dzrasd 104 #1 Публикувано 23 Август, 2019 Не съм сиугрен дали е точно за тук тази тема, но все пак я пускам тук. Вече почти навсякъде излезе фейслифта на Сивика, бил по-добре обезшумен и леки промени по екстериор и интериор. Аз, като фен на фейслифтови коли, бих се замислил за такъв след време, но ме притеснява нещо. Заводът в Суиндън, където се прави тази кола, го закриват след като приключат с производството й. Какво означава това за крайния продукт ? Работниците предпоалгам са с много нисък морал, и може би вече няма да си дават особен зор да доизпипват колите, ако видят проблем може би няма да го репортнат и тн. Историята познава ли други такива случаи, ако може в близкото минало, където даден завод е закрит след приключването на даден модел, и как това се е отразило на модела ? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peyton22 40 #2 Отговорено 23 Август, 2019 (Редактирано) Просто съм изумен от глуповатия въпрос, който задаваш. От чисто любопитство, на колко си години? Защото досега във форума съм останал с много добри впечатления от нивото на комуникация, но с този твой въпрос просто съм в потрес???????? Редактирано 25 Януари, 2021 от Zlatozator Моля, не цитирайте изцяло предходно мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 779 #3 Отговорено 23 Август, 2019 Колега ходи пий една студена бира да охладиш страстите! Тук не сме се събрали да се критикуваме, а да си помагаме! Колегата явно има някакви свои съображения и съмнения, ако не можеш да ги разсееш, значи няма с какво да помогнеш и присъствието ти в темата е излишно. Правиш лошо впечатление с подобно отношение 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #4 Отговорено 23 Август, 2019 (Редактирано) Нищо няма да означава. Частите се правят на други места, там само се сглобяват. Към това сложи, че голям процент от всичко, което се прави не е пряко свързано с "човешки труд" и не виждам как изобщо ти е хрумнало да се притеснява за подобно нещо. Редактирано 23 Август, 2019 от draid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #5 Отговорено 23 Август, 2019 Аз за това и питам дали исторически е имало подобна ситуация. Има значение къде се сглобява една кола. Има тема в този форум за новото HR-V, което се сглобява в Мексико. Оплакванията изобщо не са малко. Значи не би трябвало да има промяна в качеството на сглобка и внимание към детайлите между завод, който е с ясно позитвино бъдеще и такъв, който е пред съкращение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #6 Отговорено 25 Август, 2019 Разбира се, че има значение къде се сглобява една кола. То човек ако се задълбочи сигурно ще има значение и в коят смяна в завода е сглобена и кога е сглобена и т.н. То за това до голяма степен колата си е на късмет. Иначе исторически погледнато не знам дали има такива случаи, но пък в същият аспект фейслифтовите са с отстранени детски болести, които са били пропуснати при първите модели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6025 #7 Отговорено 26 Август, 2019 Така наречените "детски болести" са предимно в работата и ресурса на някои от възлите и агрегатите, които се монтират в определен автомобил по спецификация. Тези неща се тестват при одобрение на партидата за доставка, а не преди монтажът. Ако има много (статистически) бели в някой от тях през първите няколко години се преценява дали е по-евтино да се подобри конкретният агрегат или да се подменя по гаранция. Тези детайли нямат отношение към качеството на сглобяване, което зависи от персонала и настройката на роботите. Ако един фейс е сглабян понеделник сутрин в Мексико е нормално да е по-зле от един японски пре-фейс. В Суиндън е малко неясно в коя смяна работят тамошните "мексиканци". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zpa0 17 #8 Отговорено 26 Август, 2019 Не бих се притеснявал къде е сглобявана, ако колата при тест драйв ми достави нужното удоволствие, спрямо други избори и имам възможност да си я позволя. Но определено бих изчакал facelift и то от последните години на производство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове