Jump to content
niki50

Седалки

Recommended Posts

Имам 6 генерация хонда,хечбег.Предните седалки искам да ги сменя,въпроса ми е от коя хонда или друга марка става интервенцията без много усложнения.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд 4,това последният модел ли е?Още един въпрос,искам да обработя дъното и под калниците против ръжда и др.,какви начини препоръчвате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд 4 е предпоследната генерация на модела. За ръждата антикор на Body примерно 😉https://markita.net/antikor-bodi-910-1kg.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч от продуктите на Боди... Антикор също не е най доброто. На гол метал - полиуретанови грунд. Иначе аз си мацам грес със нафта под ръба, както и окачването. Трае 2-3 години преди да се отмие. Кухините се парафинират има спрейове.

Редактирано от goldbyrk
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче е пръснал с ръждопреобразувател и след това с олио/сериозно/Някой да е третирал така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, niki50 написа:

Едно приятелче е пръснал с ръждопреобразувател и след това с олио/сериозно/Някой да е третирал така?

Ние ползваме само свинска мас. 😉 

Ако искаш да си подготвиш колата за зимата, измий я хубаво от долу и подкалниците, ако някъде има ръжда намажи с преобразовател и накрая запечатай със продукт за тази цел. Било то боди боя 3в1 или друг продукт за тази цел. И сам си задай въпроса това олио колко ще изкара 😏🤔

Редактирано от zlobar4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама пък лятото,като граняса колко хубаво ще мирише:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама какво олио? Калиакра? А, шарлан ще стане ли? Не ми се ще с шарлан, щото е хубава растителна мазнина и за салата е много вкусно.

 

Хора, к'ви са тия глупости?! Колегата goldbyrk го каза. Единствено само ще добавя, че не е добра идея да се ползва масло/ грес или подобни нефтени продукти върху гумени елементи (маншони, маркучи и т.н.), защото маслото и греста с времето ги разяжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика в олиото. И то като нафтата не задържа боклуци. Всъщност между двете чисто химически разликата не е огромна. Като карах шосейка, смазвах веригата само с нафта. Не полепват боклуци както с масло или грес. Отмива се трудно. За гумени и пластмасови части, се ползва силиконо- тефлонова грес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1132014758_newpaint.thumb.png.0130f792692349fe683a6c9b59b5b4d9.png
От личен опит, върви при професионалист иначе не се занимавай с обработката на колата. Ако искаш да стане като хората ти трябват няколко дни, инструменти и качествени материали. Само да се маже с боди не става т.е ефекта ще е нулев. Само маскираш ръждивите места и после става по-зле. Трябва да махнеш ръждата ако има а то винаги има, трябват ти и разни вакси за кухините, преобразователи и тн.. 
Това е от предишна Хонда. Втори път не бих го правил аз :D 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то ако трябва да сме точни и за няколко дни не става ако иска да е като хората. Най методът е пясъкоструй, или киселинно обработване до гол метал. След това изкърпване и грундиране, а защо не и горещо поцинковане преди това... Ако иска обаче да съхрани наличното за по дълго време, без да изглежда джиджаво...отдолу.. , само нафтосване с грес. Най евтино и трайно. Ще надживее и бояджийската работа... След процедурата, се кара по сух прашен път. Тази защита стопира всичко за доста дълъг период. Препоръчвам процедурата и около акумулатора и рогата.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отговоря на тия дето слагат ирония?Значи имам едно приятелче с което ходим на лов,кара Фронтера трета година намазана с олио отдоле дъното,първо третирана с преобразувател за ръжда.Няма зиме,няма лете не е мръднала.стои тъмна,както е намазана в началото.Та той ми каза за тоя начин.Има един Сивик много запазен със сънтимент към него,почти няма ръжди,само отдолу по дъното  има малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...