metaxoff 0 #1 Публикувано 23 Октомври, 2019 Здравейте, колеги. От известно време съм собственик на Акорд 2.0 бензин, седан от 2003 година и имам следния проблем - когато колата е в ниски обороти 800-1200 на полусъединител се получава претрисане при потегляне(напред, назад) . Педала на съединитела според мен е тежък. Ако потегля на полусъединител с малко по-високи обороти 1300-1500 не се усеща претрисане. Някой имал ли е такъв проблем до сега и известно ли е каква може да е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #2 Отговорено 23 Октомври, 2019 Аз го имам ,но не съм го изследвал.Някой ако може да даде отговор и аз бих се радвал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #3 Отговорено 23 Октомври, 2019 Проблем със запалването...свещи...бобини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1554 #4 Отговорено 24 Октомври, 2019 Съединител . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #5 Отговорено 24 Октомври, 2019 Най вероятно,но включва скоростите перфектно да му се невиди..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #6 Отговорено 24 Октомври, 2019 ...тампон на мотора....помпа съединител... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1554 #7 Отговорено 25 Октомври, 2019 Да подходи така провери тампоните на двигателя всичките детайлно. После смени течноста на съединителя. И накрая съединителя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #8 Отговорено 1 Ноември, 2019 (Редактирано) И аз го имам, но при тръгване по баир, т.е. при натоварване, но ми падат и оборотите, трябва да подам повече газ...имам чувството, че сместа е бедна при ниски обороти, защото ако е студена ефекта поти го няма, вероятно защото тогава сместа е по-богата и оборотите по-високи. Пробвал съм дали буксува съединителя, но не, освен това отделя много ниско и теоретично не трябва да е износен. Мислех да обезвъздушавам съединителя, но щуцера е на кофти място и не съм го правил. Нека тези които споменават "провери свещи, бубини, смени течността" да кажат как от тях може да има този ефект. Редактирано 1 Ноември, 2019 от JapCar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1554 #9 Отговорено 1 Ноември, 2019 (Редактирано) Ами като смениш течноста удължаваш живота на двете помпи на съединителя доста,педала започва да работи много по-меко и добре. При положение че срока на експлоатация на течноста е около 2 да 4 год всеки сам да си прецени колко е зле неговата течност. Преди месец на приятел ето какво беше в казанчето. Почти половин литър течност ни отне за почистването на системата. Самото превключване започна да работи много по добре. Това е течноста Редактирано 1 Ноември, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #10 Отговорено 2 Ноември, 2019 Или: Honda DOT 4 Brake Fluid, по спомен трябваха 2x 0.500 и излизаха 50лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #11 Отговорено 2 Ноември, 2019 Преди 10 часа, CARPERA написа: Ами като смениш течноста удължаваш живота на двете помпи на съединителя доста,педала започва да работи много по-меко и добре. Това са полезни съвети за удължаване на живота, въпросът беше как тези неща предизвикват претрисане при тръгване? Какъв е физическият механизъм? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #12 Отговорено 2 Ноември, 2019 Механизма е най обикновен, помпа с хидравлично бутало при двигателя. Според мен може да работи с всяко хидравлично и друго тънко масло. Претрисане може да имаш от износен съединител, макар че ти отделя долу педала. При мен на 260х км беше така и след смяната му всичко е ок, без да пипам нищо по въпросната система. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #13 Отговорено 2 Ноември, 2019 (Редактирано) Преди 4 часа, vespa написа: Механизма е най обикновен, помпа с хидравлично бутало при двигателя. Според мен може да работи с всяко хидравлично и друго тънко масло. Претрисане може да имаш от износен съединител, макар че ти отделя долу педала. При мен на 260х км беше така и след смяната му всичко е ок, без да пипам нищо по въпросната система. Съгласен с това мнение, може би не много износен, но неправилно износен или пружините му. Чудя се дали към това би допринесло и малко въздух в системата, който пружинира... (и обяснява ниското отделяне, докато се свие достатъчно) Не и с мнения- сменяй всичко което е лесно, нищо, че няма обяснение и няма да се оправи, не е излишно... Редактирано 2 Ноември, 2019 от JapCar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове