niki50 10 #1 Публикувано 22 Септември, 2019 Имам 6 генерация хонда,хечбег.Предните седалки искам да ги сменя,въпроса ми е от коя хонда или друга марка става интервенцията без много усложнения.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 22 Септември, 2019 Прелюд 4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #3 Отговорено 22 Септември, 2019 Прелюд 4,това последният модел ли е?Още един въпрос,искам да обработя дъното и под калниците против ръжда и др.,какви начини препоръчвате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #4 Отговорено 24 Септември, 2019 Прелюд 4 е предпоследната генерация на модела. За ръждата антикор на Body примерно 😉. https://markita.net/antikor-bodi-910-1kg.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 24 Септември, 2019 (Редактирано) Далеч от продуктите на Боди... Антикор също не е най доброто. На гол метал - полиуретанови грунд. Иначе аз си мацам грес със нафта под ръба, както и окачването. Трае 2-3 години преди да се отмие. Кухините се парафинират има спрейове. Редактирано 24 Септември, 2019 от goldbyrk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #6 Отговорено 2 Октомври, 2019 Едно приятелче е пръснал с ръждопреобразувател и след това с олио/сериозно/Някой да е третирал така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #7 Отговорено 3 Октомври, 2019 (Редактирано) Преди 23 часа, niki50 написа: Едно приятелче е пръснал с ръждопреобразувател и след това с олио/сериозно/Някой да е третирал така? Ние ползваме само свинска мас. 😉 Ако искаш да си подготвиш колата за зимата, измий я хубаво от долу и подкалниците, ако някъде има ръжда намажи с преобразовател и накрая запечатай със продукт за тази цел. Било то боди боя 3в1 или друг продукт за тази цел. И сам си задай въпроса това олио колко ще изкара 😏🤔. Редактирано 3 Октомври, 2019 от zlobar4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #8 Отговорено 3 Октомври, 2019 Ама пък лятото,като граняса колко хубаво ще мирише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #9 Отговорено 3 Октомври, 2019 Ама какво олио? Калиакра? А, шарлан ще стане ли? Не ми се ще с шарлан, щото е хубава растителна мазнина и за салата е много вкусно. Хора, к'ви са тия глупости?! Колегата goldbyrk го каза. Единствено само ще добавя, че не е добра идея да се ползва масло/ грес или подобни нефтени продукти върху гумени елементи (маншони, маркучи и т.н.), защото маслото и греста с времето ги разяжда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 5 Октомври, 2019 Има логика в олиото. И то като нафтата не задържа боклуци. Всъщност между двете чисто химически разликата не е огромна. Като карах шосейка, смазвах веригата само с нафта. Не полепват боклуци както с масло или грес. Отмива се трудно. За гумени и пластмасови части, се ползва силиконо- тефлонова грес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #11 Отговорено 5 Октомври, 2019 (Редактирано) От личен опит, върви при професионалист иначе не се занимавай с обработката на колата. Ако искаш да стане като хората ти трябват няколко дни, инструменти и качествени материали. Само да се маже с боди не става т.е ефекта ще е нулев. Само маскираш ръждивите места и после става по-зле. Трябва да махнеш ръждата ако има а то винаги има, трябват ти и разни вакси за кухините, преобразователи и тн.. Това е от предишна Хонда. Втори път не бих го правил аз Редактирано 5 Октомври, 2019 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #12 Отговорено 6 Октомври, 2019 (Редактирано) Ами то ако трябва да сме точни и за няколко дни не става ако иска да е като хората. Най методът е пясъкоструй, или киселинно обработване до гол метал. След това изкърпване и грундиране, а защо не и горещо поцинковане преди това... Ако иска обаче да съхрани наличното за по дълго време, без да изглежда джиджаво...отдолу.. , само нафтосване с грес. Най евтино и трайно. Ще надживее и бояджийската работа... След процедурата, се кара по сух прашен път. Тази защита стопира всичко за доста дълъг период. Препоръчвам процедурата и около акумулатора и рогата. Редактирано 6 Октомври, 2019 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #13 Отговорено 25 Декември, 2019 Да отговоря на тия дето слагат ирония?Значи имам едно приятелче с което ходим на лов,кара Фронтера трета година намазана с олио отдоле дъното,първо третирана с преобразувател за ръжда.Няма зиме,няма лете не е мръднала.стои тъмна,както е намазана в началото.Та той ми каза за тоя начин.Има един Сивик много запазен със сънтимент към него,почти няма ръжди,само отдолу по дъното има малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове