ogo 25 #1 Публикувано 14 Август, 2019 Здравейте, Предстои ми подмяна на MCTA автоматичната скоростна кутия с друга употребявана кутия. Искам да обслужа "новата" кутия максимално добре преди да я кача. Маслото и външния филтър се подразбира, че ще ги сменя, но за останалите неща имам няколко питанки: 1. Има ли вътрешен филтър тази кутия, защото аз не успях да намеря по схемите? 2. Достъпни ли са следните семеринги без да отварям кутията : 91206-PHR-003 OIL SEAL, 35X58X8(NOK) 91207-P7Z-003 OIL SEAL, 44X68X8 (NOK) 91205-P0X-005 OIL SEAL, 40X56X9(NOK) ? 3. Има ли смисъл да сменя профилактично и лагера на задния капак (91103-RCL-003), който беше обсъждан в една от другите теми в този раздел? 4. Друго? Има ли нещо аз пропускам или което бихте направили вие преди да качите кутията? Благодаря, Огнян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #2 Отговорено 14 Август, 2019 За лагера на капака почти сигурно ще има виене, от смяна смисъл има, ако ти пречи, ако не ти, слагай така. Не знам по номера за семерингите, но със сигурност тая която минава през лявата полуоска я смени, моята протече и я сменях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #3 Отговорено 14 Август, 2019 Филтъра или е външен или вътре в кутията,безмислица е да има и двата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #4 Отговорено 14 Август, 2019 Карпера пак търка клавиатурата колкото да не заспи. По темата - кутията има и вътрешен филтър, но трябва да се отвори кутията. Ако няма да се прави ремонт на кутията, няма нужда и да се сменя. Лагера няма смисъл да се сменя. Ако има виене, проблема е в капака, а не в лагера. Вие ли, или се сменя капакът, или се ремонтира наличният. Ако се смени само лагера, то кутията пак ще вие, но с нов лагер. Аз ако бях, бих опреснил маслото(стига старото да не е съвсем черно, че не се знае кутията колко ще изкара) и сменил семерингите на полуоските и газ. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #5 Отговорено 14 Август, 2019 Пропускаш факта,че ще сложиш отново употребявана кутия. Защо не си ремонтираш твоята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #6 Отговорено 30 Септември, 2019 На 14.08.2019 г. at 22:19, jijane написа: Така и ще направя и аз. Прецених че не си струва да отварям кутията само заради вътрешния филтър, а и беше с доста дълъг срок на доставка. Освен семерингите за ск.кутия, купих и нов оригинален семеринг за коляновия вал. Сега чакам ред за сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове