Jump to content
ogo

Смяна на автоматична кутия - въпроси

Recommended Posts

Здравейте, 

Предстои ми подмяна на MCTA автоматичната скоростна кутия с друга употребявана кутия. Искам да обслужа "новата" кутия максимално добре преди да я кача. Маслото и външния филтър се подразбира, че ще ги сменя, но за останалите неща имам няколко питанки: 

 

1. Има ли вътрешен филтър тази кутия, защото аз не успях да намеря по схемите?

2. Достъпни ли са следните семеринги без да отварям кутията : 

         91206-PHR-003    OIL SEAL, 35X58X8(NOK)   
         91207-P7Z-003    OIL SEAL, 44X68X8 (NOK)
         91205-P0X-005    OIL SEAL, 40X56X9(NOK) ?

 3. Има ли смисъл да сменя профилактично и лагера на задния капак (91103-RCL-003), който беше обсъждан в една от другите теми в този раздел?

 4. Друго? Има ли нещо аз пропускам или което бихте направили вие преди да качите кутията?

 

Благодаря,

Огнян

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лагера на капака почти сигурно ще има виене, от смяна смисъл има, ако ти пречи, ако не ти, слагай така. Не знам по номера за семерингите, но със сигурност тая която минава през лявата полуоска я смени, моята протече и я сменях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра или е външен или вътре в кутията,безмислица е да има и двата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карпера пак търка клавиатурата колкото да не заспи.

 

По темата - кутията има и вътрешен филтър, но трябва да се отвори кутията. Ако няма да се прави ремонт на кутията, няма нужда и да се сменя. 

Лагера няма смисъл да се сменя. Ако има виене, проблема е в капака, а не в лагера. Вие ли, или се сменя капакът, или се ремонтира наличният. Ако се смени само лагера, то кутията пак ще вие, но с нов лагер.

Аз ако бях, бих опреснил маслото(стига старото да не е съвсем черно, че не се знае кутията колко ще изкара) и сменил семерингите на полуоските и газ.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропускаш факта,че ще сложиш отново употребявана кутия. Защо не си ремонтираш твоята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.08.2019 г. at 22:19, jijane написа:

 

 

Така и ще направя и аз. Прецених че не си струва да отварям кутията само заради вътрешния филтър, а и беше с доста дълъг срок на доставка.

Освен семерингите за ск.кутия, купих и нов оригинален семеринг за коляновия вал. Сега чакам ред за сервиза. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...