Jump to content
Sign in to follow this  
СТАНКО СТАНКЕВ

ПРОБЛЕМ С ХОНДА -НОВОЗАКУПЕНА

Recommended Posts

Здравейте,от десетина дни съм собсвеник на црв 2.2 дизел 3та генерация, и проблемите не закъсняха.Уж на 179 к,после при проверка по вин на 250+се разтрака диференциала.Почетох доста тук във форума/може би недостатъчно/и предприех смяна на маслото му с оргинално на Хонда.Според всичко написано проблема трябваше да изчезне,но не би.150км.по-късно на завой/остър-90гр./ромоленето се появява и каточели някой отзад я спъва.На права отсечка-нищо.Помагайте с варианти за изход от ситуацията!Предварително благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понякога иска два пъти при смяна  не се източва всичкото,и ако са ти сложили  1л е малко.

Смени го още веднъж  можеш и сам да го направи елементарно е имаш две пробките да развиеш. Налива се до протичане от горната пробка  по спомен твоята протичане на 1.200-1.300.

Това е маслато 

https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html

Сега ако сменяш не взимай втори литър от източеното ако е с същия цвят и бистрото от него долей.

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Подобен случай имаше и при един приятел. При първата смяна на маслото замлъкна за малко след, което започна да си ромоли при завъртане на волана на макс в движение. Предприе се веднага второ опресняване на маслото и всичко заспа.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако не се оправи и при второто - сервиза....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тц,

Сервиза не е след втората смяна на масло. Преди сервиза се прави полиране на дисковете. Може и в домашни условия, може и в сервиз. След полирането пак смяна на масло и ако тогава пак не е добре се отива на ремонт.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, Krasi-mir написа:

Тц,

Сервиза не е след втората смяна на масло. Преди сервиза се прави полиране на дисковете. Може и в домашни условия, може и в сервиз. След полирането пак смяна на масло и ако тогава пак не е добре се отива на ремонт.

Като аджамия да попитам-полиране на кои дискове/простете невежеството ми/,и как в домашни условия?Колко километра между двете смени трябва да се покара ,за да се прави втора?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вдига се колата на 4 стойки и се въртят колелата на скорост.Същото може да направиш и на някоя поляна с мокра трева.Идеята е да накараш да работи 4х4 системата известно време.Смени маслото още веднъж ако имаш желание и после я павърти малко в някоя хлъзгава поляна,смятам,че нещата ще се оправят.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, zograffa написа:

Вдига се колата на 4 стойки и се въртят колелата на скорост.Същото може да направиш и на някоя поляна с мокра трева.Идеята е да накараш да работи 4х4 системата известно време.Смени маслото още веднъж ако имаш желание и после я павърти малко в някоя хлъзгава поляна,смятам,че нещата ще се оправят.

 

Аз съм чувал (не знам колко е достоверно), че е добре лятото от време на време да я караш да се включва, защото после като ти потрябва зимата може да откаже. В случая може ли това да е проблема на колегата? Да е карана леко, да не се е включвало задното дълго време и сега да създава проблеми. Какво мислиш? Това ли имаш предвид?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря на всички ,които се включиха-предстои да изпълня предписанията и ще дам знак какво се е случило😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, Bizzito написа:

 Да е карана леко, да не се е включвало задното дълго време и сега да създава проблеми. Какво мислиш? Това ли имаш предвид?

Не мисля,че това може да е проблем.Моята последните 5 години е карана от жена,мислиш ли че е включвала някога задните колела,и няма никакви проблеми.Според мен проблемите са от не сменяно никога масло или прегряван диференциал и пак не сменяне на маслото.

Edited by zograffa
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 10 минути, zograffa написа:

Не мисля,че това може да е проблем.Моята последните 5 години е карана от жена,мислиш ли че е включвала някога задните колела,и няма никакви проблеми.Според мен проблемите са от не сменяно никога масло или прегряван диференциал и пак не сменяне на маслото.

 

Затова написах, че не знам колко е достоверно. Защото същия човек говореше, че ЦРВ били с виско муфа.

И се оказва, че не е. Благодаря за отговора :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята кола, като я купих имаше същия проблем. Още като я пробвах преди покупката забелязах, че има вибрация от към задницата. Собственичката (германка) свали доста от цената мислейки, че нещо е повредено по колата. След смяната на маслото на диференциала вибрациите изчезнаха за около 3000 км. После пак смяна на маслото, и вече след изминати около 30000 км. няма никакви проблеми.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...