galin_k 173 #1 Публикувано 15 Септември, 2019 Здравейте, карам Хрв и Прелюд, но след някой друг месец мисля да мина на нещо по - голямо и удобно. Спрял съм се на Сув, харесал съм Црв 3 фейс бензин ръчка и Нисан Х-трейл 3та ген към 2009г бензин 2.5л. Дайте мнение за плюсове и минуси. Иначе съм хондаджия, харесва ми че има възможност за бензин с ръчка, но не ми харесва просвета и 4х4. Задължително ще се кара на Газ и ме притеснява че багажникът ще дойде малък ако нося и резервната гума. Дайте съвет за вървежа, не ме интересува съпоставка с дизел. Искам на магистрала да ми е комфортно с 140км и при изпреварване на извънградски път да ми е спокойно. Няма да се кара на офроуф щото и не става Притеснява ме да не харчи масло?? Нисанът пък ми е по грубоват и това някак си ми харесва, има блокаж на дифа, минаване само на 2wd, голям багажник, по-висок просвет. 2.5 може би е по добър за такова шаси. Доста по евтин е от хондата. Минусът е че е само автомат, най вероятно по скъпа поддръжка, интериорът е по грозен. Интересно ми е да чуя и вашите мнения? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #2 Отговорено 15 Септември, 2019 (Редактирано) X-Trail 2009-а е 2-ра генерация. На практика, системата 4х4 на Нисана е почти същата като на Хонда, само че с ел-магнитен съединител. На Нисана можеш да забраниш на системата да се включи, на Хонда не. На нисана имаш заключване на т.нар. среден диф до определена скорост. Над тази скорост заключването се самоизключва. Това е все едно да заключиш двойната помпа на Хонда. При auto режим на Нисан системата работи, както при Хонда - когато едно от предните колела забоксува. Предния и задния диференциали и на двете коли са отворени, т.е. не можеш да ги блокираш. За мен двете системи са еднакви и нищо не може да ме накара да избера Нисан пред Хонда. После, Автоматикът на Нисан е CVT и не се слави с голяма надеждност. Това може би е причина за по-ниската цена на X-Trail. Казваш, Хонда може да гори масло?! Не знам за 2.5-литровия бензин на Нисан, ама съпругата ми караше една Алмера 1.8 бензин. Това чудо, за 4 месеца изгори повече масло, отколкото всичките ми 11 Хонди взети заедно. Питай за "маслояд" в Нисан форум и ще видиш, за какво иде реч. Пак казвам, 2.5л. може и да не е така. Редактирано 15 Септември, 2019 от Krasi-mir 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #3 Отговорено 15 Септември, 2019 Благодаря за отговора колега. Да, Нисана е втора генерация,моя грешка. И аз отчитам минуса на Нисан с CVT, но блокирането на средния диф и по високия просвет за мен е плюс. Хондите също харчат масло, да не говорим пък за Хрв. Затова питам и ми е любопитно и за ЦРВ 3. Добре, а който е с АГу и носи гума в багажника, може ли да коментира как е оставащото място? И за вървежа, как е при 140,150 на магистрала? А при изпреварване има ли тяга? Не ме разбирайте погрешно не търся бърза кола, но искам да ми е спокойно при изпреварване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #4 Отговорено 15 Септември, 2019 Защо го изтъкваш този просфет като недостатък след като смяташ да го караш само на асфалт, където по-големият просфет е недостатък. Относно газовата, бутилката я слагаш на мястото на резервната. За повече динамика търсиш с 2.4 двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #5 Отговорено 15 Септември, 2019 Защото ми изглежда някак ниска, даже най ниската от първите 3 генерации. Ясно ми е за бутилката на мястото на резервната, затова питам за багажника с гума вътре. 2.4 е много рядък, говоря за стандартния 2л.благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #6 Отговорено 15 Септември, 2019 (Редактирано) Аз лично когато прочетох темата и реших да не пиша,защото видях противоречие в колегата.Трала на Нисан е хубав и е създаден точно за извън мрежата,там му е силата.В Австралия спечели три поредни години за номер едно по техните черни терени преди време точно този модел и генерация.За балкана ако ходи колегата, има вила или често пътува на там нека се ориентира към него,но ако маршрута му е повече по шосейните пътища нека го прескочи. Не знам за каква значително по ниска цена е видял колегата но една бърза справка в швейцарските сайтове за този модел и година показва,че цените са доста високи и изобщо не отстъпват на ЦРВто. От тук може да се направи извод,че по всяка вероятност нисана е с проблем. Редактирано 15 Септември, 2019 от Митко Йотов 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #7 Отговорено 15 Септември, 2019 Благодаря колега, не съм гледал в обстойно в швейцария, повече по бг сайтове. Няма са се използва за оф-роуд, ще се кара доста извънградско, както и до вила, но нищо страшно като катерене. Изключение може да бъде някой път за риба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #8 Отговорено 15 Септември, 2019 (Редактирано) Аз самият съм риболовец и знам колко е важен автомобила,още повече по сечищата на Дунав.(Утре съм си организирал такъв с приятел,не обичам навалицата през уикенда ). Ти колега едва ли ходиш на такива места и можеш да направиш компромис. Щом няма да използваш плюсовете на нисанаа огледай се и за други марки.Не ме разбирай погрешно,просто добре го обмисли. Редактирано 15 Септември, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #9 Отговорено 15 Септември, 2019 С харча на масло е божа работа или по скоро характера на предния собственик. Съдя по 2 еднакви коли една след друга. Предната харчеше около литър на 10к км, тази не пипа въобще (което много приятно ме изненада като цяло). И двете купувани в БГ, на еднакъв пробег, сервизирани в Бултрако до продажбата им на мен. Изглежда първата е видяла повече зор. Ако имаш възможност, избери фейслифт, имат разлика в обезшумяването според мен, а това е важно. А иначе автомата при 130 км/ч е на 2500 оборота заключен и има мегдан за нагоре в оборотите. Не се кара много тегаво и при по-високи скорости. Но шумът в купето е доста повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #10 Отговорено 16 Септември, 2019 Преди 23 часа, Krasi-mir написа: ....ама съпругата ми караше една Алмера 1.8 бензин. Това чудо, за 4 месеца изгори повече масло, отколкото всичките ми 11 Хонди взети заедно. Питай за "маслояд" в Нисан форум и ще видиш, за какво иде реч.... Бре, голямо чудо, бе. Маслояд. И колко струва този маслояд? Десетина лева...Ах, че страшно. Само че, проблемът за горенето на масло при Алмерата на жена ти не е само в маслояда, а по-скоро в запекли маслени сегменти, поради ползване на неподходящо масло и не навременна смяна на същото. Не, че и при Хонда не е същото, де... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #11 Отговорено 16 Септември, 2019 Благодаря колеги. Насочил съм се към фейс изглежда ми по красива, а и искам малко по нова. Не съм съгласен с последния коментар на колегата за харча на масло, защото проблемът не е в парите. Просто е досадно да гледаш щеката постоянно, да купуваш и доливаш допълнително. Да не говорим че замърсява допълнително въздуха а на мен ми пука, затова и търся само бензин, иначе щях да взема дизела и да имам повече тяга. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове