СТАНКО СТАНКЕВ 0 #1 Публикувано 17 Октомври, 2019 Здравейте,от десетина дни съм собсвеник на црв 2.2 дизел 3та генерация, и проблемите не закъсняха.Уж на 179 к,после при проверка по вин на 250+се разтрака диференциала.Почетох доста тук във форума/може би недостатъчно/и предприех смяна на маслото му с оргинално на Хонда.Според всичко написано проблема трябваше да изчезне,но не би.150км.по-късно на завой/остър-90гр./ромоленето се появява и каточели някой отзад я спъва.На права отсечка-нищо.Помагайте с варианти за изход от ситуацията!Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #2 Отговорено 17 Октомври, 2019 (Редактирано) Понякога иска два пъти при смяна не се източва всичкото,и ако са ти сложили 1л е малко. Смени го още веднъж можеш и сам да го направи елементарно е имаш две пробките да развиеш. Налива се до протичане от горната пробка по спомен твоята протичане на 1.200-1.300. Това е маслато https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html Сега ако сменяш не взимай втори литър от източеното ако е с същия цвят и бистрото от него долей. Редактирано 17 Октомври, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #3 Отговорено 17 Октомври, 2019 Подобен случай имаше и при един приятел. При първата смяна на маслото замлъкна за малко след, което започна да си ромоли при завъртане на волана на макс в движение. Предприе се веднага второ опресняване на маслото и всичко заспа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 17 Октомври, 2019 Ако не се оправи и при второто - сервиза.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #5 Отговорено 17 Октомври, 2019 Тц, Сервиза не е след втората смяна на масло. Преди сервиза се прави полиране на дисковете. Може и в домашни условия, може и в сервиз. След полирането пак смяна на масло и ако тогава пак не е добре се отива на ремонт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
СТАНКО СТАНКЕВ 0 #6 Отговорено 17 Октомври, 2019 Преди 10 часа, Krasi-mir написа: Тц, Сервиза не е след втората смяна на масло. Преди сервиза се прави полиране на дисковете. Може и в домашни условия, може и в сервиз. След полирането пак смяна на масло и ако тогава пак не е добре се отива на ремонт. Като аджамия да попитам-полиране на кои дискове/простете невежеството ми/,и как в домашни условия?Колко километра между двете смени трябва да се покара ,за да се прави втора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #7 Отговорено 17 Октомври, 2019 Вдига се колата на 4 стойки и се въртят колелата на скорост.Същото може да направиш и на някоя поляна с мокра трева.Идеята е да накараш да работи 4х4 системата известно време.Смени маслото още веднъж ако имаш желание и после я павърти малко в някоя хлъзгава поляна,смятам,че нещата ще се оправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #8 Отговорено 17 Октомври, 2019 Преди 1 час, zograffa написа: Вдига се колата на 4 стойки и се въртят колелата на скорост.Същото може да направиш и на някоя поляна с мокра трева.Идеята е да накараш да работи 4х4 системата известно време.Смени маслото още веднъж ако имаш желание и после я павърти малко в някоя хлъзгава поляна,смятам,че нещата ще се оправят. Аз съм чувал (не знам колко е достоверно), че е добре лятото от време на време да я караш да се включва, защото после като ти потрябва зимата може да откаже. В случая може ли това да е проблема на колегата? Да е карана леко, да не се е включвало задното дълго време и сега да създава проблеми. Какво мислиш? Това ли имаш предвид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #9 Отговорено 17 Октомври, 2019 https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104513&p=1314773 Пост #14 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
СТАНКО СТАНКЕВ 0 #10 Отговорено 18 Октомври, 2019 Благодаря на всички ,които се включиха-предстои да изпълня предписанията и ще дам знак какво се е случило😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #11 Отговорено 18 Октомври, 2019 (Редактирано) Преди 15 часа, Bizzito написа: Да е карана леко, да не се е включвало задното дълго време и сега да създава проблеми. Какво мислиш? Това ли имаш предвид? Не мисля,че това може да е проблем.Моята последните 5 години е карана от жена,мислиш ли че е включвала някога задните колела,и няма никакви проблеми.Според мен проблемите са от не сменяно никога масло или прегряван диференциал и пак не сменяне на маслото. Редактирано 18 Октомври, 2019 от zograffa 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #12 Отговорено 18 Октомври, 2019 преди 10 минути, zograffa написа: Не мисля,че това може да е проблем.Моята последните 5 години е карана от жена,мислиш ли че е включвала някога задните колела,и няма никакви проблеми.Според мен проблемите са от не сменяно никога масло или прегряван диференциал и пак не сменяне на маслото. Затова написах, че не знам колко е достоверно. Защото същия човек говореше, че ЦРВ били с виско муфа. И се оказва, че не е. Благодаря за отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Havi 5 #13 Отговорено 20 Октомври, 2019 Моята кола, като я купих имаше същия проблем. Още като я пробвах преди покупката забелязах, че има вибрация от към задницата. Собственичката (германка) свали доста от цената мислейки, че нещо е повредено по колата. След смяната на маслото на диференциала вибрациите изчезнаха за около 3000 км. После пак смяна на маслото, и вече след изминати около 30000 км. няма никакви проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
popidensi 1 #14 Отговорено 9 Април, 2020 Подробно и ясно обяснено. crv tech-1.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове