Jump to content
СТАНКО СТАНКЕВ

ПРОБЛЕМ С ХОНДА -НОВОЗАКУПЕНА

Recommended Posts

Здравейте,от десетина дни съм собсвеник на црв 2.2 дизел 3та генерация, и проблемите не закъсняха.Уж на 179 к,после при проверка по вин на 250+се разтрака диференциала.Почетох доста тук във форума/може би недостатъчно/и предприех смяна на маслото му с оргинално на Хонда.Според всичко написано проблема трябваше да изчезне,но не би.150км.по-късно на завой/остър-90гр./ромоленето се появява и каточели някой отзад я спъва.На права отсечка-нищо.Помагайте с варианти за изход от ситуацията!Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога иска два пъти при смяна  не се източва всичкото,и ако са ти сложили  1л е малко.

Смени го още веднъж  можеш и сам да го направи елементарно е имаш две пробките да развиеш. Налива се до протичане от горната пробка  по спомен твоята протичане на 1.200-1.300.

Това е маслато 

https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html

Сега ако сменяш не взимай втори литър от източеното ако е с същия цвят и бистрото от него долей.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен случай имаше и при един приятел. При първата смяна на маслото замлъкна за малко след, което започна да си ромоли при завъртане на волана на макс в движение. Предприе се веднага второ опресняване на маслото и всичко заспа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се оправи и при второто - сервиза....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц,

Сервиза не е след втората смяна на масло. Преди сервиза се прави полиране на дисковете. Може и в домашни условия, може и в сервиз. След полирането пак смяна на масло и ако тогава пак не е добре се отива на ремонт.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Krasi-mir написа:

Тц,

Сервиза не е след втората смяна на масло. Преди сервиза се прави полиране на дисковете. Може и в домашни условия, може и в сервиз. След полирането пак смяна на масло и ако тогава пак не е добре се отива на ремонт.

Като аджамия да попитам-полиране на кои дискове/простете невежеството ми/,и как в домашни условия?Колко километра между двете смени трябва да се покара ,за да се прави втора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдига се колата на 4 стойки и се въртят колелата на скорост.Същото може да направиш и на някоя поляна с мокра трева.Идеята е да накараш да работи 4х4 системата известно време.Смени маслото още веднъж ако имаш желание и после я павърти малко в някоя хлъзгава поляна,смятам,че нещата ще се оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, zograffa написа:

Вдига се колата на 4 стойки и се въртят колелата на скорост.Същото може да направиш и на някоя поляна с мокра трева.Идеята е да накараш да работи 4х4 системата известно време.Смени маслото още веднъж ако имаш желание и после я павърти малко в някоя хлъзгава поляна,смятам,че нещата ще се оправят.

 

Аз съм чувал (не знам колко е достоверно), че е добре лятото от време на време да я караш да се включва, защото после като ти потрябва зимата може да откаже. В случая може ли това да е проблема на колегата? Да е карана леко, да не се е включвало задното дълго време и сега да създава проблеми. Какво мислиш? Това ли имаш предвид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ,които се включиха-предстои да изпълня предписанията и ще дам знак какво се е случило😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Bizzito написа:

 Да е карана леко, да не се е включвало задното дълго време и сега да създава проблеми. Какво мислиш? Това ли имаш предвид?

Не мисля,че това може да е проблем.Моята последните 5 години е карана от жена,мислиш ли че е включвала някога задните колела,и няма никакви проблеми.Според мен проблемите са от не сменяно никога масло или прегряван диференциал и пак не сменяне на маслото.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, zograffa написа:

Не мисля,че това може да е проблем.Моята последните 5 години е карана от жена,мислиш ли че е включвала някога задните колела,и няма никакви проблеми.Според мен проблемите са от не сменяно никога масло или прегряван диференциал и пак не сменяне на маслото.

 

Затова написах, че не знам колко е достоверно. Защото същия човек говореше, че ЦРВ били с виско муфа.

И се оказва, че не е. Благодаря за отговора :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола, като я купих имаше същия проблем. Още като я пробвах преди покупката забелязах, че има вибрация от към задницата. Собственичката (германка) свали доста от цената мислейки, че нещо е повредено по колата. След смяната на маслото на диференциала вибрациите изчезнаха за около 3000 км. После пак смяна на маслото, и вече след изминати около 30000 км. няма никакви проблеми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...