Jump to content
valentindb

Автоматичен климатик

Recommended Posts

Здравейте колеги. Колата е акорд 7, бензин 2.0 седан.как се спира следната опция. Карам колата и при натискане на копе за вентилатор се пуска автоматично и климатика след това трябва да го спирам ръчно. Това зимата е кофти защото според мен включвам за малко ненужно компресора. Искам като пускам вентилатор или парно климатика да не се пуска сам. Има ли някаква комбинация от бутони за да се спре тази екстра? 

 

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че има, но аз съм с навигация и нещата при мен са различни. Имай предвид, че да ти свети копчето за AC не означава, че компресорът е включен, а че може да се включва периодично, ако е нужно за желаната температура. Т.е. зимата почти няма да работи, ако си задал по-топло в купето отколкото навън. Вярно е, че дори в режим на отопление се включва от време на време за малко (така поне съм чел във форума), но това ще поддържа влажността в купето не твърде висока (против конденз) и ще раздвижва компресора по малко.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. И все пак нямам конденз и искам като цъкна вентилатора да не тръгва климатика всеки път. На времето имах алфа 156 и там беше така. С някаква комбинация с врътките за въздух това спря. Въпросът е дали и за Акорда има подобно Решение. Аз съм без навигация с фабричното CD. А между другото конденза си реших проблема. В джъмбо има влагоуловителчета - такива гранулки. Три кутийки за 1 лев. Пасват идеално в поставките за кафе, събират доста влага и сега прозорците не се замъгляват когато вали дъжд при това без да пускам климатици и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава опция колега. Трябва всеки път ръчно да спираш компресора на климатика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко. Немислена работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като гасиш колата, климатичната система спира ли ти? Имам предвид при всяко палене налага ли се да я включваш ръчно без преди това да си я спирал ръчно? При мен (на фейслифт-модел) каквито са последните настройки преди гасене на колата, такива си остават и при следващото палене. Така няма проблеми с тази характерна особеност. За теб е недомислена, защото си свикнал по друг начин на друга кола. За други може да е удобство, защото няма да им се налага всеки път да включват ръчно компресора. Все пак е автоматичен, а не ръчен климатик. 

 

(Иначе и аз го намирам за по-неудобно така, спрямо другия начин)

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. Както я угасиш, така остава и при следващото палене (още "на контакт" се активира).

Колегата може да се възползва от това удобство и да я оставя вкл, но А/С-то да е на OFF.

Може би пропуска че тук е климатроник, а не климатик, а първият се саморегулира (и съответно трябва всичко да е включено), а кога пуска и спира компресора - сам си преценява. Активирането и деактивирането на климатроника и на компресора не са едно и също и по тази причина има отделни бутони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз много де дразня на това. Хубаво климатроник ама едно вентилаторче не може да си пуснеш, без да се включи компресора. Ако искаш да ти е лесно натискаш Ауто, ако искаш вентилатор натискаш копчето за вентилатора, какво толкова, каква им е идеята да го направят така не знам? Аз също стигнах до извода след много опити, че единственият вариант е да не се изключва след като се настрои.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартирането на двигателя с вече включен климатик/компресор не товари ли много алтернатора и акумулатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не го товари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня колегата - компресорът не е включен, не работи преди двигателят да е запален, без значение от показанието на екрана. Алтернаторът също не работи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, ogi28b написа:

Да допълня колегата - компресорът не е включен, не работи преди двигателят да е запален, без значение от показанието на екрана. Алтернаторът също не работи. 

 

Да де ама 1-2 секунди след това се включва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-2 секунди след това двигателят работи самостоятелно, стартерът не работи и върху акумулатора няма товар. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, благодаря. Досега винаги съм го изключвал, преди да стартирам двигателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...