valentindb 0 #1 Публикувано 6 Октомври, 2019 Здравейте колеги. Колата е акорд 7, бензин 2.0 седан.как се спира следната опция. Карам колата и при натискане на копе за вентилатор се пуска автоматично и климатика след това трябва да го спирам ръчно. Това зимата е кофти защото според мен включвам за малко ненужно компресора. Искам като пускам вентилатор или парно климатика да не се пуска сам. Има ли някаква комбинация от бутони за да се спре тази екстра? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 6 Октомври, 2019 (Редактирано) Не мисля, че има, но аз съм с навигация и нещата при мен са различни. Имай предвид, че да ти свети копчето за AC не означава, че компресорът е включен, а че може да се включва периодично, ако е нужно за желаната температура. Т.е. зимата почти няма да работи, ако си задал по-топло в купето отколкото навън. Вярно е, че дори в режим на отопление се включва от време на време за малко (така поне съм чел във форума), но това ще поддържа влажността в купето не твърде висока (против конденз) и ще раздвижва компресора по малко. Редактирано 6 Октомври, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valentindb 0 #3 Отговорено 7 Октомври, 2019 Благодаря колега. И все пак нямам конденз и искам като цъкна вентилатора да не тръгва климатика всеки път. На времето имах алфа 156 и там беше така. С някаква комбинация с врътките за въздух това спря. Въпросът е дали и за Акорда има подобно Решение. Аз съм без навигация с фабричното CD. А между другото конденза си реших проблема. В джъмбо има влагоуловителчета - такива гранулки. Три кутийки за 1 лев. Пасват идеално в поставките за кафе, събират доста влага и сега прозорците не се замъгляват когато вали дъжд при това без да пускам климатици и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #4 Отговорено 12 Октомври, 2019 Няма такава опция колега. Трябва всеки път ръчно да спираш компресора на климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valentindb 0 #5 Отговорено 17 Октомври, 2019 Жалко. Немислена работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #6 Отговорено 17 Октомври, 2019 (Редактирано) А като гасиш колата, климатичната система спира ли ти? Имам предвид при всяко палене налага ли се да я включваш ръчно без преди това да си я спирал ръчно? При мен (на фейслифт-модел) каквито са последните настройки преди гасене на колата, такива си остават и при следващото палене. Така няма проблеми с тази характерна особеност. За теб е недомислена, защото си свикнал по друг начин на друга кола. За други може да е удобство, защото няма да им се налага всеки път да включват ръчно компресора. Все пак е автоматичен, а не ръчен климатик. (Иначе и аз го намирам за по-неудобно така, спрямо другия начин) Редактирано 17 Октомври, 2019 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #7 Отговорено 17 Октомври, 2019 Точно така е. Както я угасиш, така остава и при следващото палене (още "на контакт" се активира). Колегата може да се възползва от това удобство и да я оставя вкл, но А/С-то да е на OFF. Може би пропуска че тук е климатроник, а не климатик, а първият се саморегулира (и съответно трябва всичко да е включено), а кога пуска и спира компресора - сам си преценява. Активирането и деактивирането на климатроника и на компресора не са едно и също и по тази причина има отделни бутони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #8 Отговорено 17 Октомври, 2019 (Редактирано) И аз много де дразня на това. Хубаво климатроник ама едно вентилаторче не може да си пуснеш, без да се включи компресора. Ако искаш да ти е лесно натискаш Ауто, ако искаш вентилатор натискаш копчето за вентилатора, какво толкова, каква им е идеята да го направят така не знам? Аз също стигнах до извода след много опити, че единственият вариант е да не се изключва след като се настрои. Редактирано 17 Октомври, 2019 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #9 Отговорено 18 Октомври, 2019 Стартирането на двигателя с вече включен климатик/компресор не товари ли много алтернатора и акумулатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #10 Отговорено 18 Октомври, 2019 Не, не го товари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #11 Отговорено 18 Октомври, 2019 Да допълня колегата - компресорът не е включен, не работи преди двигателят да е запален, без значение от показанието на екрана. Алтернаторът също не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #12 Отговорено 18 Октомври, 2019 преди 3 минути, ogi28b написа: Да допълня колегата - компресорът не е включен, не работи преди двигателят да е запален, без значение от показанието на екрана. Алтернаторът също не работи. Да де ама 1-2 секунди след това се включва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #13 Отговорено 19 Октомври, 2019 1-2 секунди след това двигателят работи самостоятелно, стартерът не работи и върху акумулатора няма товар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #14 Отговорено 19 Октомври, 2019 Чудесно, благодаря. Досега винаги съм го изключвал, преди да стартирам двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове