Jump to content
metaxoff

Вибрации в ниските обороти на полусъединител

Recommended Posts

Здравейте, колеги. От известно време съм собственик на Акорд 2.0 бензин, седан от 2003 година и имам следния проблем - когато колата е в ниски обороти 800-1200 на полусъединител се получава претрисане при потегляне(напред, назад) . Педала на съединитела според мен е тежък. Ако потегля на полусъединител с малко по-високи обороти 1300-1500 не се усеща претрисане. Някой имал ли е такъв проблем до сега и известно ли е каква може да е причината. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам ,но не съм го изследвал.Някой ако може да даде отговор и аз бих се радвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем със запалването...свещи...бобини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител .

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно,но включва скоростите перфектно да му се невиди..:huh:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тампон на мотора....помпа съединител...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да подходи така провери тампоните на двигателя всичките детайлно. После смени течноста на съединителя. И накрая съединителя. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам, но при тръгване по баир, т.е. при натоварване, но ми падат и оборотите, трябва да подам повече газ...имам чувството, че сместа е бедна при ниски обороти, защото ако е студена ефекта поти го няма, вероятно защото тогава сместа е по-богата и оборотите по-високи.

Пробвал съм дали буксува съединителя, но не, освен това отделя много ниско и теоретично не трябва да е износен.

Мислех да обезвъздушавам съединителя, но щуцера е на кофти място и не съм го правил.

Нека тези които споменават "провери свещи, бубини, смени течността" да кажат как от тях може да има този ефект.

Редактирано от JapCar
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като смениш течноста удължаваш живота на двете помпи на съединителя доста,педала започва да работи много по-меко и добре.

При положение че срока на експлоатация на течноста е около 2 да 4 год всеки сам да си прецени колко е зле неговата течност.

Преди месец  на приятел ето какво беше в казанчето.

 

20190901_101003.thumb.jpg.3c1b3e138023f44af365478a238ccaad.jpg

Почти половин литър течност ни отне за почистването на системата. 

Самото превключване започна да работи много по добре.

Това е течноста

1000000106.jpg.thumb.jpeg.3cb285a9955e511a00f0da1f3433ab16.jpeg

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или: Honda DOT 4 Brake Fluid, по спомен трябваха 2x 0.500 и излизаха 50лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, CARPERA написа:

Ами като смениш течноста удължаваш живота на двете помпи на съединителя доста,педала започва да работи много по-меко и добре.

 

Това са полезни съвети за удължаване на живота, въпросът беше как тези неща предизвикват претрисане при тръгване? Какъв е физическият механизъм?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механизма е най обикновен, помпа с хидравлично бутало при двигателя. Според мен може да работи с всяко хидравлично и друго тънко масло. 

Претрисане може да имаш от износен съединител, макар че ти отделя долу педала. При мен на 260х км беше така и след смяната му всичко е ок, без да пипам нищо по въпросната система. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, vespa написа:

Механизма е най обикновен, помпа с хидравлично бутало при двигателя. Според мен може да работи с всяко хидравлично и друго тънко масло. 

Претрисане може да имаш от износен съединител, макар че ти отделя долу педала. При мен на 260х км беше така и след смяната му всичко е ок, без да пипам нищо по въпросната система. 

 

Съгласен с това мнение, може би не много износен, но неправилно износен или пружините му. Чудя се дали към това би допринесло и малко въздух в системата, който пружинира... (и обяснява ниското отделяне, докато се свие достатъчно)

Не и с мнения- сменяй всичко което е лесно, нищо, че няма обяснение и няма да се оправи, не е излишно...

Редактирано от JapCar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...