg.79925da379453e73348ac844f06931f7.jpg

Реших да почистя и под релсите на багажника. Не бяха махани никога...Имаше следи от заводският маркер когато ги размонтирах а отверка не беше "пипвала" нито 1 болтче. Та имаше бая мизерия под тях. На снимките вече бях минал 1 път с маркуча.

8.thumb.jpg.1a5ff3178dca4fa6c6289925b417baf7.jpg9.thumb.jpg.d47300a8386a1b249153d4f2f4454bdc.jpg

Най-трудната част за да не изпотроша нещо беше как да махна пластмасовите капаци в 2-та края на релсите. Въртях се, гледах в сайтове, рових се в тюба...е нищо и нищо. В крайна сметка реших поне 1 капаче да жертвам и ако ще се троши да се чупи пък ще търся друго капаче. Япончето ( или по-точно англето ) го е измисло добре ама кой да разсъждава малко. Има по 1 отвор от вътрешната страна на капачето, там се бърка с отверка, натиска се 1 щифт и капачето се "слайдва" свободно. Е, счупих 1 краче докато разбера как става но го залепих после :D На снимките съм показал как става да не се чуди някой ако е в моята позиция днес.

10.thumb.jpg.5d949eb50bf089a0080c30da89e1fc70.jpg11.thumb.jpg.4b6231da740bfadfe9327a9016177c00.jpg12.thumb.jpg.6e2f167a371792a349beca21563d3d81.jpg13.thumb.jpg.cbebd62beb521e331f1fff2118754235.jpg14.thumb.jpg.63ccb79edd52ffb9ee5b75ed564af69d.jpg15.thumb.jpg.c53605634288fb9dbd692d4873bf7565.jpg

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек не може да знае всичко, но ако прилично наблюдава и  разсъждава, ще схване кое / как. Нали хора са го измислили, макар че "и те са хора и ...", та някъде са тъпоъгълни, а другаде остроумни. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.07.2021 г. at 23:01, Krasi-mir написа:

Сваляне на гредите - не съм виждал как е на Сивик, ама изглежда да е същото със CR-V 1. Все пак, CRV-то е на база Сивик. Разказвам, как става на CR-V:

Капаците на средните опори са на щипка. Повдигаш вътрешния край на капака откъм тавана и дърпаш навън, към вратите. Предните и задните капаци имат 5-6 мм отворчета отвътре, откъм тавана. Вътре има пластинки. Пъхаш отвертка през отвора, натискаш пластинката и плъзгаш капака съответно към предното, задното стъкла. Естествено, махаш отвертката щом капака мръдне и тогава го доизбутваш.

Лайстните по средата, между опорите са свободни, капаците ги държат да не паднат.

Предните и задните къси парчета са на щипки. Плъзгаш ги напред, съответно назад за да се освободят.

Преценяваш на място, дали да сваляш гредите, за почистиш около опорите. Мисля, че няма да се наложи

 

Е нали ти казАх, още щом видях, че си се сдобил с макет на CR-V 1. :D

 

п.п. Следващия път, когато решиш да трошИш нещо по англичанката се сетИ за мен.

Казано с четири думи - "Ф@к гугл, аск ми!" ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Krasi-mir, какъв е семеринга в делкото, че са 2 вида? Поръчах О-пръстен ама с този семеринг още не съм го намерил. Гледам са 2 размера като единият ( за Hitachi делко ) в UK Сивик а другият за япончето? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не, чак такъв доктор не съм.

Съжалявам, явно леко се поизхвърлих.

В делкото съм стигал до бобина и комутатор. Като цяло, двг и ск.кутии не съм "пипал". 

 

Off Topic

До момента не съм поръчвал части като частно лице. Личният ми автодоктор (до скоро с личен автосервиз) поръчва. Ако има съмнение, дилърът му изпраща възможните варианти, слагаме правилната част, другите ги връщаме. По принцип така работят повечето автосервизи тук.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко остана :

преди:
1.thumb.jpg.578bf13dc5c88ff32ee4a47489d68863.jpg

след:
2.thumb.jpg.c974dc69d504591a450219c7634ebc2c.jpg3.thumb.jpg.c89154204dd6331747d7c63f779c8910.jpg4.thumb.jpg.e2139d47db6d50bc2da73b7a7b349dd5.jpg

Чакам и нови странични огледала. Надявам се тия дни вече да е сглобена и готова. Боята беше на цялата лява половина. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не може всичко да е като "по вода". Взех си колата с едното старо огледало и...неработещи пръскалки. От седенето близо месец, явно е клеясала помпата и йок пръскалки на челното стъкло. На фаровете има ама там е отделна помпа. Взех колата и ми се обадиха, че новото "китайче" е дошло та тия дни ще ходя да го сменят ама то и като гледам как ги сменят нещата вече...Както казва един френд - едно оправят ама друго чупят. Боята бива за сега:
IMG_7684.thumb.jpg.6c3091bcd1f98935236736ccb5cf8940.jpgIMG_7682.thumb.jpg.b39f7ec3ccea20fb04553b08c8565c9f.jpgIMG_7685.thumb.jpg.2d1ddb4c0a98ad459c6f60a4ff6439b1.jpg


Поръчах нова помпа за чистачките ( проверих предварително бушоните, дали идва 12V на буксата, има ли течност :D, и тн.. и тн.. ). Взех на Vemo, старата е Siemens VDO която също я имаше но предпочетох по-евтината в случая. Еднакви са и всичко пасна както трябва. Има 1 малък филтър на старата помпа който е заврян в казанчето, при мен не беше задръстен много но все пак беше мръсен. Лесно се чисти и не е нужно да се купува нов.
IMG_7696.thumb.jpg.318895796eaf341a00abe295c8901627.jpgIMG_7695.thumb.jpg.5addc9da22196f4ee039a0ac8416bd9e.jpgIMG_7694.thumb.jpg.a86275836481da667bc9013de29bbc6f.jpgIMG_7697.thumb.jpg.857e9da809e8e7f0b88b1f7af26b7b4d.jpg


@Krasi-mir, Аеродек-а обаче нещо му стана тия дни. При слизане в 1 подземен паркинг, нещо думна като тапа на шампанско и волана взе да скрибуца яко. И в едната и в другата посока, скърцането беше яко. Паркирах, да погледна да видя под колата какво се случва и видях да капе течност която прилича на хидравлична. Оставих я за 24 часа с презумция да я прибирам на друго място, запалих я и вече нямаше нищо, нито скърцане, нито теч?! Нямам идея от къде точно е избила хидравличната течност но нямах време да проверя тези дни. Все пак ще го нищя като имам време или ще я закарам на сервиз да погледнат ако не ми остане на мен такова.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как "бива боята"? Тя лъщи кат хлебарка, та чак дразни с присъствието си! :)

А за едно правят - друго развалят те разбирам много добре. :) Леджо оставих за смяна на газова бутилка - взех го баш преди отпуска, с нова и цепната задна броня. Вдигаха рамене, щели да го оправят като се върна. Не ми се гледаше - заминахме със Сивика. Днес ги питам, за подробности - "Дай я в сряда, 1 ще я оправи". Не казаха кой и как - едва ли ще приема, а те "кръв повръщат, но пари не връщат. Мъка е с майсторите, мъкааааа...

Off Topic

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, тракаше нещо във вратата от бояджийницата до нас. Извадих всичко и пак лопа. Естествено, разглобих врата. Те метнали 1 от модулите директно между стъклото и ламарината. Има си място специално за него. Не, че нещо ама и буксите не бяха закачили. Та, разбирам те и за бронята. Това, "един" ще я оправи, по-добре да не я пипа. Ще я оправи някак си ама ще прецака друго. Те такива са повечето.

Повече ме притеснява сега Aerodeck-a. Не, че нямам 1 рейка резерв ама пак разправии, ремонти ако е от нея въобще, аман! :)

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кураж брате!

Ще се проясни и оправи.

И моят Сивушко нещо потропва, ама никой още не е категоричен. Рейка и тампони торсион не съм пипал - другото по преднацата е ново и пак тропва на остри дупки. Чувам го долу в пода и пред педалите, сменен е и левият накрайник. Теч няма, но подозирам луфт в "гребена", ама не ми се натяга гайката.  Някой ден ще го намеря.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, а вътрешните накрайници? На 8-мата сега съм подготвил 2-та външни и 2-та вътрешни. Сменям всичко да знам, че няма драма. При UK-а 6-та, вътрешните са на рейката. При 6-та японка ( при теб ) са отделни, вземи някакви - TRW, CTR и ги смени, под 100лв са 4-те и да не ги мислиш.

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирахме и другото огледало + малко полиране на няколко места. Китайчето е високо качество с подгрев и прибиране както е и ОЕ огледалото. Доволно се получи та вече Сивика свива и 2-те ушета. Комплекта дойде с всичко - дори мигач имаше вътре. 
IMG_7703.thumb.jpg.af9db11fee8626dc7af36b8dceec5dc7.jpgIMG_7707.thumb.jpg.f55f34d0e04603bb3df8e5caed59a487.jpgIMG_7711.thumb.jpg.210f94234c09b57ca067f237052d6597.jpg

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес предприех смяна на кормилните накрайници. Нищо не тропаше от там но маншоните на външните бяха доста напукани като са все още ОЕ а като километри, близо 200 000км. Избрах да са всички на TRW, защото четох не лоши отзиви за тях. 
4.thumb.jpg.a5cad9337c9060880dec209a65d5caf2.jpg
При свалянето на външните, имаше разлика в дължината им сравнено с афтърмаркет TRW
5.thumb.jpg.5db8a906944e619832970e14c0f304fe.jpg
TRW са малко по-дебели, изработката им е добра но са леко по-дълги а вътрешната резба е по-дълбока с около 10мм което е още по-добре но проблемът тук е, че при навиването TRW-тата на заводските ОЕ вътрешни накрайници, може да не остане ход за последващ реглаж. Вероятно вътрешните накрайници на TRW са прецени с по-дълга резба но така и не стигнах до тях, защото моите са здрави а здрава ОЕ част не искам да свалям.

Пристъпих към монтажа и от едната страна до реглажната гайка бяха 20.6мм + още 13.6мм по-дълъг накрайник - 34.00мм. Реглажната гайка имаше ход още само 2 витки което е около 1мм, 1мм и малко. Все пак е достатъчно за реглаж. Драмата беше от другата страна. Там разстоянието до реглажната гайка беше 22.6мм + 13,6мм накрайника и нещата ставаха вече на минус 2мм. Реглажната гайка нямаше накъде да ходи т.е няма как да се направи последващ реглаж. 
Вариантите са няколко - връщате старият ОЕ накрайник, купувате нов ОЕ такъв, купувате нов афтърмаркет по размер с вашият стар ОЕ, сменяте вътрешните + външните афтърмаркет от 1 марка и нямате проблеми ИЛИ както аз реших - внимателно очертах и го смалих малко с ъглошлайфа 5мм за да може да има ход реглажната гайка. Направих го горе долу на дължина колкото ОЕ накрайника. 

Пиша всичко това за да имате предвид ако сменяте външните накрайници афтърмаркет и искате да ги монтирате на ОЕ вътрешни. Не премерих дължината на резбата на TRW вътрешен накрайник сравнен с ОЕ-то кеото е на колата, защото маншоните на вътрешните накрайници в тези коли са хванати в задният им край отвратително. Трябва да се бърка с някаква много дълга отвертка или тънка щанга която да избие самата скоба за да се свали. Не е измислено много практично и се радвам, че не се стигна до смяната им въпреки интереса ми в размерите :) 

Като цена на частите :
ОЕ външен накрайник е 260.00лв в Бултрако а вътрешен е 192.00лв

TRW - външен 40.00лв а вътрешен 33.00лв.
Amayama външен е 35 долара а вътрешен 50 долара 

В крайна сметка веднага отидох на реглаж, направиха го перфектно и всичко е наред. 

IMG_7755.thumb.jpg.de87264b2f4eaaaa0467a3e8f4c23444.jpgIMG_7751.thumb.jpg.89b218d424d46db3c1aaf33dc9621a1d.jpg

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезно! 

В крайна сметка оригинални ли сложи? 

Освен ТРВ-то провери ли за други афтър маркет, които са с размер на ОЕМ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, то стана дълго и неразбираемо написаното горе :D Сложих TRW накрайниците, защото за да сложа ОЕ има доставка а други афтърмаркет не ми се търсеха. Просто с флекса скъсих единият на TRW с 5мм. Трябва да се прави внимателно и точно, защото после гайката трябва добре да прилегне към него. Относно резбата, тя е с около 13-15мм по-дълбока та не е проблем скъсяването. Иначе като гледам, мисля, че повечето ако не и всички афтърмаркет са толкова дълги. 

Ако се сложи афтърмаркет и вътрешен накрайник, там резбата според мен ще е достатъчно дълга и няма да има проблеми. При мен, вътрешните си останаха ОЕ но външните са на TRW и резбата на вътрешните идва на косъм, защото е по-къса за афтърмаркета :) Ако бях свалил вътрешните и да монтирам новите TRW-та, нямаше да пиша толкова но кой да знае, че така ще стане. 

Знам защо питаш. Като дойде време, трябва да се мери при теб и да се види. При мен, от едната страна остана място за реглажната гайка ама от другата, не. Нямаше как да се регулира там ако се налага, буквално гайката беше в краят на резбата на вътрешният накрайник. Принципно, можех да рискувам и така. На реглажа, точно тази страна я бях уцелил и беше само 0.3 градуса разликата а другата 1 градус та можеше и на косъм да мине без рязане ама няма как да се знае а 2-ри път не исках да разглобявам.

P.S Слагам все хубави части или поне се старая ама побългаряването и тук е факт :D 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не е светнала ламБата за нивото на маслото та този датчик работи, за сега :D Гледам, поляците му дават 3 години гаранция та дано се окаже читав. 
Смених единият стоп на Type R. Напука се сам, не знам как се получи тази история но изглеждаше грозно. Купих доста запазен "нов" такъв.
IMG_7962.thumb.jpg.f4e94f37de897ef6be87272ebfb32d74.jpgIMG_7967.thumb.jpg.2cdc48d60bf3af8f6e2a91523cb15ac0.jpgIMG_7968.thumb.jpg.ec8b46ec8c8084f8e1e8a532f737a2e5.jpgIMG_7969.thumb.jpg.7233324a00cddaaa19a981f55e7488d5.jpg

Бях приготвил и г-ра капак клапани и О-пръстени на свещите за смяна профилактично. То профилактика ама капака започна да пропуска та дойде време така или иначе.

IMG_8192.thumb.jpg.49c82caeb6f14580a007cf542c45d84d.jpgIMG_8193.thumb.jpg.6e4c8d76295afbf558cff1bdea3f382d.jpg

О-пръстените ( старите ) бяха доста меки та новите ще останат за следващият път. Исках и да боядисам капака но нямах препарата за махане на боя а не ми се разкарваше да купувам та ще го оставя за следващата година. 

IMG_8194.thumb.jpg.1551effbd45b9de620256cad3183f09d.jpgIMG_8195.thumb.jpg.d23f55650ebd11c2479364fd6adebb5b.jpgIMG_8202.thumb.jpg.2a1abbcdcab884a6efe76e260e15c981.jpg

Някой има ли идея, добре ли са белезите на веригата? Не съм чел достатъчно и по единият уж е добре но той ли се гледа?

IMG_8197.thumb.jpg.cbc06baf09c10ae6fe433887c83cec01.jpg

Някоя друга снимка и на колата, че само ремонти не може :D 

IMG_7842.thumb.jpg.88764f554b71566a2012b27358c8ce66.jpgIMG_7849.thumb.jpg.924f231fe5991c4768d36fa13bc098a0.jpgIMG_7852.thumb.jpg.b2e10219feb12ba54d098b7395f2bb8b.jpgIMG_7854.thumb.jpg.b9b0a00e1dcae65ace26d7e26ce3a9a8.jpg
 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на прибиране към вкъщи с Aerodeck, температурата скочи почти до червено..Обърнах парното на топло, вентилатора на 3-та степен и спадна до нормални граници. Минах през магазин, купих термостат и го смених.
IMG_8444.thumb.jpg.7e2ad00f745840bd61f2f59cdfda99a1.jpgIMG_8445.thumb.jpg.bbf5e511ff2d8994660854197ebe51af.jpg
Gates, Made in Chinа. Лошо няма, важното е да работи. Като махнах капачката на новият ОЕ радиатор ми стана лошо. То ръжда и боклуци. В разширителният съд, също. По вътрешната част на маркучите и там налепи. Не знам кой или кои са я карали преди мен обаче нищо не е поддържано в тази кола от към консумативи. Ще търся някакъв препарат да направя почистване на цялата система и ще налея пак нов антифриз, че от този нищо не става вече. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо, но с добър финал.

При моя ремонт на мотора, паралелно и на вид без нужда бяха сменени термостат и радиатор, щото знае ли се кой, какво и как, а и ЕГН-то на колата е фактор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, тук тече ръжда направо от маркучите. Направо е ужас. Много мърлява работа. Чисто нов ОЕ радиатор стана на нищо. Ще флъшна тия дни цялата система та да изчисти цялата гняс. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представи си и в помпата какво е. :(

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих промивка на системата 2 пъти. Един път с това което бях купил и втори път само с вода.
10340002537_1_20-32035_600.thumb.jpeg.f8f60dac5f3bb8cdb1ec0e5f61831291.jpeg

Преди да сложа новият антифриз видях, че не съм хвърлил старият от Type R. Бях го сменял, когато сменях радиатора и съм забравил да го махна а той беше ОЕ на 3 години. Налях в системата на Aerodeck за да се рефрешне още и пролетта ще сложа новият който съм купил. Знам, че е стар и изглежда пестеливо движение това но като знам каква гняс имаше в системата и колата се е движела толкова години, надали антифриз на 3 години ще и навреди :D 

Температурата си стои отново под средата като на всяка изправна Хонда. Скоро ще сменя и капачката, че и тя не си знае годините вероятно. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е проверена миналата година и всичко беше "6" по окачването. Знаех си, че трябва сам да си я проверявам

IMG_8639.thumb.jpg.9f39127e5c67af0a036892825d6e6c2a.jpgIMG_8641.thumb.jpg.51974d6313a2aebb2af92b54f4f14231.jpgIMG_8643.thumb.jpg.ad88a1c1d27d38f2807da77927f332dc.jpg

В движение с ниска скорост, долното шарнирче направо се раздели. За инфо - маншона е здрав и "уж" нямаше луфт. Слава Богу няма ПТП или наранявания по някой. Ще сменя долният шарнир и от другата страна като оправя тази. Колата не тропаше, нямаше никакви признаци, че ще стане нещо такова, правих реглаж преди 6 дни. 

P.S най-много ме е яд за калника.

Редактирано от Mkilla
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно с оглед конструкцията на окачването.

Явно от Хонда са проспали часовете по физика и не са разбрали, че когато ам-а е закрепен за носача, шенкела трябва да контактува със шарнира отдолу на насоча и да го бута нагоре, а не да го дърпа, иначе се получават подобни ситуации.

Важното е, че си се разминал леко, ама много леко! 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина си се разминал много леко! И това е най-важното в случая.

Относно калника, ако намериш комплект, свирни да взема левия. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме свърташе на 1 място та успях да разглобя всичко още днес. Само полуоската ( вътрешното каре ) не знам дали всичко е ок с него и в допуски. Преди да купувам полуоска ще тествам тази но трябва да взема и грес за карето. Ако успея още утре ще купя шарнир и ще ида някъде на преса да го сложат на шенкела.  
IMG_8645.thumb.jpg.4b5556f292e54edb01c5ef06c1fb1e09.jpgIMG_8647.thumb.jpg.74a272006c92ef2096f477272a678d68.jpgIMG_8653.thumb.jpg.f07fbea941631fb8bf4eec19709a53b1.jpg
Маншона е като нов, буквално но ябълката е суха на барут. Като се сетя, че се коментираше в някакви теми смяна само на маншоните на ОЕ шарнирчета и накрайници...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...